- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba, forumda yeni sayılırım. uzun araştırmalar sonucu iki motor arasında kaldım. motor tecrübem yok denecek kadar az. eğitim almayı düşünüyorum. ilk motor olarak 2012-2013-2014 ktm duke 200 ile 2015 sıfır pulsar arasında kaldım. cbf,ybr,tvs düşünmüyorum kesinlikle. pulsar ın sele yükseliği ve kronik bazı sorunları kafamı karıştırıyor. motoru ev iş arası günlük 20 km civarı, aralıklı olarak da uzun yolda kullanmayı düşünüyorum. duke 200 şekil ve tarz olarak çok beğendiğim bir motor. tavsiyeleriniz nelerdir tşkler şimdiden.