cumartesi görüşmelerim var akşama belki gelirim eşli gelecekler yazsın baride pona göre bizde gelirsek eşli geliriz.
Daha bir iki gün var havanın seyiri değişir inşallah. Ihtimal dahilinde bende katılmaya calisacağım. Hatta Alper'e bu gün motorunu alırsak eğer onuda çekip getiricemkendisi yokuşu çok sevsede bakıcaz
![]()
Merhaba,
bu haber çok iyi , kızları da toplayıp geleceğiz insallah![]()
çok heyecanlandım şu an
**off resimlere baktımda, miss miss, tüm kamplık ekipmanlarım da yanımda olmamasına rağmen , decatlondan falan ayarlıcam sanırım , çadır falanya da kesin arkadaşlardan kiralarım.. kaçıramam ben bu kampı arkadaş !
r:
gelde şimdi heyecandan uyu , uzun zamandır da kamp yapmamıştım :salut:
Belki ailemle geliriz :cat:
Bir aksilik olmazsa pazar günü bursadan günü birlik katılabilirim ben de :cat:
Forum yöneticilerinin böyle etkinliklere el atmasına sevindim. Eskiden çok daha fazla yapılıyordu. Bi ara bitme noktasına gelmişti. Sevindim.
İyi eğlenceler dilerim.
daha sonra karar vericem, hava durumu netlessin. nc kabul ediyonuz dimi?![]()
1-olcay+1
2-muratus
3-trnpkr
4- antilop_skul +1 ( aksama gelecegiZ )
Yok mu arttıran?1- olcay+1
2- muratus
3- trnpkr
4- antilop_skul +1
5- oluroyle +1
6- aytacaksel
7- Emreerol
Ahhhh Ahhhh.
İyi eğlenceler, kazasız belasız sürüşler hepinize.
otomatik listeye alinmisim, demekki geliyorum :d
Eser gelmiyor musun?
Giren bir daha çıkamaz hocam, racon böyle![]()