CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
124
Arkadaşlar motoru 6650tl 9 taksit olarak izmir/kahramanlardan aldım. şekil olarak çok güzel olduğundan dolayı aldım. daha 200 km kullanabildim ilk izlenimlerim söyle;
kötü yanları; TİTREŞİM. titreşim var arkadaşlar. daha önce yamaha ya da honda kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
SELE aşırı rahatsız. bugün 125 kmlik bir yol yaptım, totom çok fena ağrıdı. hatta aldığıma pişman olma derecesine geldim. kısa mesafede birşey hissedilmiyor ama uzun mesafede mesela 20km de hemen ağrı yapıyor toto.
AYNAların yarısı kolumu yarısı yolu gösteriyor.
AMORTİSÖR: yoldan geçtiğim çukurları hissediyordum
iyi yanları; frenleri çok iyi diyebilirim. birde şeklini çok sevdim
görüşlerimi yazarım aklıma geldikçe

valla güle güle kullan, ne yalan söyleyeyim biri "aldım" deyince kıskandım az buçuk. Türkiye'de kimse adını bilmezken bu motorun fotosu duvar kağıdımdı. siz mutlu olun bari :)
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
10
Motorun sıfırı 6650 adam gitmiş bi de plaka vs uğraşmış masraf etmiş. 250 km bindim deyip 4000 e mi verecekti? Motorun herhangi bir arızası yoksa kaçırma. Kaldı ki bi arızası olsa satmakla uğraşmaz ayıplı mal olarak geri verir parasının tamamını kurtarırdı.
 
Katılım
25 Ara 2015
Mesajlar
124
Motorun sıfırı 6650 adam gitmiş bi de plaka vs uğraşmış masraf etmiş. 250 km bindim deyip 4000 e mi verecekti? Motorun herhangi bir arızası yoksa kaçırma. Kaldı ki bi arızası olsa satmakla uğraşmaz ayıplı mal olarak geri verir parasının tamamını kurtarırdı.

acaba test motorunu mu satıyorlar diye düşünmedim değil...
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
10
Zannetmiyorum aynı fiyat, aynı mekandan sahibinden de bi ilan daha var.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
Kullanan arkadaşlar memnun musunuz motorlarınızdan, nasıl durumlar. TVS Apache, Pulsar 150NS yerine tercih edilebilir mi?
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
10
Kullanan arkadaşlar memnun musunuz motorlarınızdan, nasıl durumlar. TVS Apache, Pulsar 150NS yerine tercih edilebilir mi?

Enjeksiyonlu, su soğutma, 6 vites, görüntüden bahsetmiyorum bile. Şahsen pulsar yerine bu özelliklerden dolayı bunu tercih ettim.
 
Katılım
24 Tem 2013
Mesajlar
5
Motoru alan arkadaşlar biraz motordan bahsedermisiniz top speed falan, malum beygir gücü çok düşük görünüyor sitesinde
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
28
Kullanan arkadaşlar memnun musunuz motorlarınızdan, nasıl durumlar. TVS Apache, Pulsar 150NS yerine tercih edilebilir mi?

Dün telim aldım. Parça bulamama ve her türlü masrafından bıkıp usandığım için 2006 Honda Shadow' umu satmıştım. Yaz gelince 2 teker çekti canım yine, alınabilecek en iyi bunu buldum. Oturuşu Shadow' dan sonra bana tuhaf geldi ve az buçuk yordu ama kedi gibi makina. Rodajda olduğu için basamadım ama gazı yedikçe yiyor. Ekonomi modunda hantal ama Sport Mode' a atınca 6 vitesi sıralı bir super sport gibi alıyor. Vites araları çok kısa şehir içinde iyi ama ben her gün 55km gidip 55 de geliyorum. 5000 devir/dk tutacağım rodajda diye tadını tam alamadım.
Benim boyuma ve kiloma göre (191 cm / 107 kg) az küçükçe ama çok zevkli bir makina. Uslu, sakin ve motor titreşimini yeni modellerde balansör koyup yok etmişler. Frenler jilet gibi, denemek için arka frene pedalı kazıkladım kıç atmadan kızakladı, hayretlere düştüm. Shadow'da az fazla kaçırsan kıç bi tarafta baş bi tarafta olurdu. Bunda ip gibi kızakladı. Hatta alçak düşüşe falan da hazırdım kızaklama sesini duyunca...
Benim gibi iri yarılar için çok iyi olmasa da zevkli bir makina ve fiyatına göre (anahtar teslimi 7000 tl' ye anlaştım ve aldım) güzel makina...
 
Katılım
22 Haz 2016
Mesajlar
2
merhaba ben başlangıç için bu motosikleti tercih ettim. aldım biniyorum. 1600 km de. bilinçli bir yorum yapamayacağım. süspansiyon sert ama sele yumuşak rahatsız etmiyor. su soğutmalı. abs yok. bazı bayiiler abs li diye söylüyor. dikkat edin. aksesuar piyasada yok. siperlik çanta taşıyıcı falan yok. motor koruma yok. bunları uydurmanız lazım. dediğim gibi başlangıç için aldım. görünümü şık ve bir çok incelediğim uygun fiyatlı (hava soğutmalılarda dahil) bir çok markaya göre ekstraları var. ön arka disk firen ve gayet iyi çelik fren teli kullanılmış.ama lastikler pulsarın lastiklerinden iyi olsada değişmesi gerek. spor ve ekonomik ayrımı yapan sol elde ki butonla 2 modu var . 110 falan yapıyor. yakıt tüketimi için bişey diyemeyeceğim çünki ben acemiyim. elektronik tertibat gayet iyi . çünki arkasında bosch var.tasarımını ktm tasarımcıları yapmış. ağırlığındanda belli. boş vitese almakta bazen zorluk çekiyorum. bide bana çok uyguna geldi. fiyat olarak sigorta ve ekipmanla sıfır fiyatına geldi. bu yüzden tercih ettim. şimdilik beni üzmüyor. tepkimesi yumuşak. atlayıp zıplamıyor. bu yüzden cbf yada ybr ayarında su soğutmalı bir motor. aynalar çok iyi ayarlansada 4te 1 kısmı dirsekte kalıyordu çözüm buldum. yeni başlayanlar için öneririm. motor acemi kullanıcının hatalarını telefi ediyor özellikle frenlemede, gidişide iyi ben 80 falan gidiyorum korkutmuyor.cfmoto ATV üreticisi olarak amerikada bile kendini yok sattırıyor. bundan dolayı motordan şüphe etmeden aldım.ben motoru sevdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2016
Mesajlar
4
Motoru alan arkadaşlar acaba sıkıntı yaşayan varmı motorla? Tvs apacheyle bu motor arasındayım acaba apacheye kıyasla nasıldır?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
TVS'den çok daha iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, kendin görünce de anlayacaksın zaten. Ha, şimdi TVS'ci arkadaşlar gelip yokuş yukarı 2 kişiyle tokatlarız diyecekler, varsın tokatlasınlar. Bu motor güzel ancak azıcık pahalı. Ayrıca TVS'nin 2014'ten sonrası yok.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
58
Motoru alan arkadaşlar acaba sıkıntı yaşayan varmı motorla? Tvs apacheyle bu motor arasındayım acaba apacheye kıyasla nasıldır?

Şekil olarak çok iyi ama kalite olarak tvs le yarışamaz tvs kendini kanıtlamış bir marka ayrıca beygir ve tork olarak birhayli cılız kalıyor şekli olsun bana yeter dersen o ayrı
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
9
Çin malı motordan ağzı çok yanmış biri olarak isterse fiyatı 4 bin tl olsun yine almam. Adamlar babasının hayrına düşük fiyata satmıyor maliyeti düşürmek için kim bilir hangi parçaların kalitesiyle oynadılar belli değil. Uzun vadede anlaşılır kalitesi.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Tvs kendini kanıtlamış ama bütün apacheler durup durup sağından solundan ufak tefek can sıkan arızalar yapıyor şimdi napalım ?

Kullananlar bu motoru yorumlar yavaş yavaş. Ayrıca seko adlı arkadaşın konulardaki yorumları objektif ve bilinçli oluyor yani o bakmış görmüşse yorumları ciddiye alınmalı
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Çin malı motordan ağzı çok yanmış biri olarak isterse fiyatı 4 bin tl olsun yine almam. Adamlar babasının hayrına düşük fiyata satmıyor maliyeti düşürmek için kim bilir hangi parçaların kalitesiyle oynadılar belli değil. Uzun vadede anlaşılır kalitesi.

Pardon ama hangi düşük fiyattan bahsediyoruz ? Motor neredeyse 7000 TL'ye satılıyor ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------

Tvs kendini kanıtlamış ama bütün apacheler durup durup sağından solundan ufak tefek can sıkan arızalar yapıyor şimdi napalım ?

Kullananlar bu motoru yorumlar yavaş yavaş. Ayrıca seko adlı arkadaşın konulardaki yorumları objektif ve bilinçli oluyor yani o bakmış görmüşse yorumları ciddiye alınmalı

Valla kalitesinden şüphem yok ama olsa da o titreşimiyle Apache'yi asla almam. Bo motorda beni tereddütte bıtaksn tek konu kağıt üzerinde gücünün az olması. Yoksa kalitesi hakkında en ufak şüphe yok. Gidin bayide inceleyin, çalıştırın. 15 BG olsa yok satar. Bakın hatırlatayım, motor 150 cc, enjeksiyonlu, su soğutmalı, 6 vitesli, önde ters amortisör var.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TVS ile karşılaştırmak ? fiyat 7000tl güç ybr gibi tvs 9000rpm zorlanmadan 110kmh bu motor şekil için alınabilir.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
58
TVS'den çok daha iyi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, kendin görünce de anlayacaksın zaten. Ha, şimdi TVS'ci arkadaşlar gelip yokuş yukarı 2 kişiyle tokatlarız diyecekler, varsın tokatlasınlar. Bu motor güzel ancak azıcık pahalı. Ayrıca TVS'nin 2014'ten sonrası yok.
Seko kardeş yorumlarını beğenerek okuyorum ancak şu konuda sizden farklı düşünüyorum siz motorda birinci sırada konfor arıyor olabilirsiniz normaldir bu bende bir tvs kullanıcısı olarak performans sağlamlık ikinci elde rahat satış ve uzun yola korkmadan çıkabilmek gibi şeyler ararım altımdaki motor gitmiyorsa düşek kadar rahat olsada almam benim şahsi düşüncem saygılar
 
Katılım
2 Haz 2016
Mesajlar
9
Pardon ama hangi düşük fiyattan bahsediyoruz ? Motor neredeyse 7000 TL'ye satılıyor ?

honda ve yamaha nın sıvı soğutmalı motorlarına kıyasla fiyatı düşük. Bu fiyata sıvı soğutmalı motor alıyorsun daha ne istiyorsun diyorlar ya ondan söyledim. Zaten ben bu motoru ybr 125 yada cbf150 ile karşılaştırmam hava soğutmalı ve karbüratörlü oldukları için. Neyse 20-30bin km sonra bu motorun ne oldugu ortaya çıkar kullanıcı yorumlarını bekleyeceğiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst