Dikkat!! Ucuza motosiklet trafik sigortası içerir

Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
O kadar çok yolsuzluk ve israf var ki bu açığı kapatmak için en kolay kalem araç sahibi olan insanlardır. ÖTV,KDV,MTV Akaryakıt vergisi, en baba kalemler hep burada. Söylenecek çok şey var aslında, ama tesiri yok ki, kime neyi anlatacan, dinleyen mi var sanki, Yinede Bimere şikayet edin. Söz uçar yazı kalır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir haber var mı? Ne zaman düşecek sigorta fiyatları?
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Dün bir arkadaşıma kuba cup 100 rainbow aldık, 2400 lira, 850 lira sigorta masrafı 250 tl de plaka masrafı çıktı. Cup 100 motosiklet 3500 liraya mal oldu. Geldiğimiz nokta maalesef bu kadar kötü.
 
Katılım
9 Eyl 2015
Mesajlar
37
Yaşım 35, istanbul, 15 senelik otomobil sürücüsüyüm. Hiç kaza yapmadım. arabama 300 lira trafik ödüyorum. Honda pcx e 1 ay önce 950 lira ödedim. O da en ucuzuydu. Allah kahretsin bunları yakında trafikte motor kalmaz böyle giderse...
 
Katılım
30 Nis 2015
Mesajlar
8
Geçen sene bajaj discover 125st'ye 130TL'ye yaptırmıştım. bu sene 725tl civarı fiyat verdiler motosikleti değiştireceğim için yaptırmadım ve sattım.
Sıfır pulsar 200ns aldım, bana ortalama 1000TL civarı fiyat verdiler (ikametgah İstanbul). bende ikameti ordu'da olan kayın Pederin üzerine aldım Motosikleti 52 plaka 378TL Anadolu Sigorta'dan yaptırdım.
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Ben 2013'te 120
2014'te 145
2015'te 750
2016'da 295
Bu fiyatlara yaptırdım.
 
Katılım
20 Şub 2014
Mesajlar
288
Rekor bende galiba. Normalde yaptırmayacaktım. Ama dün aradılar. 105 lira dediler bende hemen yaptırdım nasıl oldu bilmiyorum.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Sigorta ücretleri arttı ya merak ediyorum satışlar ne durumda, hadi biz isyan ediyoruz, satıcılar etmiyor mu ? duyan var mı? bu aralar trafikte elektrikli bisikletler baya artmış,
 
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
57
yaş 22, antalya'dayım. ilk motor olacak, daha önce araba benim üzereyken çok hafif bi vurma oldu onu sigortaya işlemişlerdi.
sıfır 2016 cbr 250r almayı düşünüyorum. sizce tahmini olarak kaç çıkar sigorta?
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
yaş 22, antalya'dayım. ilk motor olacak, daha önce araba benim üzereyken çok hafif bi vurma oldu onu sigortaya işlemişlerdi.
sıfır 2016 cbr 250r almayı düşünüyorum. sizce tahmini olarak kaç çıkar sigorta?

1000-1200 tl çıkar sana bence.
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Daha önce yani 2014 yılından önce sigorta ücretlerinin hesaplamasını hazine yapıyordu, sonra bu hesaplamayı sigorta şirketlerine bıraktı amaç rekabetin artıp fiyatın daha da ucuzlaması idi, Sonuç ne gördük.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
2016
Pulsar 200 NS
Ankara
Yaş: 37 6. kademe indirim
sompo japan : 522,42 TL
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Babama yapsam çanakkalede ikamet ettiği için uygun çıkar mi yoksa illaki plakanın da çanakkele mi olması gerekiyor ?

Yas 63. Uygun çıkar heralde. Bana 801den düşük çıkmadı.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
89
Mt25 aldim ikinci el daha 1 aylik. 1200 tl en dusuk cikiyo yas 23. havadan 1200 tl. cope giden 1200 tl. son cikan yasaya gore kusurlu bizsek sigorta sirketi bizden masrafi istiyomus. sigorta yapmakta ki amac nedir zaten ? kusurlu oldugumuzda karsi tarafin masrafini karsilamak degil mi ? eger bunuda yapmayacaksa sırf cevirmede ceza yememek icin mi yaptiriyoruz bunu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst