Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
89
benim motor 3250 km deydi geçen haftasonu istanbuldan yalovaya gidicektim. Vites geçişlerinden çok memnun değildim sert geçiyodu. Ve motorda Top speed denediğimde 165 civarında kalmıştı. Bende ara yağ değişimi yapayım dedim Motul 5100 10-40 yağ aldım koyduk bizim ustada. Motor baya bi değişti vites geçişleri gayet yumuşak oldu. Ayrıca yolda bi top speed deneyim dedim 5. vites 13.000 devirde 167 gördüm şeride araba geçti gaz kestim. Ama motul gerçekten baya bi değiştirdi motoru tavsiye ederim
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
89
sanmıyorum bozulcağını memnun olmadığım bi yağı kullanmaya beni zorlayamazlar sonuçta. Ayrıca nereden bilcekler değiştirdiğimi ?
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Arıza yaşadığında yapacakları yağ kontrolünde farklı marka yağ olduğu belli olur
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
yamaha Tr genel merkeziyle görüşüp bu yağ meselesini soranlar olmuş, kimisine istediğiniz yağı koydurabilirsiniz fakat biz yamalube tercih ediyoruz gibi birşey demişler. Kimisine de yamalube koyulmalı, farklı marka yağlar garantiden çıkarır demişler.

Daha kaliteli yağ ile vites geçişlerinin ve motorun performansının daha iyi olduğunu birkaç kişi daha söyledi. Fakat gerçekten o farklılık oluşuyor mu yoksa psikolojik mi ben emin olamadım
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
10
Shark SKWAL Flynn Kaskıma da bugün kavuştum arkadaşlar..
Tasarım olarak çok beğendiğim ve taktığımdada gayet memnun kaldığım yakışıklı ve rahat bir kask..
bugün bu kask ile 75 km yol yaptım.. gayet iyiydi..
herkese kazasız belasız arkadaşlar..


J2462Y.jpg

OMZBMZ.jpg
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
3
Mt 25

Arkadaşlar hepinize merhaba, bende bir mt-25 alarak aranıza katıldım.bende daha önce ara ara motor kullanıyordum, ama kendime ait ilk motorsikletim. 2. Gün 116 km oldu bile.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
26
Herkese merhabalar bende bugün itibariyle race blue motoruma kavuştum. Forumu ilgiyle takip ediyorum. Rodaj konusunda dalgalı rodaj hakkında bilgisi ve tecrübesi olan var mı acaba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------

Herkese merhabalar bende bugün itibariyle race blue motoruma kavuştum. Forumu ilgiyle takip ediyorum. Rodaj konusunda dalgalı rodaj hakkında bilgisi ve tecrübesi olan var mı acaba.

Birde orta sehpa arayışı içerisindeyim. n11, sahibinden, hatta ebaye falan baktım bir türlü bulamadım. mt07 için bir sürü var ama bizimkine üretilmedi mi henüz?
r25 içinde bulamadım. Birbirlerine uyarlar diye tahmin ediyorum. Teşekkür ederim.
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
26
Shark SKWAL Flynn Kaskıma da bugün kavuştum arkadaşlar..
Tasarım olarak çok beğendiğim ve taktığımdada gayet memnun kaldığım yakışıklı ve rahat bir kask..
bugün bu kask ile 75 km yol yaptım.. gayet iyiydi..
herkese kazasız belasız arkadaşlar..


http://i.hizliresim.com/J2462Y.jpg
http://i.hizliresim.com/OMZBMZ.jpg

Yav fotograf nasil ekleniyor yardimci oalacak var mi acaba. Bugun radyator ve motor koruyucu taktirdim paylasmak istedim fotolari merak edenler olabilir diye ama beceremedim cepten baglaniyorum bu arada...
 
Katılım
17 May 2016
Mesajlar
10
Yav fotograf nasil ekleniyor yardimci oalacak var mi acaba. Bugun radyator ve motor koruyucu taktirdim paylasmak istedim fotolari merak edenler olabilir diye ama beceremedim cepten baglaniyorum bu arada...

telefondanda hızlıresim.com adresine baglanıp resimleri siteyi yükleyip sitedeki kodları alıp buraya koyman gerekecek.
upload'tan sonra



kodlarının arasına o linki yapıştıracaksın bu şekilde ekleyebilirsin.
 
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
14
Benim de otobanda giderken elim elektrik kesme tuşuna takildi çat diye kapandi motor. Sonra giderken çalistirdim tekrar ama kisa farlar yanmadi. Servise gittim 15 liraya narva marka ampul taktilar. Çok mükemmel. Herkese tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
7
Benim de otobanda giderken elim elektrik kesme tuşuna takildi çat diye kapandi motor. Sonra giderken çalistirdim tekrar ama kisa farlar yanmadi. Servise gittim 15 liraya narva marka ampul taktilar. Çok mükemmel. Herkese tavsiye ederim.

motor kapanınca tekerlekler kilitlenmiyor mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

Radyator koruma
http://i.hizliresim.com/4lbYBL.jpg
Motor koruma
http://i.hizliresim.com/nrLYzM.jpg
[![image](http://i.hizliresim.com/nrLYzM.jpg)](http://hizliresim.com/nrLYzM)
[url]http://i.hizliresim.com/4lbYBL.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

Tesekkur ederim[

koruma demiri orijinal yamaha mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

kısa far patladı rodajdan aldığım gün enteresan :D (SAHİPLERİ İÇİNDE KESİN ESNAF VAR) koruma demiri taktırdım ilk bakımdan sonra resimlerinide paylaşıcam bi garip güzellik kattı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.

koruma demiri orijinal yamaha mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:42 ----------

ben de bir 15 günlük mt 25 kullanıcısıyım. daha 500 km rodaj devam ediyorum. rodajda 7000 devri geçmiyorum. ön cam değiştirdim. evren abinin camından aldım. bir de koruma topuzları taktırdım. arkaya çanta aldım. radyatör koruma ile motor koruma demiri almayı düşünüyorum ama ağırlık merkezi değişmesin diye orijinal yamaha demiri almak istiyorum
herkese selamlar
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
3
Hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim, bende arka çanta düşünüyorum fotoğraf ekleyebilirmisin ?
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
26
Motor koruma demiri orjinal yamaha degil. Ama ustam cok begendi nerdeyse kusursuz yapmislar dedi. Fiyatida 110 lira civarindaydi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst