Selamlar yaş 46 motosiklet eğitimi almak istiyorum.ama....

Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
31
Arkadaşlar herkese selamlar.motor tutkum çocukluğumdan beri var.babama zorla aldırdığım 50 cclik mobiletten beri (30 sene önce)motor sürmedim.şimdi tekrar hevesim nüksetti.motor almadan önce eğitim alayım dedim.ama hondanın sürüş eğitimi full dolu.eğitim almadanda sürmek istemiyorum.mekanım bursa orhangazi ilçesinde.eğitim ve motor konusunda tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Honda eğitimler ayın 15'inde saat 12:00'da açılır. Yani haftaya belirttiğim gün ve saatte girip eğitim kaydı yaptırabilirsiniz.

Honda olmazsa, Yamaha Riding Academy'de iyidir. Ancak tek gündür eğitim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2014
Mesajlar
580
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abimiz yaşındasınız, bu saatten sonra motosiklet tavsiye etmiyorum, 22 yıl bir fiil motosiklet kullandım,bir sezon yarıştım, sayısız kez piste çıktım, 35 yaşından sonra hem piskolojik hem de fizyolojik olarak vücut 20 li yaşlardaki gibi olmuyor, insanın kafası yoğunlaşıyor, birçok sorumluluk oluyor, vucut daha çabuk yoruluyor esnekliğini yitiriyor, gözler kulaklar, reflexler herşey azalıyor, tamam çıkıp piste yarışmayacaksınız ama özellikle caddeler daha tehlikeli, heleki büyük şehirler, geçmişten bir tecrübeniz olsa hadi diyecektim 3-5 sene daha kullanın, ama hiç tecrübeniz yok, bence önce kendinizi sonra sevdiklerinizi düşünün vazgeçin bu sevdadan kimsenin gazına lafınada bakmayın, millet yanına yandaş arıyor, bir kaza geçirdiğinizde ki geçireceksiniz zaten umarım bu büyük olmaz, kimse kalmıyor yanızıda vicdanınız ve sevdikleriniz üzülecek.

Bende tavsiye sadece sonuçta kendi fikriniz, ben bile 37 yaşımda olmama rağmen geçmişten çok tecrübeli olmama rağmen yavaştan azalltım motosikletimi, 2'di teke düşürdüm, onada herzaman binmiyorum artık, arabamla güvenli bir büçümde seyahat ediyorum.

ülkemizde yanlış kanunlar var malesef,Türk insanı genel koşullardan çok yıpranıyor, buda birde kuralsızlık, kanunsuzluk ve cehalet eklendiği için, otomobil dahil tüm ehliyetler 60 yaşından sonra iptal edilmeli malesef bizim ülkemizin gerçeği bu heleki motosiklet, valentino rossi olsa 50 yaşından sonra tırtlar malesef, motosiklet sağlıklı kullanım yaşı 50 dir. benim görüşlerim bu yönde.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Oocan nikli üyemize mesaj atın yardımcı olur.
Kendisi sürüş eğitmenidir ve sanıyorum hemen hemen aynı yaştasınız.
İyi bir eğitim alıp akıllı bir başlangıç yaparsanız uzun yıllar keyifle motosiklet kullanırsınız.
Ben 39 yıldır bu meretin üzerindeyim ve elim ayağım tutmaz olsa dahi motorun üstüne bindirip indirecek birini bulduğum sürece kullanmaktan vazgeçmeye niyetim yok.
Sizde vazgeçmeyin.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Motosiklet terapi gibidir, yaşı olmaz ...iyi birkaç eğitim ve kısa ara geciş motorları sonrası iri cüsseli bir enduro ile keyfinize bakabilirsiniz..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
@shamy kardeşim bir yere kadar doğru söylüyor. Lakin, bu bir tutku..
ancak her tecrübe farklı yaşam ve şartların sonucudur.
Yaşanmamışların keske'si daha zor ve ağırdır. İmkân varken, size verilmiş olan yaşam armaganinin hakkını verin.. bu arada 42 yaşındayım :)
 
Katılım
25 Ara 2012
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 40'ından sonra motora bindim, 3 yılda 3.motorumu aldım, toplam yaklaşık 40 bin km. yaptım. hiç bir eğitim falanda almadım. elim ayağım tuttukçada üzerinden inecek değilim. kişi kendini bildikten sonra problem yok azizim. malum bu meret benzinle çalışıyorda... üstündekinin neyle çalıştığı önemli. gazla çalışan insanlara göre bişi değil bu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba california superbike school da eğitim almanı tavsiye ederim Türkiye şubesi aslında biraz daha başarısız ama imkan ve eğitim olarak diğer eğitim okullarından +1 önde benim şahsi fikrim hatta imkanınız varsa bir hafta için avrupaya çıkıp oradan 1 ve 2 kurları almanız sizin için büyük bir artı olacaktır.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
sakin olaki üstteki öneriyi ciddiye alip california superbike school da egitim falan almaya kalkmayin.
Ihtiyaciniz olan egitimle alakasi yoktur.
Okuyunca dehsete kapildim.
Aman ha!!!!:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sakin olaki üstteki öneriyi ciddiye alip california superbike school da egitim falan almaya kalkmayin.
Ihtiyaciniz olan egitimle alakasi yoktur.
Okuyunca dehsete kapildim.
Aman ha!!!!:)

Ben almayı düşünüyorum acaba neden böyle bir şey söyledin açıklarsan çok sevinirim.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Eğitim mucize olmasa da önce eğitimle başlamak en iyisi bende motosiklet kullanmaya 37 yaşımda başladım , 2. motorum toplam 58000 km yol yaptım , düşe kalka biraz öğrendim diyelim.Ama başlangıçtan gelen hatalar sizinle gidiyor mesela hala iki ayağımı aynı anda yere koyuyorum sağda solda sadece sol ayağını yere koyup , sağ ayak arka frende duranları görünce imrensemde.Bunun gibi tonla ayrıntı var.
Honda 2 seviyeye gittim , ne kadar eksiğim olduğunu gördüm çoğu hatamda kemikleşmiş , çok mucize bir eğitim değil ama eğitimle başlamak iyi.Benim önerim bu , en kötü bu eğitimlerde yapılanları kendiniz trafik olmayan bir alanda çalışmanız ama irade lazım mesela honda'ya para vermemiş olsam 2 gün gitmezdim muhtemelen zor geldiğinden.
Bu arada en azından bir eğitime yedek olarak kaydolun sonra kayıt açılınca cep telefonuna mesaj geliyor ben 14 şubatta gittim , kılıbık asillerden bazıları eğitimden vazgeçince :D
Bu arada kaydolurken honda fun clup üyesi olun %5 indirim , şirket varsa faturayı da şirkete kestirin.


bende 40'ından sonra motora bindim, 3 yılda 3.motorumu aldım, toplam yaklaşık 40 bin km. yaptım. hiç bir eğitim falanda almadım. elim ayağım tuttukçada üzerinden inecek değilim. kişi kendini bildikten sonra problem yok azizim. malum bu meret benzinle çalışıyorda... üstündekinin neyle çalıştığı önemli. gazla çalışan insanlara göre bişi değil bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Css eğitimi her zaman olmuyor zaten abimizede uygun değil. Honda güvenli surus merkezini arayıp rezervasyonun açıldığı gün size mesaj gönderilmesini isteyin bence, hemen o gün rezervasyon yaparsanız haftasonuna bile yer bulabilirsiniz. Yaşınız konusunda söylenenler tam anlamıyla safsata, laf salatası. Takmayin. Oldu olacak 60 yasindakiler dışarı bile çıkmasın hatta hepsini yakalim sabun yapalım. Mirketlerden ders almayın, Honda 1. Seviye eğitim sonrasında 2. Seviye eğitim işinizi görecektir. Bir de full koruma surerseniz çiçek.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben almayı düşünüyorum acaba neden böyle bir şey söyledin açıklarsan çok sevinirim.

Abicim adam motosiklet kullanmayi ögrenecegim diyor, pist yarisçisi olacagim demiyor.
CSS yol, trafik egitimi vermez.
Gidersin hizli viraj dönmeyi ögrenirsin.
Yani pist yarisçisi olma niyetin varsa ilk gidecegin yer orasi.
Ama önce motosiklet kullanmayi ögrenecegim diyorsan adres baska yer.
Sonra pisersin, gelisirsin, farkli seyler ve heyecanlar denemek istersin,
iste o zaman Css seni bekler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
85
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abicim adam motosiklet kullanmayi ögrenecegim diyor, pist yarisçisi olacagim demiyor.
CSS yol, trafik egitimi vermez.
Gidersin hizli viraj dönmeyi ögrenirsin.
Yani pist yarisçisi olma niyetin varsa ilk gidecegin yer orasi.
Ama önce motosiklet kullanmayi ögrenecegim diyorsan adres baska yer.
Sonra pisersin, gelisirsin, farkli seyler ve heyecanlar denemek istersin,
iste o zaman Css seni bekler.

Anladım, teşekkür ederim haklısınız. :)
 
Katılım
7 Nis 2016
Mesajlar
31
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Olumlu yazanda var olumsuz yazanda.Ruh halimi anlatırsam belki daha iyi kendimi anlatnış olurum.15-20 yaş arasında tam bir motorsiklet fanatiğiydim.O zamanlar çift kafa mobyletler - peugeotlor meşhurdu.Ama benim gözüm çift kafa JAWA daydı.Eskiler bilir.350 cc olması gerekir.Ama babamı ikna edemedim.Kendisine şimdi hak veriyorum ama benim içimde ukde kaldı.
Yaşım 46.artık hayattan zevk almıyorum.Derlerya para var hayat var.İşte bende para var ama hayattan bir gr.bile zevk almıyorum.Bu yüzden aşırı kilo aldım.Tam 130 kiloyum.sigarada var.İçki yok ALLAHA şükür.Aileme çok sadık ve işimi severek yapıyorum.
1 ay önce tesadüfen bu site ile tanıştım.belki içimde hayata dair yeniden başlama isteği olursa hızla kilo veririm sigarayı bırakırım.hayattan zevk almaya başlarım.eşimide ikna edersem yolculuklara çıkarız.siteyi okumasaydım belki direkt gider motor alır gelirdim.ama bu sitede benim başka forumlarda görmediğim kadar bilinçli ve bilgili arkadaşlar var.
şimdi niyetim ilk başta honda 1. eğitimi var.sonra sizlerden ekipman konusunda yardım almak.akabinde gene sizlerin tavsiyesiyle 250 cc lik scooter veya vitesli motorsiklet.en sonda ise honda dan 2.ve 3. eğitimi almak.
saygılarımla
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
45
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Olumlu yazanda var olumsuz yazanda.Ruh halimi anlatırsam belki daha iyi kendimi anlatnış olurum.15-20 yaş arasında tam bir motorsiklet fanatiğiydim.O zamanlar çift kafa mobyletler - peugeotlor meşhurdu.Ama benim gözüm çift kafa JAWA daydı.Eskiler bilir.350 cc olması gerekir.Ama babamı ikna edemedim.Kendisine şimdi hak veriyorum ama benim içimde ukde kaldı.
Yaşım 46.artık hayattan zevk almıyorum.Derlerya para var hayat var.İşte bende para var ama hayattan bir gr.bile zevk almıyorum.Bu yüzden aşırı kilo aldım.Tam 130 kiloyum.sigarada var.İçki yok ALLAHA şükür.Aileme çok sadık ve işimi severek yapıyorum.
1 ay önce tesadüfen bu site ile tanıştım.belki içimde hayata dair yeniden başlama isteği olursa hızla kilo veririm sigarayı bırakırım.hayattan zevk almaya başlarım.eşimide ikna edersem yolculuklara çıkarız.siteyi okumasaydım belki direkt gider motor alır gelirdim.ama bu sitede benim başka forumlarda görmediğim kadar bilinçli ve bilgili arkadaşlar var.
şimdi niyetim ilk başta honda 1. eğitimi var.sonra sizlerden ekipman konusunda yardım almak.akabinde gene sizlerin tavsiyesiyle 250 cc lik scooter veya vitesli motorsiklet.en sonda ise honda dan 2.ve 3. eğitimi almak.
saygılarımla

baba işin kötü yanı jawa tadını verecek motorda pek kalmadı :)
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Daha bugun Aydın Korkmaz hocadan egıtım aldım mukemmeldı,smart rıdıng hocası ve 15 yıllık honda acedemy hocası fakat sız bursadasınız o yuzden nasıl olur bılemıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst