Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
4
Merhabalar arkadaşlar.Ben Emre Ankaradan katılıyorum aranıza. Nasipse önümüzdeki 1-2 hafta içerisinde bir dragstar almayı düşünmekteyim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-cok-acillll-306998368/detay

Şu ilandaki motora heveslenmekteyim. 98 model olması biraz beni düşündürüyor. Bu tarz eski dragstarlarda ne gibi konulara dikkat etmem gerekmektedir acaba?

Şimdiden tüm bilgiler için teşekkürler. Ortalama 90 sayfalık bir bölümü okudum Ancak yinede güncel fikirlerinizi öğrenmek isterim üstadlar. iyi günler
 
Katılım
30 Haz 2016
Mesajlar
1
Arkadaşlar Merhaba; Ankara'da oturuyorum ve 2006 model bir XVS 650 sahibiyim. Bugün motorumun yağ koyma kapağı çalındı. Farketmeden bir süre kullandım, tabi motor yağ içinde kalmış. Umarım motora da bir zarar vermemişimdir.

Parçayı Ankara'da sordum ama bulamadım. Bayramda tura gitmeyi planlıyordum, bulamazsam imkansız olacak.

Parça kodu 3F9153621000 Acaba bu parça Yamaha'nın başka motorlarında da kullanıldı mı ve ya başka hangi motorun Yağ doldurma kapağı XVS 650' ye uyabilir ?

Bu parçadan elinde fazla olan var mı? Hızla bulabileceğim bir çözüm var mı?

Teşekkür ederim. Saygılarımla..

https://www.yamahamotorcyclespares.co.uk/product/yamaha/3F9153621000/plug,%20oil%20level?uID=0
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
7
Evet kıymetli dragstar kullanıcıları abilerim kardeşlerim ve saygıdeğer @draggy an itibariyle tüm sayfaları okumuş bulunup nasip olursa şu an yola çıktım motorumu eski sahibinden almaya gidiyorum. Bu konuda yardım alabileceğim bi abim/Kardeşim varmıdır topic de isteriz gidiyorum da 😃😃
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Arkadaşlar Merhaba; Ankara'da oturuyorum ve 2006 model bir XVS 650 sahibiyim. Bugün motorumun yağ koyma kapağı çalındı. Farketmeden bir süre kullandım, tabi motor yağ içinde kalmış. Umarım motora da bir zarar vermemişimdir.

Parçayı Ankara'da sordum ama bulamadım. Bayramda tura gitmeyi planlıyordum, bulamazsam imkansız olacak.

Parça kodu 3F9153621000 Acaba bu parça Yamaha'nın başka motorlarında da kullanıldı mı ve ya başka hangi motorun Yağ doldurma kapağı XVS 650' ye uyabilir ?

Bu parçadan elinde fazla olan var mı? Hızla bulabileceğim bir çözüm var mı?

Teşekkür ederim. Saygılarımla..

https://www.yamahamotorcyclespares.co.uk/product/yamaha/3F9153621000/plug,%20oil%20level?uID=0

aynı diş derinliği olanların hepsi uyar.

Evet kıymetli dragstar kullanıcıları abilerim kardeşlerim ve saygıdeğer @draggy an itibariyle tüm sayfaları okumuş bulunup nasip olursa şu an yola çıktım motorumu eski sahibinden almaya gidiyorum. Bu konuda yardım alabileceğim bi abim/Kardeşim varmıdır topic de isteriz gidiyorum da 😃😃


Hayırlı olsun :)

Merhabalar arkadaşlar.Ben Emre Ankaradan katılıyorum aranıza. Nasipse önümüzdeki 1-2 hafta içerisinde bir dragstar almayı düşünmekteyim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-cok-acillll-306998368/detay

Şu ilandaki motora heveslenmekteyim. 98 model olması biraz beni düşündürüyor. Bu tarz eski dragstarlarda ne gibi konulara dikkat etmem gerekmektedir acaba?

Şimdiden tüm bilgiler için teşekkürler. Ortalama 90 sayfalık bir bölümü okudum Ancak yinede güncel fikirlerinizi öğrenmek isterim üstadlar. iyi günler


Geçmiş sayfalarda yazmıştım, kozmetikten çok para çıkışına neden olabilecek şeylere bak, şaft, statör vb.. Masraf çıkartabilir ama yine de ömürlük makinalardır. Piyasası hızlı ve çok tutlan motor olduğundan bir çok sahibi olmuş olabilir, sahipleri nasıl bakmıştır vb bilinemez.

O yüzden exper istemeniz ya da sağlam bir ustaya götürmeniz de fayda vardır.
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
7
Teşekkür ederim @draggy üstadım 😊 usta olmadan gidiyorum bi talihsizlik sonucu ustam gelemedi bende tek gitmek zorunda kaldım. Rica etsem nelere dikkat etmemi önerirsin ?? Zaten yamaha servisine getirecem motoru onun dışında bakmam gereken bişey varmı onu merak ediyorum draggy hocam yardımcı olursan sevinirim 😊
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
2010 da yazmışım ama hala geçerli :) sağında solunda yağ kaçağı, damlaması olmasın, değişmesi gereken parçaları zamanında değişsin vb.. liste uzar gider. Ama tüm 2. el motosiklet alımlarında bunlara dikkat edilmeli zaten..

