- Katılım
- 2 Ara 2013
- Mesajlar
- 170
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar.Konu özetle şu şekilde.Türkiye de motor montlarının fiyatı çok yüksek geldi bana.Almanya'dan amcamı aradım ve sağ olsun bana ikinci el ama sıfır gibi iki mont gönderdi.(Kardeşim ve bana) Fakat ikisi de olmadı bari ziyan olmasın satıyım dedim ve o markaların ikinci ellerinin de fiyatı baya fazlaymış.Bir tanesini 300 liraya diğerini de 260 liraya sattım.Amcama durumu anlattım ve istersem daha gönderebileceğini söyledi.
Marka olarak kesin bir şey söyleyemem ama sadece Alman malı olacak.Monta ihtiyacı olan yada almayı düşünen arkadaşlar beden bilgilerini özel mesajla atabilir.
sıfırı 1000 lira ikinci eli 500 600 liralık montu en fazla 300 lira vererek alabilirsiniz.Montlar gelince sahibinden.cm da ilana koyarım.Kazasız günler dilerim,saygılar.
Not: Bu işin ticaretini yapmıyorum,yapsam dükkan açarım yada her montu değerinden satarım.Bu anlattığım olaydaki mont adedi en fazla 6 yada 7 olur.Öğrenciyim ek gelir olsun diye böyle bir şey aklıma geldi.Kimsenin aklına kötü bir şey gelmemesi için yazma ihtiyacı duydum.Gayem hem bana gelir olsun hem siz kaliteli monta ekonomik bir fiyatla sahip olun.
:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Arkadaşlar mesajla ulaşanların bedenlerini kaydediyorum.Montları ona göre getirtmeye çalışıcam.Kargo gelince bedenini yazanlara kendilerine uygun montların resimlerini ve marka bilgilerini yollarım hoşunuza giderse alırsınız.Öncelik MT'de olucak.Satılmayan montları sahibinden.com'a koyarım
Saygılar.
Marka olarak kesin bir şey söyleyemem ama sadece Alman malı olacak.Monta ihtiyacı olan yada almayı düşünen arkadaşlar beden bilgilerini özel mesajla atabilir.
sıfırı 1000 lira ikinci eli 500 600 liralık montu en fazla 300 lira vererek alabilirsiniz.Montlar gelince sahibinden.cm da ilana koyarım.Kazasız günler dilerim,saygılar.
Not: Bu işin ticaretini yapmıyorum,yapsam dükkan açarım yada her montu değerinden satarım.Bu anlattığım olaydaki mont adedi en fazla 6 yada 7 olur.Öğrenciyim ek gelir olsun diye böyle bir şey aklıma geldi.Kimsenin aklına kötü bir şey gelmemesi için yazma ihtiyacı duydum.Gayem hem bana gelir olsun hem siz kaliteli monta ekonomik bir fiyatla sahip olun.
:cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------
Arkadaşlar mesajla ulaşanların bedenlerini kaydediyorum.Montları ona göre getirtmeye çalışıcam.Kargo gelince bedenini yazanlara kendilerine uygun montların resimlerini ve marka bilgilerini yollarım hoşunuza giderse alırsınız.Öncelik MT'de olucak.Satılmayan montları sahibinden.com'a koyarım