İkinci el motor piyasasının saçma yükselişi

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Merhaba,

Konu hakkında pek çok kişinin küfürler ederek ilanlara baktığını biliyorum, ben de öyleyim. Son dönemde Triumph Tiger 800 almaya niyetli birisi olarak uzun süredir ilanları takip ediyorum. Balıkesir' de gerçekten güzel bir motor buldum ancak o zaman o kadar para toparlayamadığım için alamadım. Aradan biraz zaman geçti ve ilan yeniden düştü. Sahibinin 28250 TL' ye koyduğu ilan iki hafta sonra Denizli' de bir galeri de 32500 TL' den satışa sunulmuştu.

Eski ilan linki : https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-cok-temiz-abs-li-tiger-244844536/pasif-ilan

Yeni ilan linki : https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-triumph-2012-model-triumph-tiger-800-plusabs-46.000-km-siyah-297637496/detay/

Bu şekilde saçma sapan artış yapanları şiddetle kınıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
126
"Serbest piyasa ekonomisi.."
"Sen alsan ve satacak olsan fakirleşmemize rağmen ucuza mı satacaktın"
"Kimsenin suçu yok, fakirleştik. 0 fiyatları da tavan yaptı zaten."
Konunuza gelecek yorumların genel içeriği olacak :)
Umarım ki güzel günler görürüz. Altın serpiştirilmemiş motosikletler :)
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
motoru önceden sahıs satıyormus ama suanda galeri satıyor anladıgım kadari ile

ee galerici taşmı yesin ? bide sezon olayı var sezon acıldımı fiyat yükselir. kısın fiyatlar düsünce tüh neden düştü 30 bin tl lik motor 28 olmus ama 30 dan satıyorlardı diyormusunuz ?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
"Serbest piyasa ekonomisi.."
"Sen alsan ve satacak olsan fakirleşmemize rağmen ucuza mı satacaktın"
"Kimsenin suçu yok, fakirleştik. 0 fiyatları da tavan yaptı zaten."
Konunuza gelecek yorumların genel içeriği olacak :)
Umarım ki güzel günler görürüz. Altın serpiştirilmemiş motosikletler :)

Serbest piyasa ekonomisi tamam da, her malın bir ederi vardır. Ben zamanıda 2500 tl ye aldığım Regal Raptor' u, piyasası 3000 tl lere çıktığı halde tanımadığım birisine 2500 tl ye sattım. Sadece 3 ay kullanmıştım. Ben sadece malın değerini anlamsızca yükseltenlere serzenişte bulunuyorum :)

Ama gelecek yorumlar konusunda haklısınız :) Ben sadece bir serzenişte bulundum açıkcası :)
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
HAHAHAHAA

Kimse kusura bakmasın da o fahiş fiyat isteyenlerin motosikletleri ellerinde patlayacak, patlasın da...

10.000km üzeri 2008/2009 model, yani 8 senelik Honda Transalp 700 veya Honda NT 700 V Deauville fiyatLarı 24-25.000TL

Ya kaza kayıtları var, ya garaja girerken oluşan çizikleri(?), ya da olduğu yerde düşmeleri(?). Hiçbirşey olmasa boya ve plastik aksam solmalaarı vs vs...



Sıfır kilometre 2016 model Yamaha Tenere 29.000TL...

Sıfır kilometre 2016 model Honda NC750X 30.000TL...

Piyasayı sallayacak olan yeni Yamaha modeli Tracer 700 piyasaya 29.000TL bandında girebilir...


Pek kıymetli 8-10 senelik motosiklet sahipleri bekleye dursunlar. :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
motoru önceden sahıs satıyormus ama suanda galeri satıyor anladıgım kadari ile

ee galerici taşmı yesin ? bide sezon olayı var sezon acıldımı fiyat yükselir. kısın fiyatlar düsünce tüh neden düştü 30 bin tl lik motor 28 olmus ama 30 dan satıyorlardı diyormusunuz ?

Galerici taş mı yesin derken? Arada iki hafta oynuyor, öyle aylar oynamıyor. Bu söylediğiniz düpedüz bu kişilere çanak tutmak.
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
85
Serbest piyasa ekonomisi tamam da, her malın bir ederi vardır. Ben zamanıda 2500 tl ye aldığım Regal Raptor' u, piyasası 3000 tl lere çıktığı halde tanımadığım birisine 2500 tl ye sattım. Sadece 3 ay kullanmıştım. Ben sadece malın değerini anlamsızca yükseltenlere serzenişte bulunuyorum :)

Ama gelecek yorumlar konusunda haklısınız :) Ben sadece bir serzenişte bulundum açıkcası :)

kendin ne güzel itiraf etmişsin bak. 2500 e alıp 3 ay bindiğin motoru yine 2500 e sattığını. başka da bişey demeye gerek yok sanırım.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
kendin ne güzel itiraf etmişsin bak. 2500 e alıp 3 ay bindiğin motoru yine 2500 e sattığını. başka da bişey demeye gerek yok sanırım.

Evet. 2500e aldım, lastik aldım, 3 ay bindim, sıfır gibi lastikle aldığım fiyata sattım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Tiger yükselsin laf yok :cat:

Ama hocam ciğerci kedisi gibi oldum, o kadar güzel motor ki... Şiir gibi...
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
Galerici taş mı yesin derken? Arada iki hafta oynuyor, öyle aylar oynamıyor. Bu söylediğiniz düpedüz bu kişilere çanak tutmak.

ticaretle ugraşmıyorsanız olayı kavramanız biraz zordur .

bir ürünü alırsın para baglarsın nekadar ucuz veya nekadar ahalı aldıgın değildir önemli olan .
bu ürünü elinden ne kadar zamanda cıkarabileceginiz hesaplar paranı çalıştırrsın .
ayrıca galerici satın almış olabilir . ( normalde sözlesme yaparlar ) satın aldıgı icin noter ve sigorta masrafı yapmıstır e parasınıda buna yatırdı adam pazarlıkta yapacak alan kişi o yüzden o fiyatı yazmıstır.


bu motosiklet yerine sunu sorgulamak lazım 0 km alınan honda 2, elinin 0 nin 2 bin tl üzerine satılıyorsa bunun gibi seyleri arastırmamak lazım =)
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
Rodaj yapmaktan korkan ama başkasının yaptığına güvenen sıfır araba eşya bişey alıp onun tertemiz kokusunu duymamış,sıfır almayı kafasında enayilik ikinci eli prim olarak gören dünyadan bihaber toplum yüzünden ikinci elle sıfırın fiyatları nerdeyse aynı.hatta cam takıp sıfırdan pahalı satmaya kalkanlar dolu ve alıcı da buluyorlar.bu işin tek çözümü toplu bi şekilde sıfıra yönelip açgözlü satıcıların elinde bırakmak ama bu kafalarla imkansız.birazdan gelirler sigorta bandrol plaka vs vs laf cambazlığına devam ederler :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siz burda pahalı ucuz diyorsunuzda mal satmak ne kadar zor 25 yazsa 20 verecekler oda 32 yazıyor 30 a vermeye çalışıyor


burda ağlayan kişiler satışta nasıllar acaba sıfır mondial motorlar 3000-3500 tl

girin bakalım sahindene 1 tane düzgün motor varmı heryeri kırık bakımsız motrolar 2500 lira 2000 liraya bir tane düzgün motor yok,söze gelince herkes çok iyi ama 2500 liraya düzgün motor yok, kazalıyada razıyım ama yok heryeri kırık binmekten koltuk yırtılmış ama ne hikmetse 3000 km de bide plaka da yok elden satılık efendi ben senin çalıntı olup olmadığı (tabiki çalıntı) belirsiz olan malına neden 2000 tl vereyim ?

sonuç olarak 3000 tl ye mondial sıfır motor satıyor ama gel görki 2000 tl ye düzgün motor yok...

param olsa acımıcam gene su sogutmalı scooter alıcam ama sıkışığım sıfır mondial de olsa sıfır almak istemiyorum satarken çok değer kaybediyor 2. el de motor yok çıkamıyorum işin içinden...
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Rodaj yapmaktan korkan ama başkasının yaptığına güvenen sıfır araba eşya bişey alıp onun tertemiz kokusunu duymamış,sıfır almayı kafasında enayilik ikinci eli prim olarak gören dünyadan bihaber toplum yüzünden ikinci elle sıfırın fiyatları nerdeyse aynı.hatta cam takıp sıfırdan pahalı satmaya kalkanlar dolu ve alıcı da buluyorlar.bu işin tek çözümü toplu bi şekilde sıfıra yönelip açgözlü satıcıların elinde bırakmak ama bu kafalarla imkansız.birazdan gelirler sigorta bandrol plaka vs vs laf cambazlığına devam ederler :)

hocam hakkaten bu olaya katılıyorum. Geçenlerde arkadaşım work&travel ile amerika'ya gitmişti. şimdi 900$'a 1998 model Honda Accord 2.4 almış
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
ben olsam 5-6 liralık bişey alır geri kalan parayıda cebime koyardım.
 
Katılım
14 May 2016
Mesajlar
111
hocam hakkaten bu olaya katılıyorum. Geçenlerde arkadaşım work&travel ile amerika'ya gitmişti. şimdi 900$'a 1998 model Honda Accord 2.4 almış

Biz de öğrenciliğimin başında bulgaristanda arkadaşlara ortak böyle bir şekilde araba alıp kullanıp sonra satmıştık.o da bu şekilde çok çok ucuzdu.bu araba motor mevzusu değil zaten insanların bilinci yok şuuru kapalı hocam haklısınız
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
bence çok haklısınız ancak en iyi cevap o motoru almamakla olur... örneğin sıfırı yok diye 10 yaşlarında shadowlara 26 27bin isteyenler var:) bitane ilan vardı sıfır intruder 36000 tl adam 2015 ine 37 istiyor neymiş aksesuarları varmış :) almayacaksın o zamaan kardeşim... alanlar olunca adamlar uçuyor... nasıl olsa birisine geçiririm diyor :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Rise of the machines , makinekerin yükselişi

yükseliyorlar durduramıyoruz!

latest
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
230
Bu da bir şey mi? Geçenlerde, liste fiyatı 5250 tl olan ama pazarlıkla peşin 4900 e alabildiğimiz honda cb 125e modeline birisi 6000 tl yazmış. Bunu nereye koyacaksınız?

Serbest piyasa falan hikaye, burada serbest piyasa sevicileri var ama o iğne bir gün sana da battığında diyebilecek misin " SERBEST PİYASA"?
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Bu da bir şey mi? Geçenlerde, liste fiyatı 5250 tl olan ama pazarlıkla peşin 4900 e alabildiğimiz honda cb 125e modeline birisi 6000 tl yazmış. Bunu nereye koyacaksınız?

Serbest piyasa falan hikaye, burada serbest piyasa sevicileri var ama o iğne bir gün sana da battığında diyebilecek misin " SERBEST PİYASA"?

Kardeş, sen anlamamışsın. Serbest piyasa demek mal değerini bulur demek. Kimse alır mı 6000e almaz. E ne oldu? Elinde kaldı. Eğer satmak istiyorsa fiyat düşürür. Serbest piyasanın kimseye girdiği çıktığı yok yani.
Sahibindende ilan vermek bedava, millet yazıyor.
Ama fiyat kısıtlaması da bedava. Ordan istediğin aralığı seçer bakarsın nedir derdiniz.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
230
Kardeş, sen anlamamışsın. Serbest piyasa demek mal değerini bulur demek. Kimse alır mı 6000e almaz. E ne oldu? Elinde kaldı. Eğer satmak istiyorsa fiyat düşürür. Serbest piyasanın kimseye girdiği çıktığı yok yani.
Sahibindende ilan vermek bedava, millet yazıyor.
Ama fiyat kısıtlaması da bedava. Ordan istediğin aralığı seçer bakarsın nedir derdiniz.

Sen neden üzerine alındın? Esas olaya tersten bakan sensin. Aynı lisanı konuşuyoruz. O şahıs 6000 yazar elinde patlar ama olay orda bitmiyor. Adam diyor ki " Eleman 6000 yazmış ben de 3000 lik malı 4000 e çekerim." sonrası malum. Benim lafım "EVET OLUR FİYAT NORMAL ADAM İSTEDİĞİNİ YAZAR VE KİMSE KARIŞAMAZ" modunda olanlara. Sen ya da başka biri fark etmez. Bunlara dur demez ve ilanı hoplatanlara iki kelam etmezseniz suçlu sizsiniz de.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:56 ----------

Rodaj yapmaktan korkan ama başkasının yaptığına güvenen sıfır araba eşya bişey alıp onun tertemiz kokusunu duymamış,sıfır almayı kafasında enayilik ikinci eli prim olarak gören dünyadan bihaber toplum yüzünden ikinci elle sıfırın fiyatları nerdeyse aynı.hatta cam takıp sıfırdan pahalı satmaya kalkanlar dolu ve alıcı da buluyorlar.bu işin tek çözümü toplu bi şekilde sıfıra yönelip açgözlü satıcıların elinde bırakmak ama bu kafalarla imkansız.birazdan gelirler sigorta bandrol plaka vs vs laf cambazlığına devam ederler :)

İmzamı atarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst