Mondial Snappy X Pat Sesi Ve Bazen Stop Etme Sorunu

Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
39
İyi forumlar.Snappy'mde birkaç gündür gaz verirken patlatma sesi geliyor ve her pat sesinde olmasa da çoğunda stop ediyor.Dur kalklarda oluyor hızlı giderken hiç olmadı.Acaba sorun ne olabilir ? Teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
1-subap ayarların bozulmuş olabilir
2-Bujinin ömrü dolmuş olabilir
3-karbüratöre bi şekilde pislik gelmiş olabilir(ihtimali yüksek benzin filtresi taktırın eğer yoksa)

genel bir bakıma sokun karbüratör temizliği buji değişimi ile sorunun eminim düzelecektir
 
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
39
1-subap ayarların bozulmuş olabilir
2-Bujinin ömrü dolmuş olabilir
3-karbüratöre bi şekilde pislik gelmiş olabilir(ihtimali yüksek benzin filtresi taktırın eğer yoksa)

genel bir bakıma sokun karbüratör temizliği buji değişimi ile sorunun eminim düzelecektir

Hocam motorum henüz 350 km'de 1 ve 2. madde yinede olma olasılığı var mıdır ? 500 bakımına gidince bir düzelme olur mu yoksa şimdiden götüreyim mi ? Sağolun yardımcı olduğunuz için.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
Hocam motorum henüz 350 km'de 1 ve 2. madde yinede olma olasılığı var mıdır ? 500 bakımına gidince bir düzelme olur mu yoksa şimdiden götüreyim mi ? Sağolun yardımcı olduğunuz için.

o zaman büyük ihtimal kirli benzin gelmiş ya da motosiklet bayiide beklediyse deponun içindeki pas parçaları gidiyordur karbüratörü bi temizletin derim ya da 500 bakımına kadar dayanın pekte bişey kalmamış zaten o zaman bütün sorunlarınıza derman olurlar :king:
 
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
39
o zaman büyük ihtimal kirli benzin gelmiş ya da motosiklet bayiide beklediyse deponun içindeki pas parçaları gidiyordur karbüratörü bi temizletin derim ya da 500 bakımına kadar dayanın pekte bişey kalmamış zaten o zaman bütün sorunlarınıza derman olurlar :king:

Çok teşekkür ederim iyi forumlar.
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
evet dostum karbüratorden ampul patlama gibi bir ses geliyor bunun nedenleri:
motor soğukken hareket ediyorsun
benzini pis yerden alıyorsun
çok ani gaz veriyorsun
rolenti düşük
karbüraötr pis

sorunun yukardakilerden biri karb.temizlet sorunun düzelir birde motor sokuksa fazla zorlama
 
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
39
evet dostum karbüratorden ampul patlama gibi bir ses geliyor bunun nedenleri:
motor soğukken hareket ediyorsun
benzini pis yerden alıyorsun
çok ani gaz veriyorsun
rolenti düşük
karbüraötr pis

sorunun yukardakilerden biri karb.temizlet sorunun düzelir birde motor sokuksa fazla zorlama

Teşekkür ederim benzini sürekli opetten alıyorum.Ani gaz verirken oluyor ancak sıcakken de oluyor rolantiyi defalarca ayarladım yüksekken de yapıyor.Sanırım sorun pis benzin.Teşekkürler yardımınız için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst