Herkese merhaba, forumda yeniyim. Bugün 2009 model cbf 150 motosikletimin debriyaj balatasını değiştirmek için işe koyuldum. Ee 30.000 km'ye geldi artık değiştirmek lazım dedim. (Tabi kendi fikrim). Yağı boşaltıp kapağı açtıktan sonraki görüntü linkteki gibi.
http://hizliresim.com/kv7z0r
oldukça temiz gibi geldi bana. Sizin fikirlerinizi de almak isterim. Ancak yağ pompasını söktüm uygun anahtarla balatayı sökmeye kalktığımda beceremedim. O kadar sıkıydı ki insan gücü yetmiyor. Haftaya ustanın yanına gidip makineyle sökeceğiz artık. Neyse yağı ekledik (Shell 15w 50 advanced). 1 veya 2. vitesten boşa geçerken zorlanıyordu yada 1'den boşa atayım derken 2'ye geçiyordu. Şimdi dahada yumuşadı kolaylaştı. Yağ gerçekten hoşuma gitti. 17,5 TL oldukça da ucuz.Gelelim asıl konuya, uzun süredir şöyle bir sorunum var. 2. 3. 4. vites farketmez motorla yüksek devirlerde seyrederken gazı bırakıp tekrar açtığımda motor aniden gaz yemiyor sanki öksürüyor yada benzin yetmiyormuş o anda bişeye takılıyormuş da gaz yemiyormuş gibi oluyor. Daha sonra aniden düzelip devam edebiliyor. Daha önce başına gelen veya sebebinin ne olabileceğini bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Zaman ayırıpta okuyan herkese teşekkürler