1-subap ayarların bozulmuş olabilir
2-Bujinin ömrü dolmuş olabilir
3-karbüratöre bi şekilde pislik gelmiş olabilir(ihtimali yüksek benzin filtresi taktırın eğer yoksa)
genel bir bakıma sokun karbüratör temizliği buji değişimi ile sorunun eminim düzelecektir
Hocam motorum henüz 350 km'de 1 ve 2. madde yinede olma olasılığı var mıdır ? 500 bakımına gidince bir düzelme olur mu yoksa şimdiden götüreyim mi ? Sağolun yardımcı olduğunuz için.
o zaman büyük ihtimal kirli benzin gelmiş ya da motosiklet bayiide beklediyse deponun içindeki pas parçaları gidiyordur karbüratörü bi temizletin derim ya da 500 bakımına kadar dayanın pekte bişey kalmamış zaten o zaman bütün sorunlarınıza derman olurlar :king:
evet dostum karbüratorden ampul patlama gibi bir ses geliyor bunun nedenleri:
motor soğukken hareket ediyorsun
benzini pis yerden alıyorsun
çok ani gaz veriyorsun
rolenti düşük
karbüraötr pis
sorunun yukardakilerden biri karb.temizlet sorunun düzelir birde motor sokuksa fazla zorlama