yola çıkıcam artçı ile iletişim kuramadım bir türlü

Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
82
merhaba arkadaşlar


artçımla uzun yola gidicez inşlh son hazırlıklardayız


iletişim sorununa takıldım bir türlü

bende
iphone

artçımda
android

telefon var

yardımlarınızı rica ediyorum
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Ne ile iletişim kuracaksınız o anlaşılmamış. Telefondan telefona olmaz ama scala Rider gibi bir sistem var ise o Zaman telefona ihtiyaç yok
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
82
yol boyu konuşma muhabbet etmek için...

aklıma bir fikir geldi ancak devamı yok

motorsikletime modem koyabilirim hatta şuan deniyorum 12 v ile rahatça çalışabiliyor modeme wifi ile bağlana biliyorum

bir uygulama app olsa wifi üzerinden konuşabilsek güzel olur aslında
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
android de intercom program var, iphone da var mı bilmem.

fakat çok kaliteli bir iletişim olmuyor.
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
82
Motosiklete modem kuran ilk insansın ciddi anlamda tebrik ediyorum

teşekkür ederim aklıma bununle birlikte bişey daha geldi bir uygulama olsa vardır illa arayıp bulucam grupça gezilerde bir adet motorsiklete kurulur wifi alanı daha yüksek oldugundan onun üzerinden tüm grup rahatça konuşma yapabilir ileride patlar bu konu kendime bir çare bulamadım henüz :)
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
289
Başlıkta artçı ile iletişim kuramadım bir türlü, mesajda da android falan diyince, arıyosunuz arıyosunuz telefonu açmıyo sandım. Bence başlığı bi düzenleyin :)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
teşekkür ederim aklıma bununle birlikte bişey daha geldi bir uygulama olsa vardır illa arayıp bulucam grupça gezilerde bir adet motorsiklete kurulur wifi alanı daha yüksek oldugundan onun üzerinden tüm grup rahatça konuşma yapabilir ileride patlar bu konu kendime bir çare bulamadım henüz :)

Hocam skype, raidcall, teamspeak 3, dolby axon, ventrillo bunlar grupça konuşma yapmak için var ama hepsinde internet verisi lazım sadece ortak ağa bağlanılması yeten bir uygulama bulunursa wifi çok işe yarar telefona o uygulamayı kurup ağa girmek yeter. Sistem çok iyi olur interkomlara para bayılmayız
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
En temizi kulaklıklı telsiz set almak bence elektronik magzadan daha sonra herkes kulaklığı takar ortak kanalı secersiniz ücretsiz limitsiz programsiz konuşursunuz maliyet sıfır
Her ikisinde android olsa Wi-Fi walki talki programları oluyor Wi-Fi ile internet siz ses resim mesaj gönderiyor bol reklamli o olabilir di maliyet sıfır
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
82
En temizi kulaklıklı telsiz set almak bence elektronik magzadan daha sonra herkes kulaklığı takar ortak kanalı secersiniz ücretsiz limitsiz programsiz konuşursunuz maliyet sıfır
Her ikisinde android olsa Wi-Fi walki talki programları oluyor Wi-Fi ile internet siz ses resim mesaj gönderiyor bol reklamli o olabilir di maliyet sıfır

araştırdım motorsiklete rasperypi ve modem koyularak yapıla biliyormuş bu seferlik internetten yicez artık bidahakine çözücem bu işi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hocam seyyar dslam hayirli olsun
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
İntercom harici gerisi yalan okadar net söyleyebilirim. Aklınıza gelebilecek çoğu şeyi denedim.

Birsürü interkom programları, normal aramalar vs.

Fakat o kulaklık rüzgarı alıyor,kulağa ses tam gelmiyor rüzgardan, kulaklık kayıyor, bağlantı gidiyor vs vs. Yoğun uğraşlar sonucu İnterkomdan başka çare olmadığını anladım.

Heleki 3g den ararız falan komple yalan azıcık hızlanınca o bağlantı kopuyor , denendi onaylandı.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2015
Mesajlar
1,676
Abi al iki kulaklık takın kulağınıza, Arayın birbirinizi teller cepte açık kalsın yola devam
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Olum basit bir kablosuz router ve raspberry pi üzerinde bir teamspeak sunucusu ile çok mantıklı ya. :cherry: Helal olsun güzel fikir, teamspeak her platformda var kişi sınırında olmaz. Vay anasını serhat ya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst