@Barodi hk, ( neden engellendi vs )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Bana göre forumun Huysuz Virjiniydi.
Geri dönmesin, geri dönerse tadı kaçar artık.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Zamaninda kamuflajli motosikleti ve pantlonu ile fotograf koydugunda tanimistim onu. Belkide daha oncesinde, hayata dair veya ince isle ilgili bir konusunu okumustum galiba. O zamandan beri hatirlarim.
Severdim, gulumsetirdi beni.
Youtube da hala takipcisiyim.
Okuyorsan burayi. Sevdigim uyelerden biriydin barodi reiiss.
Motoru niye degistirmiyorsun yorumuna, parami var .... diye videona kuzenle bayagi gulmustuk.
Sevgilerimle.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
İyi adamdi etkinlikte tanismistiksiteminde haksizda degil faydali birsey yapmaya calissa trolleniyordu bende yeni gordum uzuldumde bu arada formda bir sorunmu var begeni ve mj ima alinti yapildiginda uyari bildirimi aliyordum artik gelmiyor ayarlarda normal genel bir sorunmu acaba
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
442
Zamaninda kamuflajli motosikleti ve pantlonu ile fotograf koydugunda tanimistim onu. Belkide daha oncesinde, hayata dair veya ince isle ilgili bir konusunu okumustum galiba. O zamandan beri hatirlarim.
Severdim, gulumsetirdi beni.
Youtube da hala takipcisiyim.
Okuyorsan burayi. Sevdigim uyelerden biriydin barodi reiiss.
Motoru niye degistirmiyorsun yorumuna, parami var .... diye videona kuzenle bayagi gulmustuk.
Sevgilerimle.

Bizde arkadaşlarla çok gülmüştük hocam gerçekten sevdiğim insanlardan biriydi.İstanbul'da olsam kesin giderdim toplandıkları zaman.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
276
Forumu bir çok saçma üyelerine nazaran çokça ciddiye alan ve yazdığı yazılarıyla attığı videolarla elinden geldiğince bir şeyleri öğretmeye çalışan sevecen ve forumun bana göre sayılı üyelerinden birisiydi. Silinmesine ciddi manada üzüldüm. Gerçekten sevdiğim biriydi.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Bu forumda 10.000 liraya ne alayim ybr tekere gelmiyor gibi konular seviliyor genelde fayda içeren veya bilgi paylaşan konular veya yardım gerektiren konular çok fazla tutulmuyor.

Bir konunun tutulmasında site yönetiminin yapacağı çok birşey yok kabul ediyorum ancak trol konuları başlıkları ve içerikleri iyi takip etmelidir.

Site yönetimi olarak tık sayısı ve reklam gelirleri üzerinde durup içerikteki kaliteyi gözetmedikleri surece bu işler duzelmez.

Doğrusu arkadaşın kendisine bir sempati duyduğum söylenemez ancak vurguladığı konuda haklı.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ben pişman olduğunu düşünüyorum insan anlık kızgınlıkla istemeyeceği kararlar verebilir. tükürdüğünü yalamaz belki ama yoğun istekte bulunursak gelmesine vesile olabiliriz :) mesela barodiyi nasıl bilirdiniz diye bir konu açalım herkes övsün yüceltsin :mrgreen:
 
Katılım
11 Kas 2015
Mesajlar
427
Motosikleti
22" Bajaj NS 200 - 25" Pcx DLX
Şuan youtube'da saçma sapan introlar deniyor :D:D:D
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Küfürbazın tekiydi.Farkı buydu.
Böyle ağzı bozuk terbiyeden yoksun kişilerin mutlaka ayıklanması gerekir.

barodi ile kaç kez konuşma fırsatı buldunuz?
iyiliksever, paylaşımcı, hayatındaki onca olumsuzluğa küçük yaşlardan beri savaşarak kendini yetiştirmiş, büyüklerine karşı saygılı, anlayışlı, söz dinleyen, sabırlı bir insan..
Eeee adam küfredecek tabii, çünkü motorcu adam bağımsız, fevri, özgür, hesapsız adamdır...

şunu kendimize itiraf edelim üstadım, bizler motorcuyuz...
normal değiliz. normal olsak, milletin ölüm olarak gördüğü yere biz ruhumuzu sürmezdik...

bence, Barodi'nin günahını aldınız. helalleşmelisiniz ama o her gün herkese hakkını helal eden biri..

nereden mi biliyorum, 3 yıldır sürekli arayıp düzenlki şekilde hal, hatır sorar :)
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
barodi ile kaç kez konuşma fırsatı buldunuz?
iyiliksever, paylaşımcı, hayatındaki onca olumsuzluğa küçük yaşlardan beri savaşarak kendini yetiştirmiş, büyüklerine karşı saygılı, anlayışlı, söz dinleyen, sabırlı bir insan..
Eeee adam küfredecek tabii, çünkü motorcu adam bağımsız, fevri, özgür, hesapsız adamdır...

şunu kendimize itiraf edelim üstadım, bizler motorcuyuz...
normal değiliz. normal olsak, milletin ölüm olarak gördüğü yere biz ruhumuzu sürmezdik...

bence, Barodi'nin günahını aldınız. helalleşmelisiniz ama o her gün herkese hakkını helal eden biri..

nereden mi biliyorum, 3 yıldır sürekli arayıp düzenlki şekilde hal, hatır sorar :)

çekip giden helâllik ister, çekip gidenden helâllik istenmez.
 
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
163
Barodi her konuda haklı gibi. Tek bir konuda aşırı tepki vermiş, "UYARI VERME DİREK BANLA PARALEL DEVLETİN MODERETÖRÜ" derken, forum moderatörünü paralel devlet ile iklişkilendirmesi biraz aşırı bir tepki olmuş. Bu suçlama elbette gerçek olamaz. Herhalde banlanmak için kasıtlı söyledi. Bu arada meraklısına not, forum için sürekli bilgilendirici yazılar yazan zileliorhan nikli kullanıcı da aynı gerekçelerle forumdan uzaklaşmıştır. Kendisi banlanmamıştır ancak bildiğim kadarı ile yazmamaktadır. zileliorhan'ın açtığı konulara bir göz atın, ne dediğimi anlayacaksınız.
Netice: Forum gün geçtikçe kan kaybediyor. Troller çoğalıyor, tıklama sayısı artıyor, non-trol kullanıcılar forumdan uzaklaşıyor, forumun kalitesi düşüyor.
Olan bu.
Bir örnek daha veriyim, forumun en aklı başından kişilerinden birisi AttilaXtreme nikli kullanıcıyı son günlerde hiç yorum yaparken gördünüz mü?
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
barodi ile kaç kez konuşma fırsatı buldunuz?
iyiliksever, paylaşımcı, hayatındaki onca olumsuzluğa küçük yaşlardan beri savaşarak kendini yetiştirmiş, büyüklerine karşı saygılı, anlayışlı, söz dinleyen, sabırlı bir insan..
Eeee adam küfredecek tabii, çünkü motorcu adam bağımsız, fevri, özgür, hesapsız adamdır...

şunu kendimize itiraf edelim üstadım, bizler motorcuyuz...
normal değiliz. normal olsak, milletin ölüm olarak gördüğü yere biz ruhumuzu sürmezdik...

bence, Barodi'nin günahını aldınız. helalleşmelisiniz ama o her gün herkese hakkını helal eden biri..

nereden mi biliyorum, 3 yıldır sürekli arayıp düzenlki şekilde hal, hatır sorar :)

geri getir o zaman başkan. forumda en çok huzur birlikteliğe ihtiyacımız olan şu zamanda olması gereken budur
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
132
barodi ile kaç kez konuşma fırsatı buldunuz?
iyiliksever, paylaşımcı, hayatındaki onca olumsuzluğa küçük yaşlardan beri savaşarak kendini yetiştirmiş, büyüklerine karşı saygılı, anlayışlı, söz dinleyen, sabırlı bir insan..
Eeee adam küfredecek tabii, çünkü motorcu adam bağımsız, fevri, özgür, hesapsız adamdır...

şunu kendimize itiraf edelim üstadım, bizler motorcuyuz...
normal değiliz. normal olsak, milletin ölüm olarak gördüğü yere biz ruhumuzu sürmezdik...

bence, Barodi'nin günahını aldınız. helalleşmelisiniz ama o her gün herkese hakkını helal eden biri..

nereden mi biliyorum, 3 yıldır sürekli arayıp düzenlki şekilde hal, hatır sorar :)




İl Temsilcisi diyince aklıma daha bilinçli kişi geliyor. Küfür etmek ne zamandır bağımsızlık fevrilik ve özgürlüğü temsil ediyor ? Heleki Özgürlük küfür ile aynı cümle içinde kullanılamamalı bile bence. Motosiklet kullanmak ayrıcalık ? Anormallik ? Tartışılır.

Barodiyi tanır ve severim ama bazı yerlerin kuralları oluyor ya uyuyorsun yada uymuyor sevmiyor gidiyorsun. Tercihlerden ibaret.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
helaleşmiş zaten.. yazısını okumadınız mı?

adamı da mesajını bilmem, okumadım. kim gitmiş kim kalmış, biri kalkıp da burda konu açarsa görüyorum. neyse...

hazır konusu açılmışken, bu kaçanlara-göçenlere ilişkin sorular var kafamda; dillendireyim.

"gittiler, neredeler?" temalı iki konu gördüm ben üyeliğimden beridir.

1. zileliorhan: son konusunda gezi fotoğraflarını vermişti. hayvan otlatan kadına, çok afedersiniz, "mal" ithamında bulunmuştu. ben yakıştıramadım, bi sürü kişi yakıştıramadı. tepki gösterdik, kaçtı gitti.

2. barodi. gene son konusunda çakar-makar bilmem ne göz tecavüzcüsü bi şeyler gösterdi.
o konudaki mesajım:
egzozla kulaklarımızın ırzına geçtiniz şimdi sıra çakarla da gözlerimizin ırzına geçmekte; güzel...

buna cevaben, argo tabirler içeren, ağzı bozuk bir şekilde "tepki" gösterdi beyefendi. şikayet ettim, sildiler mesajını. hop! sonra o da kaçtı gitti.

yani, giden tepki olsun diye gitmiyor. bi paylaşım yapmak isteyen gene yapıyor, takdir edenler mutlaka oluyor, eleştirenler de oluyor. sen kendi yaptığının doğruluğundan, hakkaniyetinden eminsen niye arazi oluyorsun ki?
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Konu kilitlenmeden bir iki hatırlatma yapayım çünkü kişiye özel konu açmak yasak.

Değerli arkadaşlar lütfen forum kurallarını okuyun.
Barodi arkadaşımızın artık foruma dönmesinin mümkün olmadığını göreceksiniz.
Yıllardır gördüğüm kadarıyla forum yönetimi bu kuralı tavizsiz uyguluyor.
Yani hepimiz zaman zaman sinirleniyoruz ama bir adım atacağınız zaman sonuçlarını düşünerek atın.
Bu tür problemlerin en büyük sebebi forum kurallarından habersiz olmanız.
Bence kuralları bir okuyun.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
 Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Sebep:  konu amacına ulaşmıştır
1.2.38. "Taziye / Tebrik / Kutlamalar" ve "Onlar Hep Bizimle Birlikteler" forumları haricinde kişiye özel başlık açamazsınız, mesaj yazamazsınız. Bu gibi durumlarda ilgili kişiye özel mesaj göndermelisiniz.
 Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
 Foruma üye olan herkes forum kurallarını kabul etmiş sayılır.
 Forum Kurallarını okumak için tıklayın..
 Şikayetleriniz için tıklayın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst