14-15 Mayıs 2016 Kartepe Kuzu Yaylası Kampı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Sen iyi ol da gerisi önemli değil abi.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

bu haber çok iyi , kızları da toplayıp geleceğiz insallah :)

çok heyecanlandım şu an

**off resimlere baktımda, miss miss, tüm kamplık ekipmanlarım da yanımda olmamasına rağmen , decatlondan falan ayarlıcam sanırım , çadır falan :D ya da kesin arkadaşlardan kiralarım.. kaçıramam ben bu kampı arkadaş ! :pr:

gelde şimdi heyecandan uyu , uzun zamandır da kamp yapmamıştım :salut:

Belki ailemle geliriz :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Bir aksilik olmazsa pazar günü bursadan günü birlik katılabilirim ben de :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Forum yöneticilerinin böyle etkinliklere el atmasına sevindim. Eskiden çok daha fazla yapılıyordu. Bi ara bitme noktasına gelmişti. Sevindim.
İyi eğlenceler dilerim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
cumartesi görüşmelerim var akşama belki gelirim eşli gelecekler yazsın baride pona göre bizde gelirsek eşli geliriz.

Bu sefer hanımı değil oğlumu getireceğim inşaallah.

Daha bir iki gün var havanın seyiri değişir inşallah. Ihtimal dahilinde bende katılmaya calisacağım. Hatta Alper'e bu gün motorunu alırsak eğer onuda çekip getiricem :) kendisi yokuşu çok sevsede bakıcaz :)

Gelin gelin odun toplamaya adam lazım :)

Merhaba,

bu haber çok iyi , kızları da toplayıp geleceğiz insallah :)

çok heyecanlandım şu an

**off resimlere baktımda, miss miss, tüm kamplık ekipmanlarım da yanımda olmamasına rağmen , decatlondan falan ayarlıcam sanırım , çadır falan :D ya da kesin arkadaşlardan kiralarım.. kaçıramam ben bu kampı arkadaş ! :pr:

gelde şimdi heyecandan uyu , uzun zamandır da kamp yapmamıştım :salut:

Belki ailemle geliriz :cat:

Buyurun gelin renk aktarsınız.

Bir aksilik olmazsa pazar günü bursadan günü birlik katılabilirim ben de :cat:

Bekleriz.

Forum yöneticilerinin böyle etkinliklere el atmasına sevindim. Eskiden çok daha fazla yapılıyordu. Bi ara bitme noktasına gelmişti. Sevindim.
İyi eğlenceler dilerim.

Forum çok büyük ve kalabalık, yöneticilerin organizasyon yapmalarını beklemek gereksiz. Siz de yapın bir organizasyon gelelim hep beraber :)

Her üyenin bilgilendirici içerik ile etkinlik duyurusu açma hakkı var.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Mayıs ayı iş programımız oldukca yoğun,
Cumartesi günü ise üzülerek Cumhur reisinin kizinin,
düğününün akreditasyonu mevzusu dolayisi ile calisiyor olacağım... :S
O yüzden off'um.. Mayıs ayından nefret ediyorum.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
1-olcay+1
2-muratus
3-trnpkr
4- antilop_skul +1 ( aksama gelecegiZ )

+1 yazın beni de, ne pahasına gelirim ben kaçırmam bu etkinliği :mrgreen: Tanışmak içinde büyük bir fırsat.

Pazar, erkenden çıkarım yola günü birlik katılıcam .Lazım olursa birşey, Pazar günü sabah gelirken getireyim ::haapppy:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
1- olcay+1
2- muratus
3- trnpkr
4- antilop_skul +1
5- oluroyle +1
6- aytacaksel

unuttuğumuz yazmadığımız var mı?
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Hava yağmurlu olmazsa (%100 Nylon Lastik) Pazar günü günübirlik olarak +1'imle gelebilirim.

Şimdiden iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler herkese.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Bu hafta isim olmasaydi bende atlar gelirdim, hayirlisi artik. Bi arada ucmakdere yapsak ya :D
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst