- Katılım
- 3 Mar 2011
- Mesajlar
- 904
O kadar çok yolsuzluk ve israf var ki bu açığı kapatmak için en kolay kalem araç sahibi olan insanlardır. ÖTV,KDV,MTV Akaryakıt vergisi, en baba kalemler hep burada. Söylenecek çok şey var aslında, ama tesiri yok ki, kime neyi anlatacan, dinleyen mi var sanki, Yinede Bimere şikayet edin. Söz uçar yazı kalır.
