Arkadaşlar Motor Montu İhtiyacı Olan.Almayı Düşünen Mutlaka Konuya Gözatsın.

Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar.Konu özetle şu şekilde.Türkiye de motor montlarının fiyatı çok yüksek geldi bana.Almanya'dan amcamı aradım ve sağ olsun bana ikinci el ama sıfır gibi iki mont gönderdi.(Kardeşim ve bana) Fakat ikisi de olmadı bari ziyan olmasın satıyım dedim ve o markaların ikinci ellerinin de fiyatı baya fazlaymış.Bir tanesini 300 liraya diğerini de 260 liraya sattım.Amcama durumu anlattım ve istersem daha gönderebileceğini söyledi.

Marka olarak kesin bir şey söyleyemem ama sadece Alman malı olacak.Monta ihtiyacı olan yada almayı düşünen arkadaşlar beden bilgilerini özel mesajla atabilir.
sıfırı 1000 lira ikinci eli 500 600 liralık montu en fazla 300 lira vererek alabilirsiniz.Montlar gelince sahibinden.cm da ilana koyarım.Kazasız günler dilerim,saygılar.

Not: Bu işin ticaretini yapmıyorum,yapsam dükkan açarım yada her montu değerinden satarım.Bu anlattığım olaydaki mont adedi en fazla 6 yada 7 olur.Öğrenciyim ek gelir olsun diye böyle bir şey aklıma geldi.Kimsenin aklına kötü bir şey gelmemesi için yazma ihtiyacı duydum.Gayem hem bana gelir olsun hem siz kaliteli monta ekonomik bir fiyatla sahip olun.

:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:19 ----------

Arkadaşlar mesajla ulaşanların bedenlerini kaydediyorum.Montları ona göre getirtmeye çalışıcam.Kargo gelince bedenini yazanlara kendilerine uygun montların resimlerini ve marka bilgilerini yollarım hoşunuza giderse alırsınız.Öncelik MT'de olucak.Satılmayan montları sahibinden.com'a koyarım:) Saygılar.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
dainese racing pelle hörgüçlü siyah l beden ne kadara getirebilirsin ama orjinal olacak.
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
dainese racing pelle hörgüçlü siyah l beden ne kadara getirebilirsin ama orjinal olacak.
Hocam markaların hepsi orjinal alman malı olacak.resimlerden de anlarsınız zaten:) istediğiniz modeli amcama söylerim ama kesin olur diyemem çünkü sıfır almıyor az ve temiz kullanılmış alıcak.Şuana kadar gelen mesajlar dainese yönünde başka marka isteyen yok sanırım:)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
ilk önce montların resimlerini atsanızda görsek.bende xl giyiyorum deri mi textil mi yoksa istediğimiz bir mont mu olacak
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
ilk önce montların resimlerini atsanızda görsek.bende xl giyiyorum deri mi textil mi yoksa istediğimiz bir mont mu olacak
Hocam daha hangi marka hangi model gelicek belli değil.Ama gelen montların en ucuzu almanyada 200 euroya satılanlardan olucak.Sizinde bedeninizi kaydettim.2 3 haftaya gelir tahminim.Gelince bedeninize uygun olanların resimlerini gönderirim.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Almanyada fiyatlar diğer ülkelere göre çok daha pahalı. Fc-Moto'da indirimde 228.91 $ aldığım ceket Revzilla'da 149.90 $
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Hangi markalar var Alman acaba? Bende görmek isterdim bir kaç model. Mont almayı düşünüyorum.
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Hocam daha hangi marka hangi model gelicek belli değil.Ama gelen montların en ucuzu almanyada 200 euroya satılanlardan olucak.Sizinde bedeninizi kaydettim.2 3 haftaya gelir tahminim.Gelince bedeninize uygun olanların resimlerini gönderirim.

tamam,ben zaten aldım ama beğenirsek yine alırız sıkıntı yok : )
 
Katılım
2 Ara 2013
Mesajlar
170
Arkadaşlar satılan montlardan biri POLO markaydı.Birde benim giydiğim montun resimlerini ekliyim size fikir olabilir.Herkes dainese istiyor ama en az onun kadar kaliteli markalarda var bence:)Benim mont baya sağlam bana göre,korumalıklarının üstünde bile bir paragraf almanca yazı yazıyor.Tabi bu mükemmel olduğu anlamına gelmiyor ama en azından insana güven veriyor.
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
image.php
[/URL][/IMG]
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
54 beden deri mont istiyorum marka önemli değil renk önemli değil yeterki GERMANY olsun yeterince açık olduğumu düşünüyorum :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İki parça deri tulum getirebilir misin ?
... Boy-1.80cm ... Kilo-65 ...
Ama fiyatı max. 350tl olucak ..
Ve tulum hörgüçlü olucak..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst