Evet arkadaşlar dün yazmıştım.. ödemesini yaptım diye , bugün akşam üstü aleti teslim aldım..
http://i.hizliresim.com/dbop4p.jpg
http://i.hizliresim.com/5V4Jp5.jpg
http://i.hizliresim.com/0D8dbY.jpg
http://i.hizliresim.com/4lD4Y7.jpg
http://i.hizliresim.com/J2X1d5.jpg
bakalım güzel olacağına inanıyorum , çok keyifli alet..
herkese kazasız belasız sürüşler.
Evet arkadaşlar dün yazmıştım.. ödemesini yaptım diye , bugün akşam üstü aleti teslim aldım..
http://i.hizliresim.com/dbop4p.jpg
http://i.hizliresim.com/5V4Jp5.jpg
http://i.hizliresim.com/0D8dbY.jpg
http://i.hizliresim.com/4lD4Y7.jpg
http://i.hizliresim.com/J2X1d5.jpg
bakalım güzel olacağına inanıyorum , çok keyifli alet..
herkese kazasız belasız sürüşler.
arkadaşlar sizlerden bir ricam var. bende mt 25 aldım. motorum henüz 170 km de. durur halde ve 1. viteste debriyajı kavrama noktasına aniden bıraktığımda tak diye bir ses geliyor. yavaşça bıraktığımda bir sıkıntı yok. acaba benim motorum da mı sorun var yoksa normal bir şey mi. sizde bir deneyebilir misiniz?
Ben de Xmax 250'mi satıyorum. Niyetlendim bakalım bu motora. Çok heybetli hoşBugün denedim de bi. Hepinize kazasız sürüşler dilerim hayırlı olsun. 3 4 bin kilometre yapan var mı hiç acaba? Ortalama yakıt vs nasıl rodaj sonrası acaba?
Çok iyi benim xmax kadar yakıyorbakım periyotları ve ücretleri falan nasıl? Raceblue düşünüyorum. İkinci el 1000 2000 kilometrede 14000 liraya falan bulunuyor. Duruma göre sıfır da alma ihtimalim var. Sıfırın tadı bi başka oluyor
![]()
1000km den sonra ikinci bakım 10.000 galiba(emin değilim kitapçığa bakmam lazım yanımda değil)ama ben 5000'de de gidicem.İlk bakımda 170 TL vermiştim yanlış hatırlamıyorsam.Motoru aldıktan sonra lastiklerini değiştirmeni tavsiye ederim onun masrafını da hesaba katmalısın.
Rodaj da hangi yağ ile değiştiriliyor? Markasını bilen var mı? r25 forumlarında bununla ilgili epey fırtınalar koparılıyordu. Servis kendi dedikleri dandik yağ dışında bir yağ koymuyormuş, hatta garantiden çıkacağını söylüyormuş. Rodaja giren arkadaşlar ne yaptı?