araba titreme sorunu

Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
89 model doğan aracım var yaza girmeden lpg ayarı yaptırdım hava filtresini yaz ayarına çevirdik
benim sorunum ilk çalıştırdığımda arabanın rölantisi düşüyor 500 devir civarı(normal çalışma devri 800-900 devir) araba titriyor ayağımı gazdan çekemiyorum ama biraz ısındığında hiçbir sıkıntı yok yolda devirlenmesinde problem yok
bunun için gaz ayarına tekrar gittim herhangi bir problem çıkmadı o aralar havalar soğuktu biraz otomatik jikleden şüphelendik onda da sorun yok
geçen gün kafam yine attı gaz ayarını kontrol ettirdim her şey normal
buji, buji kabloları, distribütör kapağı yenilendi
fikir almak için buraya konuyu açtım yoksa kafayı yedirecek
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
lpg li araç norlamdir. ısındıktan sonra sorun yapmıyosa kafanıza takmayın bence.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Bujileri değiştirip ateşleme sistemini kontrol ettir.
Bu dediklerin ateşleme sistemiyle alakalı..
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
98 şahinimde aynı hata vardı önce tüp beynini sonrada tüp ve benzini ayıran zımbırtıyı değiştiler. Tüp beyninin diyaframı kurumuş, o zımbırtıda benzini tam kesmiyormuş. bi kontrol ettir istersen.
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
98 şahinimde aynı hata vardı önce tüp beynini sonrada tüp ve benzini ayıran zımbırtıyı değiştiler. Tüp beyninin diyaframı kurumuş, o zımbırtıda benzini tam kesmiyormuş. bi kontrol ettir istersen.
bizim araç ilk benzinle çalışmıyor arada kesici vs. yok direk gazla çalışıyor diyafram konusunu lpg ayarı yapana sordum eğer sıkıntı olsa sürekli düzensiz çalışır demişti
benim devir saati sabit durmuyor bazen ateşleme bobini yapar mı acaba
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
bizim araç ilk benzinle çalışmıyor arada kesici vs. yok direk gazla çalışıyor diyafram konusunu lpg ayarı yapana sordum eğer sıkıntı olsa sürekli düzensiz çalışır demişti
benim devir saati sabit durmuyor bazen ateşleme bobini yapar mı acaba

Ateşleme bobini ve buji kablolarını bi kontrol et.
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
180
Rolantide biyerinden hava aliyor karburator. Alt contadan olabilir. Vakum kacagida derler buna. Karburatorcu işi var benim anladigim.orta şekerde olsa benzinde çalişmadan LPG ayari kara duzen olur.
Sagina soluna hortumlarina iyice baktirin biyerinden hava aliyordur.

Yok ben kendim yaparim derseniz herhangi bir akvaryumcudan yada sanayide civatacilardan bulunabilecek bir hortum ile karburatordeki hortumlarin birini sokup yerine baglanin. Bir iki nefes sigarayi karburatore bassaniz nerden hava aldigini tüten yerden bulmaniz kolay. Hava girmese rolantiyi tutmasi lazim
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Rolantide biyerinden hava aliyor karburator. Alt contadan olabilir. Vakum kacagida derler buna. Karburatorcu işi var benim anladigim.orta şekerde olsa benzinde çalişmadan LPG ayari kara duzen olur.
Sagina soluna hortumlarina iyice baktirin biyerinden hava aliyordur.

Yok ben kendim yaparim derseniz herhangi bir akvaryumcudan yada sanayide civatacilardan bulunabilecek bir hortum ile karburatordeki hortumlarin birini sokup yerine baglanin. Bir iki nefes sigarayi karburatore bassaniz nerden hava aldigini tüten yerden bulmaniz kolay. Hava girmese rolantiyi tutmasi lazim
hava alsa sürekli titremez mi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst