Yamaha Yamaha X-Max 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
229
Arkadaşlar Istanbul'da Anadol bayisinden fiyat ve aksesuar indirimi aldım. Soylemeye gerek yok ama sadece aksesuar için gittiğiniz de çok fazla bir indirim yapmıyorlarmış.
 
Katılım
2 Ocak 2016
Mesajlar
17
çok kolay kardeşim ,katoloğa gerek yok,üstündeki sağda ve solda olan orijinal demirlerini söküp çanta demirini aynı şekilde söktüğün demirlerin yuvasına oturtup bağlıyorsun,zaten toplam 4 cıvatası var,çok basit

Yamaha D'elight'ın demiri buna uyar mı ya ? D'elight ımı sattım demirsizde.. :)
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Yamaha D'elight'ın demiri buna uyar mı ya ? D'elight ımı sattım demirsizde.. :)

hiç bilmiyorum, demiri görsem söyleyebilirim ama olacağını hiç sanmam,çünkü yamaha bu demiri x max e özel ürettiriyor,eski kasa xmax inki bile olmuyor şimdiki kasaya

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

netten şimdi baktım demire,uzaktan yakından alakası yok kesinlikle olmaz
 
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
121
Akıl vermek gibi olmasın ancak xmax in parça fiyatları fena değil aslında, gövde kısımlarında 150-250 lira arası boyalı olarak tane başına... Misal benim mat gri makinamın sol altı (sakal denilen) bölgede hafif çatlak var, tamir ettirip boyatsam gittim geldim vs en az 150 kaat gider iyi usta ise, belki tonda farkda olur vs, bunla uğraşana kadar yenisini almak bana daha mantıklı geliyor, neticede yeni yenidir :cat: (Ancak racing makina olsa ve grenaj misal 1000-1500 lira olsa o zaman uğraşılır o ayrı:))
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
bu şuna benzemiş,,sex yapmanın tarifini isteyene, pantolonu çıkart dememize gerek varmı,,tabiki sana engel olan şeyi sökecen veya çıkaracaksın

arka çanta demirini sökmek ve takmak için sökülmesi gereken cıvataların resimlerini sarı daire içine aldım,,önce bagaj havuzundaki 5 adat cıvatayı söküp havuzu kolayca yerinden çıkarıyorsunuz,havuzu sökmemizin nedeni resimde görülen çanta demirini veya orijinal kendi demirlerini yukarı doğru çıkarmak gerekeceğinden,bagaj havuzunun kenarlarına değmesi,,,sonrasında yanda işaretlediğim demirin cıvatalarını söküp takabiliyorsunuz,demiri taktıktan sonra havuzu yerleştirip cıvatalarını takıp sıkıyorsunuz,çok kolay

bunuda yapamayacak arkadaş varsa istanbuldaysa bana telefon etsin yanıma gelsin ben 5 dakikada takayım sevabına

not sisi bar en arkadaki iki cıvataya takılıyor,komple havuzu sökmeye gerek yok

[url=http://hizliresim.com/PMQPYQ][url]http://i.hizliresim.com/PMQPYQ.jpg[/url][/URL]

Hocam eline sağlık. Mesajını okur okumaz, yarın ilk iş motosikletaksesuarlari.com'dan givi sissybar siparişi verip kendim takmak olacak. Yamaha orijinal sissybar'a montaj dahil 650 TL diyor. Givi sissybar kargo dahil 370 TL sanıyorum. Takıldığımız yerde müsadenle sana danışırız yine.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
Hocam eline sağlık. Mesajını okur okumaz, yarın ilk iş motosikletaksesuarlari.com'dan givi sissybar siparişi verip kendim takmak olacak. Yamaha orijinal sissybar'a montaj dahil 650 TL diyor. Givi sissybar kargo dahil 370 TL sanıyorum. Takıldığımız yerde müsadenle sana danışırız yine.

ben de shad düşünüyordum. hem daha ucuz hem de gözüme daha hoş görünüyor. gerçi orjinalinin şıklığına yaklaşmıyor ikisi de ama ben kıyamayanlardanım o paraya.
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
ben de shad düþünüyordum. hem daha ucuz hem de gözüme daha hoþ görünüyor. gerçi orjinalinin þýklýðýna yaklaþmýyor ikisi de ama ben kýyamayanlardaným o paraya.

Bu forumda bir kaç arkadaş bahsetmişti. Görünüş olarak Yamaha sissybar ama kesinlikle konfor olarak givi daha iyi diye. Sanırım aradaki 300 tl sırf görünüş.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
Bu forumda bir kaç arkadaş bahsetmişti. Görünüş olarak Yamaha sissybar ama kesinlikle konfor olarak givi daha iyi diye. Sanırım aradaki 300 tl sırf görünüş.

zaten alanların büyük çoğunluğu görünüşünü desteklemek amacıyla alıyor. en azından benim etrafımdakiler o mantıkla aldılar. bu aralar düzenli artçım olmadığı için erteliyorum ben, sadece almam gerekirse diye araştırmıştım kendimce. shad'ı canlı görme fırsatım oldu ama givi'yi görmedim. fotoğraflarından biliyorum sadece. kullanıcı yorumlarına göre şekillenir zamanla benim fikrim de. :)
geçenlerde face sayfalarından birinde ikinci el ilanını görmüştüm orjinalinin, montaja karışmadan 450 liraya. anlamsız gelmişti fiyat. motora altın gibi diyorlar ya, parçaları da altın gibi gerçekten :)))
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
zaten alanların büyük çoğunluğu görünüşünü desteklemek amacıyla alıyor. en azından benim etrafımdakiler o mantıkla aldılar. bu aralar düzenli artçım olmadığı için erteliyorum ben, sadece almam gerekirse diye araştırmıştım kendimce. shad'ı canlı görme fırsatım oldu ama givi'yi görmedim. fotoğraflarından biliyorum sadece. kullanıcı yorumlarına göre şekillenir zamanla benim fikrim de. :)
geçenlerde face sayfalarından birinde ikinci el ilanını görmüştüm orjinalinin, montaja karışmadan 450 liraya. anlamsız gelmişti fiyat. motora altın gibi diyorlar ya, parçaları da altın gibi gerçekten :)))

Vallah shad öarkayı hiç görmedim. Aslında ben de inceleyip, givi ile kıyaslayabilirim. Bu hafta halletmek istiyorum. Dün yaptığımız Tekirdağ turunda kız arkadaşım epey rahatsızdı çünkü.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
Vallah shad öarkayı hiç görmedim. Aslında ben de inceleyip, givi ile kıyaslayabilirim. Bu hafta halletmek istiyorum. Dün yaptığımız Tekirdağ turunda kız arkadaşım epey rahatsızdı çünkü.

çanta ya da sissybar olmadan uzun yolculuk keyifsiz olur artçı için, geç bile kalmışsınız. o halde tercihinizi ve kullanıcı yorumlarınızı takip ederim buradan.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Hocam eline sağlık. Mesajını okur okumaz, yarın ilk iş motosikletaksesuarlari.com'dan givi sissybar siparişi verip kendim takmak olacak. Yamaha orijinal sissybar'a montaj dahil 650 TL diyor. Givi sissybar kargo dahil 370 TL sanıyorum. Takıldığımız yerde müsadenle sana danışırız yine.

takmak iş değil be dostum,elin az çok anahtar tutuyorsa çok kolay,,serviste takan senden farklımı takacak aksine senin özendiğin gibi bile özenmeden takıp verecek zaten takanda hep çocuk genelde,,garanti olmasa kesinlikle servise gitmem,yapılan iş hep baştansavma ,kimi sefer cıvataları eksik takmışlar,kimi zaman gevşek bırakmışlar,en sonda cıvatanın birini yalama edip öyle bırakmışlar,kontrol ettimde gördüm,,defalarca başıma geldi bakımlarda bu olaylar,,hep kendim tamamladım

hava filtrelerini değiştirmişler ama sadece söküp yenisini takmışlar,,ya be kardeşim filtrenin alt üst kapağı içten dıştan toz pislik içinde,allah rızası için bir hava tutup veya bez sürseydin be kardeşim sevaptır,,öyle tozlu çamurlu pis bi şekilde takıp bırakmışlar,,hep sonradan kendim yapıyorum ,hiç servise güvenmiyorum,işten anladığım için eksiklikleri görüyorum buda canımı sıkıyor,,,amaç sadece para gelsin
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
takmak iş değil be dostum,elin az çok anahtar tutuyorsa çok kolay,,serviste takan senden farklımı takacak aksine senin özendiğin gibi bile özenmeden takıp verecek zaten takanda hep çocuk genelde,,garanti olmasa kesinlikle servise gitmem,yapılan iş hep baştansavma ,kimi sefer cıvataları eksik takmışlar,kimi zaman gevşek bırakmışlar,en sonda cıvatanın birini yalama edip öyle bırakmışlar,kontrol ettimde gördüm,,defalarca başıma geldi bakımlarda bu olaylar,,hep kendim tamamladım

hava filtrelerini değiştirmişler ama sadece söküp yenisini takmışlar,,ya be kardeşim filtrenin alt üst kapağı içten dıştan toz pislik içinde,allah rızası için bir hava tutup veya bez sürseydin be kardeşim sevaptır,,öyle tozlu çamurlu pis bi şekilde takıp bırakmışlar,,hep sonradan kendim yapıyorum ,hiç servise güvenmiyorum,işten anladığım için eksiklikleri görüyorum buda canımı sıkıyor,,,amaç sadece para gelsin

Hocam iyi akşamlar. Tam givi sissybar almak için Bostancı'da motosikletaksesuarları'nın mağazasına gittiğimde bir arkadaşın üye olduğu facbook xmax grubunda givi sissy bar için delik açmak gerekli, orijinal sissy barda deliğe gerek yok yazmış. Kafam bulandı. Markadan markaya montaj değişiklik gösterir mi?

Ayrıca givi yada kappa sissybar kullanıp, kendi taktıran arkadaşlardan da cevap bekliyorum.
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
Hocam iyi akşamlar. Tam givi sissybar almak için Bostancı'da motosikletaksesuarları'nın mağazasına gittiğimde bir arkadaşın üye olduğu facbook xmax grubunda givi sissy bar için delik açmak gerekli, orijinal sissy barda deliğe gerek yok yazmış. Kafam bulandı. Markadan markaya montaj değişiklik gösterir mi?

Ayrıca givi yada kappa sissybar kullanıp, kendi taktıran arkadaşlardan da cevap bekliyorum.

iyi akşamlar kardeşim,,sissy bar takmak zor bi iş değilki, önceki sayfada verdiğim resimde işatetlediğim en arkadaki 2 cıvataya takılıyor,müsaitsen satılan yere gidip sissy barı motora prova yaparsın,delikleri denk geliyormu yada delik delmek gerekiyormu diye,,yanlız delik delmek gerekirse deliği sissy barın bağlantı yerine delmek gerekir,yoksa motora delik delmek söz konusu olamaz,zaten resimde işaretlediğim civatalar haricinde sissy barı başka bir yere monte etmek mümkün değil

sen kabaca bir prova yap olup olmayacağını görürsün,takmakta tereddüt edersen al sissy barı bana gel ben takarım sana,sissy bara delik delmek gerekirse onuda deleriz,bende alet edevat herşey var,bir dua edersin yeter
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
iyi akşamlar kardeşim,,sissy bar takmak zor bi iş değilki, önceki sayfada verdiğim resimde işatetlediğim en arkadaki 2 cıvataya takılıyor,müsaitsen satılan yere gidip sissy barı motora prova yaparsın,delikleri denk geliyormu yada delik delmek gerekiyormu diye,,yanlız delik delmek gerekirse deliği sissy barın bağlantı yerine delmek gerekir,yoksa motora delik delmek söz konusu olamaz,zaten resimde işaretlediğim civatalar haricinde sissy barı başka bir yere monte etmek mümkün değil

sen kabaca bir prova yap olup olmayacağını görürsün,takmakta tereddüt edersen al sissy barı bana gel ben takarım sana,sissy bara delik delmek gerekirse onuda deleriz,bende alet edevat herşey var,bir dua edersin yeter

Hocam düşünmen ve teklif etmen yeterli. Çok şükür burda da yaparız, az buçuk elimizden geliyor ama böyle bir parça için her kafadan ayrı bir ses çıkması ilginç. Bem de sele altını inceledim, başka bir takacak yer yok senin dediğin gibi.
Kısmetse haftasonuna kadar halledip, tur camı olayına başlayacağım :) dertler bitmiyor.
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
51
Hocam iyi akşamlar. Tam givi sissybar almak için Bostancı'da motosikletaksesuarları'nın mağazasına gittiğimde bir arkadaşın üye olduğu facbook xmax grubunda givi sissy bar için delik açmak gerekli, orijinal sissy barda deliğe gerek yok yazmış. Kafam bulandı. Markadan markaya montaj değişiklik gösterir mi?

Ayrıca givi yada kappa sissybar kullanıp, kendi taktıran arkadaşlardan da cevap bekliyorum.

merhaba, givi'de de shad'da da kuyruk da delik açmak gerekiyor. http://www.giviturkiye.com/givi-tb2111-yamaha-x-max-125-250-400-13-15-sissybar http://www.shad.es/descargas/shad6080.pdf
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
merhaba herkese

ben 1 senedir xmax 250 2015 momo kullanıyodum ki hala kullanıyorum..

motorumda dr pulley baga , bmc hava filtresi ve akrapoviç var fakat çok rahat olduğu için hiç heyecan alamadım son zamanlarda

güzel gidiyo iyi hızlanıyo ama sonuçta scooter bi yere kadar..

bende bi çılgınlık yapıp xmax ın yanına bugün r25 aldım kocaelinden istanbul a getirirken o yolda sürmek harikaydı işte motor bu dedim heyecan risk adrenalin bu

şuanda çok muyluyum hem xmax ve r25 e sahibim sizede önerim bu motorun yanına mutlaka vitesli almanız olacaktır
 
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
394
merhaba herkese

ben 1 senedir xmax 250 2015 momo kullanıyodum ki hala kullanıyorum..

motorumda dr pulley baga , bmc hava filtresi ve akrapoviç var fakat çok rahat olduğu için hiç heyecan alamadım son zamanlarda

güzel gidiyo iyi hızlanıyo ama sonuçta scooter bi yere kadar..

bende bi çılgınlık yapıp xmax ın yanına bugün r25 aldım kocaelinden istanbul a getirirken o yolda sürmek harikaydı işte motor bu dedim heyecan risk adrenalin bu

şuanda çok muyluyum hem xmax ve r25 e sahibim sizede önerim bu motorun yanına mutlaka vitesli almanız olacaktır

Maddiyat izin verdiği sürece bir scooter bir de motosiklet sahibi olmanın hiç bir sakıncası yok, hatta 250lik bir scooterınız varsa yüksek ccli bir motosiklet dahi alınabiöir.

Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Maddiyat izin verdiği sürece bir scooter bir de motosiklet sahibi olmanın hiç bir sakıncası yok, hatta 250lik bir scooterınız varsa yüksek ccli bir motosiklet dahi alınabiöir.

Tekrar hayırlı olsun.

teşekkür ederim gönül ister ki r6 alalım fakat düşük bütçeyle ancak r25 oldu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst