Kymco Xciting 250 veya Burgman 200 Onerseler Ne Dersiniz ?

Hangisi

  • Kymco Xciting 250

    Oy: 9 40.9%
  • Suzuki Burgman 200

    Oy: 14 63.6%

  • Kullanılan toplam oy
    22
  • Anket kapatılmış .
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yillardir milleti trolledigim motor tavsiyesi konularinin birini de ben aciyorum.

Ama ybr cbf mi, r25 mi cbr mi gibi klasik kaliplarin disina cikiyorum :bounce:

Simdi meseleyi soyle ;

Bu genc arkadasiniz 250cc segmentinde Cbr,Inazuma kullandi, 3 sene once Kymco Super 8 ile basladigi yola devam etmek istiyor.

Surekli yogun sehir ici trafigi ( otoyol,cevreyolu bile kullanmiyorum ) guzergahinda vitesli motosikleti gereksiz amelelik olarak gormeye baslamam, is yogunlugu nedeniyle zincir ve disli bakiminin cok kasvetli gelmesi, ve her ne kadar bir supersport olmasa da egik ve dar gidon nedeniyle severim boyle askin izdirabini deyip motorumu sattim.

CC yukseltmeyecegim (durumumuz yok).

Su an 10 bin Tl param (3 yildir niyeyse hic artmiyor butcem ) ve onumde SADECE IKI SECENEK var ;

- Suzuki Burgman 200
- Kymco Xciting 250 (yeni kasa 2013)

Kymco markasinin Japonlardan geri kalan hic bir yani olmadigini kendim deneyimledim zaten.

Kymco :

+ Celik fren hortumu ile desteklenmis onde cift disk kombine fren
+ Nispeten kalipli ve albenisi olan bir tasarim

- Aile gelenegi olan sert amortisorler
- 198 kg agirlik ( bendeniz 65 kilo bi gencim)

Suzuki :

+ Alet 161 kilo
+ 200 cc ama 18 beygir
+ Suzuki sanziman ve amortisor isini cozmustur, diger markalara ders bile verebilir.

- Yanii dedirten on kafa tasarimi
- Aile gelenegi olan `kardes paran varsa bizim selemize oturursun` mottosuyla bicilmis fiyati


OZET : Hafif ve iyi kacan bir Suzuki ile sehir icinde bak keyfine , parayi Suzuki`ye bas mi dersiniz , yoksa ne gerek var ayni paraya Kymco var tank gibi lastik capin da frenajin da iyi olsun mu dersiniz ?

Ne diyonuz ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
ben kmyco kullanıcısı olarak hafifliği sebebiyle suzukiyi tercih ederdim. pratiklikte çok önemli bence. yabancı sitesinde 161 kg diyor suzukiye buarada.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
suzuki 161 kg yalnız. Ben burgmandan yana kullandım ve aldım tercihimi :) Çokta memnunum özellikle artçı(ları)m benden daha memnun :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
ben kmyco kullanıcısı olarak hafifliği sebebiyle suzukiyi tercih ederdim. pratiklikte çok önemli bence. yabancı sitesinde 161 kg diyor suzukiye buarada.

Haklisiniz , resmi sitesine baktim 161 kg.

Duzelttim mesajimi.

O zaman 1 oy Suzuki`ye gitti, bakalim baska arkadaslar ne diyecek.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Ben şehir içi sıkıntımı çözdüm kırbaçlıyom gidiyor velhasış 1.200 tl sgorta fiyatı canımı sıktı yaptırmıcam sanırım 4 sene sgorta yapmadan binsem motor parası çıkıyor :p

Ayrıca kendinde söylemişsin çoğu zaman şehir içindeyim demişsin evli ve devamlı artçın olmıcaksa her hafta sonu yazlığa şuraya kanp uzun yol yoksa şehir içinde ne kadar mantıklı oluyor bilemiyorum taktir sizin