35.000 km hiç bir şey ben bir senede 17.000 km yaptım :) 10 senelik motor bakman gerekenler değişmesi gerekenler olacak, sıralayım sana diğer alacak olan arkadaşlara da referans olur hem...

1) Akü bitmiştir, 10 senedirde değişmediyse değişecek 150 TL,

2) Depo dolu şekilde mi bekletilmiş, koruyucu eklenmiş mi, eğer yapılmadıysa depo temizliği ve karbüratör temizliği olacak, bilmiyorsan serviste 200 TL ni alırlar yapmak için,

3) Lastiklerin 5 sene veya 30.000 km ömrü var, lastikler yeni mi veya yakın tarihli mi, lastikler 700 TL civarı,

4) Motor çalıştığında direkt motorun gürül gürül sesi mi geliyor yoksa ısınana kadar çık çık şeklinde ses duyuyor musun, bu sesi duyuyorsan büyük ihtimal açık egsoz yüzünden sübop ayarı bozulmuştur, ayarlanacak, takribi 100 TL tutar,

5) Eğer motorda yüksek devirde motor sesinin dışında sürtme, elektrikli süpürge sesi gibi ses çıkıyor mu, çıkıyorsa karbüratör manifoldlarına bakılacak, motor sıcakken tazyikli su tutuldu ise manifoldlarda çatlak yırtık olabilir, ben çiftini 40 $ a aldım,

6) Debriyaj balataları kontrol edilecek, motor ilk çalıştırmada debriyajda iken fırlıyor mu? balatalar bitikse yan sanayi en az 200 gözden çıkacak,

7) Elektrik sistemi kontrol edilecek, yanmayan herhangi bir lamba var mı, switchler çalışıyor mu,

8) Öndeki disk frene bakılacak derin çizik oyuklar var mı? Varsa bitik balata ile kullanılmış demek ki 200 $ sıfırı + olarak hidrolik kontrol edilebilir, arka fren kontrol edilecek,

9) Şasi kontrol edilecek, herhangi bir kırık kaynak, yamulma var mı bakılacak,

10) Her motor yatmış olabilir bence mahzuru yok ama satıcı yatmış motora yatmadı diyerek fiyat artırmaya çalışabilir ( yatmış motor bence şasi ve gövdede hasara sebep olmadıkça bence gereksiz bir uğraş, motorun değeri bence düşmemeli) bu yüzden lokal boya var mı, veya komple boya var mı kontrol edilecek. Komple boyayı şöyle anlarsın, eğer çamurluk veya depoda boya varsa, çizgi şeklindeki şerit çıkartmaları yoktur. Malum şerit çıkartmalar 300 TL :)

11) Vidalarda pas vs.. var mı kontrol edilecek (varsa bile temizlenir kafaya takmayın),

12) Motor ilk marşta çalışıyor mu? çalışmıyorsa devir ayarları bozuktur, bujiler eskidir vb..

13) Bir de uzun süre kullanılmamışsa, yağ ve filtreler değişecek,

14) Ön çatalları elinle tutup, direksiyonu bir arkadaşına çevirtmeye çalış, eğer bir boşluk, sallantı varsa ya eğrilik yada rulmanlarda sorun vardır,

15) Son olarak en önemlisi, motor mavimsi bir duman atıyorsa ardına bakmadan kaç :) motor yağ yakıyor demektir bu.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
Merhabalar arkadaşlar.Ben Emre Ankaradan katılıyorum aranıza. Nasipse önümüzdeki 1-2 hafta içerisinde bir dragstar almayı düşünmekteyim.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-cok-acillll-306998368/detay

Şu ilandaki motora heveslenmekteyim. 98 model olması biraz beni düşündürüyor. Bu tarz eski dragstarlarda ne gibi konulara dikkat etmem gerekmektedir acaba?

Şimdiden tüm bilgiler için teşekkürler. Ortalama 90 sayfalık bir bölümü okudum Ancak yinede güncel fikirlerinizi öğrenmek isterim üstadlar. iyi günler
yuhh 98 modeli 15 bin mi?2008 modelleri neredeyse 20 bin 5 bin için 10 yaş küşük motor alınmaz bence.
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Herkese mrblar orijinal elcik almak istiyorum nerden bulabilirim fiyatları ne kadar link atarsanız yada adres sevinirim
 
Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
158
Benim aklıma bir soru takıldı honda vt 600-750 shadow ile başlana bilirmi yoksa fazla'mı kaçar çünkü Sport Motorlar'da tehlikeli olabiliyor ? Shadow alırsam gideceğim Max Speed 100-120 arası olucak
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
2003 model 65 binde olan 1100 ümü satıyorum fiyat olarak aldığım fiyata vereceğim. Harley davidson almak istediğimden satıyorum problemsiz dosta gider makinadır :)
 
Katılım
13 Nis 2014
Mesajlar
77
2 gün sonra ayın 8i yamaha midnightstar 1300'e kavuşuyorum. Yapmayı düşündüğüm değişiklikler şunlar:

çanta
GPS cihazı
koruma demiri
sisy bar
rüzgarlık
çamurluk koruma
çamurluk kartal vidası.

görünümü güzelleştirmek amacıyla daha ne yapılabilir tavsiyesi olan varsa seve seve dinlerim.
 
Katılım
16 Şub 2015
Mesajlar
5
Slm herkese , ben de birkac harley ve intruder deneyiminden sobra cok temiz bir 2008 dragstar 650 sahibi oldum:)) Bambaska birseymis.
Sormak istedigim istanbul'da dragstar icin servis oneriniz nedir? Durust ve isinin ehli olmasi onemli tabi.
Herkese iyi surusler
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
7
Herkese Merhaba 😊 1 Temmuz itibariyle dragstarima kavuşmuş bulunuyorum. Aldığımdan bu yana hep uzun yol ve yaklaşık 700 km yol yaptim. Taa ki bu sabaha kadar. Çok garip bişey oldu amcamı işyerine bırakmak için çalıştığı motoru (ev isyeri arası Max.5 km amcam 120kg ben 90 kg ) çıktık yola hiçbir şekilde hiçbir sorun yoktu yolda gelirken tam vardık söndürdüm motoru indik üstünden arka silindirik egzoz baglantisindan duman çıktığını farkettim nerden geldiğini kontrol ederken (yaklaşık 1dakika boyunca tüttü dumanı ) bi anda kesildi iyice baktım ama herhangi bi sorun göremedim sizce ne olmuş olabilir ????
 
Katılım
16 Şub 2015
Mesajlar
5
Slm herkese , ben de birkac harley ve intruder deneyiminden sobra cok temiz bir 2008 dragstar 650 sahibi oldum:)) Bambaska birseymis.
Sormak istedigim istanbul'da dragstar icin servis oneriniz nedir? Durust ve isinin ehli olmasi onemli tabi.
Herkese iyi surusler

@draggy hocam sana soriyim bari:))
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Herkese Merhaba 1 Temmuz itibariyle dragstarima kavuşmuş bulunuyorum. Aldığımdan bu yana hep uzun yol ve yaklaşık 700 km yol yaptim. Taa ki bu sabaha kadar. Çok garip bişey oldu amcamı işyerine bırakmak için çalıştığı motoru (ev isyeri arası Max.5 km amcam 120kg ben 90 kg ) çıktık yola hiçbir şekilde hiçbir sorun yoktu yolda gelirken tam vardık söndürdüm motoru indik üstünden arka silindirik egzoz baglantisindan duman çıktığını farkettim nerden geldiğini kontrol ederken (yaklaşık 1dakika boyunca tüttü dumanı ) bi anda kesildi iyice baktım ama herhangi bi sorun göremedim sizce ne olmuş olabilir ????

Yakın zamanda subap ayarı yaptırdıysan, ayar yapılan kapağın oringinin değişmesi gerekiyordu, çoğu usta atlar bunu sonra da terleme yapar oradan 2-3 tl lik bir parça..

@draggy hocam sana soriyim bari:))

Bizim ustamız Göztepe de Engin Meral usta..

2 gün sonra ayın 8i yamaha midnightstar 1300'e kavuşuyorum. Yapmayı düşündüğüm değişiklikler şunlar:

çanta
GPS cihazı
koruma demiri
sisy bar
rüzgarlık
çamurluk koruma
çamurluk kartal vidası.

görünümü güzelleştirmek amacıyla daha ne yapılabilir tavsiyesi olan varsa seve seve dinlerim.

Koruma demirine "Leg fairing", dehşet güzel duruyor, hele hoparlör takılanları ile beraber tam oluyor. Ben bile takmayı düşünüyorum.
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
2
Merhabalar;

Konu başlığı altındaki birçok mesajları okudum, ancak hızlı geçerek kaçırmış olabilirim. Tecrübelerinizden yararlanarak bazı bilgilere ihtiyacım var. 2008 XVS 650 modeli bobber yapmak için sizlerden aksesuar alabileceğim ve montajlarını yaptırabileceğim alternatif noktalar rica ediyorum. Destek olabilirseniz çok memnun olurum.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
9
Merhabalar arkadaşlar, Yaklaşık 1 aydır bende xvs 650 sport modeline sahibim. Forumu bolca inceledim fakat atlamış olma ihtimalime karşı sizlere birkaç şey sormak istiyorum. Öncelikle elektrik tesisatını hatta mümkünse gaz,fren ve debriyaj kablolarını krom görünüme geçirmek istiyorum. Bunun için duş borusu dışında ne kullanabilirim. Mümkünse görsel ve link istiyeceğim sizden. İkincisi ise Ankara'da düzgün ve güvenilir sele yaptırabileceğim neresi var. Mevcut seleleri bozmak istemiyorum. Onun yerine özellikle artçı için daha konforlu bir şeyler arıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Saygılar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst