- Katılım
- 25 Ara 2015
- Mesajlar
- 124
Arkadaşlar motoru 6650tl 9 taksit olarak izmir/kahramanlardan aldım. şekil olarak çok güzel olduğundan dolayı aldım. daha 200 km kullanabildim ilk izlenimlerim söyle;
kötü yanları; TİTREŞİM. titreşim var arkadaşlar. daha önce yamaha ya da honda kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
SELE aşırı rahatsız. bugün 125 kmlik bir yol yaptım, totom çok fena ağrıdı. hatta aldığıma pişman olma derecesine geldim. kısa mesafede birşey hissedilmiyor ama uzun mesafede mesela 20km de hemen ağrı yapıyor toto.
AYNAların yarısı kolumu yarısı yolu gösteriyor.
AMORTİSÖR: yoldan geçtiğim çukurları hissediyordum
iyi yanları; frenleri çok iyi diyebilirim. birde şeklini çok sevdim
görüşlerimi yazarım aklıma geldikçe
valla güle güle kullan, ne yalan söyleyeyim biri "aldım" deyince kıskandım az buçuk. Türkiye'de kimse adını bilmezken bu motorun fotosu duvar kağıdımdı. siz mutlu olun bari