Ama gerçekten scooter kulandıkça iyiki vitesliye bulaşmamışım diyorum içimden 2 inci motor olaydı o vitesli gezi zevki alem güzel olurdu bu maddiyatla imkanlarla oda zor ah bide sgorta uygun olaydı çiçek gibin olurdu
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Ben olsam Burgman alırdım. Ama Kymco daha konforluysa onu da alabilirdim.
Scooter da 2 kıstasım var. Bir konfor, iki bagaj.
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
560
Motosikleti
Forza 250
Kymco Türkiye distribütörü Uğur Motorlu Araçlar oldu bunu da göz önünde bulundurmak lazım.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bu soru böyle mi sorulur kaç yaşındasın sen ? yaşını söyle bana demekten doğru düzgün yorum yapamamıştım karşılaştırma konularına. işte bu soru böyle sorulur. konu başlığı olarak mt25 mi r25 mi? açıklamaya da evet hangisi yazılmaz. bakın adam asistini yapmış golü siz atın diyo. şimdi maxi scooter alacak olsan hangisini alırdın diye sorulsaydı bana kymco xciting 250 yada burgman 200 derdim bende. belki sadece %51 ile kymco'ya kayardı gönlüm
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Haz 2015
Mesajlar
401
valla çok daha kullanışlı ve guzel skuterler var ama bu ikisi arasında tercih yapılacaksa her turlu burgman.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kymco yerine sym olsa sym derdim ama kymco markasını hiç kullanmadım yorum yapmıyorum suzukide hiç kullanmadım:D
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Forumdaslarim, ankette oy kullanmayi unutmuyorsunuz degil mi ? Bir de secimi yaptiktan sonra onerinizi yazarken sebebini yazsaniz tadindan yenmez.

Burgman almis yurumus ohoo 7-0 , bu kadar acimasiz fark beklemiyordum :sunny:


suzuki 161 kg yalnız. Ben burgmandan yana kullandım ve aldım tercihimi :) Çokta memnunum özellikle artçı(ları)m benden daha memnun :mrgreen:

Artcim yok denecek kadar yok :) Siz de yeni almissiniz, memnun kalmaniza cok sevindim. Boyum 1.86 rahat eder miyim acaba diye dusunuyorum. Diger turlu Suzuki markasina guvenim tam.

Ben şehir içi sıkıntımı çözdüm kırbaçlıyom gidiyor velhasış 1.200 tl sgorta fiyatı canımı sıktı yaptırmıcam sanırım 4 sene sgorta yapmadan binsem motor parası çıkıyor :p

Ayrıca kendinde söylemişsin çoğu zaman şehir içindeyim demişsin evli ve devamlı artçın olmıcaksa her hafta sonu yazlığa şuraya kanp uzun yol yoksa şehir içinde ne kadar mantıklı oluyor bilemiyorum taktir sizin

Ama gerçekten scooter kulandıkça iyiki vitesliye bulaşmamışım diyorum içimden 2 inci motor olaydı o vitesli gezi zevki alem güzel olurdu bu maddiyatla imkanlarla oda zor ah bide sgorta uygun olaydı çiçek gibin olurdu

Millet olarak bu kadar dolandiriciliga duskun olursak boyle patlar tabi sigorta kasko fiyatlari.

Vitesli motosikletin zevki cok baska biliyorum ama hayvan gibi trafikte debriyaj cek birak, vites indir kaldir cileden ciktigimi farkettim.

Ben olsam Burgman alırdım. Ama Kymco daha konforluysa onu da alabilirdim.
Scooter da 2 kıstasım var. Bir konfor, iki bagaj.

Ikisinin arasinda cok bir konfor farki olacagini sanmiyorum, Kymco tasarimi ve ebatlari ile aklimi celiyor. Burgman malesef daha pahali.

Suzuki Burgman 200


Kymco da en iyilerden scooter da ama malesef oyum Burgman

valla çok daha kullanışlı ve guzel skuterler var ama bu ikisi arasında tercih yapılacaksa her turlu burgman.

Yukarida belirttigim avantajlari nedeniyle mi Burgman diyorsunuz arkadaslar ? Baska bir nedeni varsa eklerseniz sevinirim.

Kymco Türkiye distribütörü Uğur Motorlu Araçlar oldu bunu da göz önünde bulundurmak lazım.

Sizce avantaj mi dezavantaj mi bilmiyorum ama yetkili distributorun kimde oldugu cok onemli degil benim icin. Orjinal bakim elemanlarini temin edip, bakimini ustamda yaptirmayi dusunuyorum. Yoksa ha Suzuki, ha Kymco ha Mondial hepsi motosikletten ve pazarin ihtiyaclarindan anlamayan yoneticiler ile dolu.

bu soru böyle mi sorulur kaç yaşındasın sen ? yaşını söyle bana demekten doğru düzgün yorum yapamamıştım karşılaştırma konularına. işte bu soru böyle sorulur. konu başlığı olarak mt25 mi r25 mi? açıklamaya da evet hangisi yazılmaz. bakın adam asistini yapmış golü siz atın diyo. şimdi maxi scooter alacak olsan hangisini alırdın diye sorulsaydı bana kymco xciting 250 yada burgman 200 derdim bende. belki sadece %51 ile kymco'ya kayardı gönlüm

Eyvallah :) Tamam asisti attim ama sen de gittin topu Sabri gibi havaya diktin. % 51 Kymco ise oyunu oraya mi veriyorsun demek bu ?



kymcolara bakiyorum hep bi plastik solmasi

Gunes altinda birakilan scooterlarin cogu o durumda, malesef kullanicilarin buyuk cogunlugu bu duruma dikkat etmiyor, kapali alan veya branda gerekli.

kymco yerine sym olsa sym derdim ama kymco markasını hiç kullanmadım yorum yapmıyorum suzukide hiç kullanmadım:D

Sym kullandim, cooooook rahat makineymis be. Motosiklet degil bambaska bir sey. Ama tasarimi hosuma gitmiyor, ozellikle yan ve arka taraf.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Eyvallah Tamam asisti attim ama sen de gittin topu Sabri gibi havaya diktin. % 51 Kymco ise oyunu oraya mi veriyorsun demek bu ?

nerde havaya diktim ? gol oldu ya :) burg'un jant çapı küçük, seleside rahatsız geldi. malzeme kalitesi ve işçilik çok iyiydi ama.. penaltılarda kymco kazanır :cherry:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Ben xciting 500 kullandım süspansiyon çok sert stabilize yolda direk hilti matkap. Çokta kaliteli değiller 250cc de konjektor ve akü problemi yaşayan arkadaşlarım oldu suzuki scooterin babası kymco ile mukayese edilemez cok ekmek yemesi lazım
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
bazen denk geliyo Suzuki Burgman 200 kullananların hepsimi memnun olur bi taneside şurası kötü demedi arkadaş

bu yuzden Suzuki Burgman 200 dedim bende
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yorumlar için teşekkürler.

Burgman ezici çoğunlukta. Ama yine de Suzuki fiyatını ve boyutunu düşündüğümde kararsızlık yaşıyorum.

Sıfır motosiklet almak isterdim ama plaka ve lastik masrafını hesaplayınca Suzuki bütçemin çok üzerinde kalıyor.

13-14 model aksesuarlı bir Kymco'ya yeni lastik seti ile 11.5 civarına sahip olabilirken, aynı paraya 12-13 model Suzuki almalı mıyım, bilemiyorum.

Kymco da 130'da kesici var bu arada.

Sanırım zannetiğim kadar hızlı karar veremeyeceğim.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Yorumlar için teşekkürler.

Burgman ezici çoğunlukta. Ama yine de Suzuki fiyatını ve boyutunu düşündüğümde kararsızlık yaşıyorum.

Sıfır motosiklet almak isterdim ama plaka ve lastik masrafını hesaplayınca Suzuki bütçemin çok üzerinde kalıyor.

13-14 model aksesuarlı bir Kymco'ya yeni lastik seti ile 11.5 civarına sahip olabilirken, aynı paraya 12-13 model Suzuki almalı mıyım, bilemiyorum.

Kymco da 130'da kesici var bu arada.

Sanırım zannetiğim kadar hızlı karar veremeyeceğim.

Geçenlerde face kymco gurupta 2013 temizine 9.500 istiyorlardı 10 bine kesin gönlündeki kymco 250 alırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst