- Katılım
- 27 Nis 2014
- Mesajlar
- 2,207
- Konu Yazar
- #1
Yillardir milleti trolledigim motor tavsiyesi konularinin birini de ben aciyorum.
Ama ybr cbf mi, r25 mi cbr mi gibi klasik kaliplarin disina cikiyorum :bounce:
Simdi meseleyi soyle ;
Bu genc arkadasiniz 250cc segmentinde Cbr,Inazuma kullandi, 3 sene once Kymco Super 8 ile basladigi yola devam etmek istiyor.
Surekli yogun sehir ici trafigi ( otoyol,cevreyolu bile kullanmiyorum ) guzergahinda vitesli motosikleti gereksiz amelelik olarak gormeye baslamam, is yogunlugu nedeniyle zincir ve disli bakiminin cok kasvetli gelmesi, ve her ne kadar bir supersport olmasa da egik ve dar gidon nedeniyle severim boyle askin izdirabini deyip motorumu sattim.
CC yukseltmeyecegim (durumumuz yok).
Su an 10 bin Tl param (3 yildir niyeyse hic artmiyor butcem ) ve onumde SADECE IKI SECENEK var ;
- Suzuki Burgman 200
- Kymco Xciting 250 (yeni kasa 2013)
Kymco markasinin Japonlardan geri kalan hic bir yani olmadigini kendim deneyimledim zaten.
Kymco :
+ Celik fren hortumu ile desteklenmis onde cift disk kombine fren
+ Nispeten kalipli ve albenisi olan bir tasarim
- Aile gelenegi olan sert amortisorler
- 198 kg agirlik ( bendeniz 65 kilo bi gencim)
Suzuki :
+ Alet 161 kilo
+ 200 cc ama 18 beygir
+ Suzuki sanziman ve amortisor isini cozmustur, diger markalara ders bile verebilir.
- Yanii dedirten on kafa tasarimi
- Aile gelenegi olan `kardes paran varsa bizim selemize oturursun` mottosuyla bicilmis fiyati
OZET : Hafif ve iyi kacan bir Suzuki ile sehir icinde bak keyfine , parayi Suzuki`ye bas mi dersiniz , yoksa ne gerek var ayni paraya Kymco var tank gibi lastik capin da frenajin da iyi olsun mu dersiniz ?
Ne diyonuz ?
Ama ybr cbf mi, r25 mi cbr mi gibi klasik kaliplarin disina cikiyorum :bounce:
Simdi meseleyi soyle ;
Bu genc arkadasiniz 250cc segmentinde Cbr,Inazuma kullandi, 3 sene once Kymco Super 8 ile basladigi yola devam etmek istiyor.
Surekli yogun sehir ici trafigi ( otoyol,cevreyolu bile kullanmiyorum ) guzergahinda vitesli motosikleti gereksiz amelelik olarak gormeye baslamam, is yogunlugu nedeniyle zincir ve disli bakiminin cok kasvetli gelmesi, ve her ne kadar bir supersport olmasa da egik ve dar gidon nedeniyle severim boyle askin izdirabini deyip motorumu sattim.
CC yukseltmeyecegim (durumumuz yok).
Su an 10 bin Tl param (3 yildir niyeyse hic artmiyor butcem ) ve onumde SADECE IKI SECENEK var ;
- Suzuki Burgman 200
- Kymco Xciting 250 (yeni kasa 2013)
Kymco markasinin Japonlardan geri kalan hic bir yani olmadigini kendim deneyimledim zaten.
Kymco :
+ Celik fren hortumu ile desteklenmis onde cift disk kombine fren
+ Nispeten kalipli ve albenisi olan bir tasarim
- Aile gelenegi olan sert amortisorler
- 198 kg agirlik ( bendeniz 65 kilo bi gencim)
Suzuki :
+ Alet 161 kilo
+ 200 cc ama 18 beygir
+ Suzuki sanziman ve amortisor isini cozmustur, diger markalara ders bile verebilir.
- Yanii dedirten on kafa tasarimi
- Aile gelenegi olan `kardes paran varsa bizim selemize oturursun` mottosuyla bicilmis fiyati
OZET : Hafif ve iyi kacan bir Suzuki ile sehir icinde bak keyfine , parayi Suzuki`ye bas mi dersiniz , yoksa ne gerek var ayni paraya Kymco var tank gibi lastik capin da frenajin da iyi olsun mu dersiniz ?
Ne diyonuz ?
Son düzenleme: