Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Katılım
3 Mar 2016
Mesajlar
13
arkadaşlar sizlerden bir ricam var. bende mt 25 aldım. motorum henüz 170 km de. durur halde ve 1. viteste debriyajı kavrama noktasına aniden bıraktığımda tak diye bir ses geliyor. yavaşça bıraktığımda bir sıkıntı yok. acaba benim motorum da mı sorun var yoksa normal bir şey mi. sizde bir deneyebilir misiniz?
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
arkadaşlar sizlerden bir ricam var. bende mt 25 aldım. motorum henüz 170 km de. durur halde ve 1. viteste debriyajı kavrama noktasına aniden bıraktığımda tak diye bir ses geliyor. yavaşça bıraktığımda bir sıkıntı yok. acaba benim motorum da mı sorun var yoksa normal bir şey mi. sizde bir deneyebilir misiniz?

Dururken vites düşürdüğümde o tak diye ses bende de geliyor bir sıkıntı yok bence.Motorun vites geçişleri gayet güzel arada bir o tak sesi geliyor ama tam olarak ne zaman geliyor ona çok fazla dikkat etmedim 😄
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Ben de Xmax 250'mi satıyorum. Niyetlendim bakalım bu motora. Çok heybetli hoş :) Bugün denedim de bi. Hepinize kazasız sürüşler dilerim hayırlı olsun. 3 4 bin kilometre yapan var mı hiç acaba? Ortalama yakıt vs nasıl rodaj sonrası acaba?
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Ben de Xmax 250'mi satıyorum. Niyetlendim bakalım bu motora. Çok heybetli hoş :) Bugün denedim de bi. Hepinize kazasız sürüşler dilerim hayırlı olsun. 3 4 bin kilometre yapan var mı hiç acaba? Ortalama yakıt vs nasıl rodaj sonrası acaba?

Benim 4 bine yaklaştı.Motoru aldığım ilk günden beri ortalama yakıtı hiç sıfırlamadım.4lt/100km şu anda.
 
Katılım
1 Ağu 2013
Mesajlar
135
Çok iyi benim xmax kadar yakıyor :) bakım periyotları ve ücretleri falan nasıl? Raceblue düşünüyorum. İkinci el 1000 2000 kilometrede 14000 liraya falan bulunuyor. Duruma göre sıfır da alma ihtimalim var. Sıfırın tadı bi başka oluyor :)
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Çok iyi benim xmax kadar yakıyor :) bakım periyotları ve ücretleri falan nasıl? Raceblue düşünüyorum. İkinci el 1000 2000 kilometrede 14000 liraya falan bulunuyor. Duruma göre sıfır da alma ihtimalim var. Sıfırın tadı bi başka oluyor :)

1000km den sonra ikinci bakım 10.000 galiba(emin değilim kitapçığa bakmam lazım yanımda değil)ama ben 5000'de de gidicem.İlk bakımda 170 TL vermiştim yanlış hatırlamıyorsam.Motoru aldıktan sonra lastiklerini değiştirmeni tavsiye ederim onun masrafını da hesaba katmalısın.
 
Katılım
5 Mar 2015
Mesajlar
33
1000km den sonra ikinci bakım 10.000 galiba(emin değilim kitapçığa bakmam lazım yanımda değil)ama ben 5000'de de gidicem.İlk bakımda 170 TL vermiştim yanlış hatırlamıyorsam.Motoru aldıktan sonra lastiklerini değiştirmeni tavsiye ederim onun masrafını da hesaba katmalısın.

Bu bakım olayında Türkiye'de para kazanma politikası var. Normal şartlarda 10000 km de de bir bakımıdır. Ama buradaki servislerde siz bakıma gittiğiniz zaman servisten 3000 km sonrasına yağ ikaz ayarlanıyor ve 3000 km sonra yağ uyarı veriyor. Bakımlar 3000 km de 1 servislerin söylediği. Bu durumu sorduğum zaman türkiye yol şartlarını bahane gösteriyorlar : ) Tamamen para kazanma amaçlı.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Rodaj da hangi yağ ile değiştiriliyor? Markasını bilen var mı? r25 forumlarında bununla ilgili epey fırtınalar koparılıyordu. Servis kendi dedikleri dandik yağ dışında bir yağ koymuyormuş, hatta garantiden çıkacağını söylüyormuş. Rodaja giren arkadaşlar ne yaptı?
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1
Herkese merhabalar aylar süren bajaj mı benelli mi arora mı gibi sorulardan sonra bugün gidip mt-25 imi almış bulunuyorum :D iki sorum olacak birincisi sürücü ayak peglerinde yaylar var kapanmasına izin vermiyor nedeni hakkinda bilgisi veya yorumu olan varsa beni aydinlatabilirse sevirim ikincisi ise gidonu sola donukken cok rahat kitleyebilmeme ragmen anlayamadigim bir sekilde saga donukken kitleyemedim benim beceriksizliğim olmus da olabilir bu gibi bir şey yaşayan olmus mudur merak ettim. Herkese keyifli sürüşler dilerim :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Çoğu Japon motosikletlerinde ayak pegleri kapanmaz.(bunu sürücü pag leri için söylüyorum) diğer sorun içinse tam net olmamakla beraber tek yöne kitleniyor olabilir gidon. Bilen birileri daha net bilgi verebilir. Şimdilik bu kadar yardımcı olabiliyorum. Güle güle kullanın bu arada..:thumleft:
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Çok nadir bir kaç motosiklet hariç genelde tek taraflı ve sola doğru kilitlenir gidonlar.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Rodaj da hangi yağ ile değiştiriliyor? Markasını bilen var mı? r25 forumlarında bununla ilgili epey fırtınalar koparılıyordu. Servis kendi dedikleri dandik yağ dışında bir yağ koymuyormuş, hatta garantiden çıkacağını söylüyormuş. Rodaja giren arkadaşlar ne yaptı?

Kendi markaları olan yamalube yağ ile değiştiriyorlar.Bence koskoca yamaha markası kötü bir yağ üretip onu kullanıyor olamaz o yüzden hiç kafaya takmadım siz de takmayın :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Walla bana serviste 2 farklı yağ var dediler
Ben iyi olandan koyun dedim. Koydukları da Yamalube 4R 15/50
Normalde kullanılan ise Yamalube 10/40
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
10
kısa far patladı rodajdan aldığım gün enteresan :D (SAHİPLERİ İÇİNDE KESİN ESNAF VAR) koruma demiri taktırdım ilk bakımdan sonra resimlerinide paylaşıcam bi garip güzellik kattı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst