Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
İnşallah yan çantalar da gelir motosikletin kafa kısmı kuyruk kısmına gore büyük yan çantaların yakışacağını düşünüyorum , topcase olayına gelince bir kaç model denemek lazım dairesel modellermmotosikletin ön tarafıyla uyum sağlayacağını düşünüyorum. Sadece topcase takmak görsel açıdan motorun görüntüsünü bozduğunu düşünüyorum, fakat bir şeyler taşımak için de elzem bir malzeme ;)
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
5
MOTORU DÜN ALDIM , BUGÜN 280 KM YE ULAŞTIM ,RODAJ ÇOK YORUCU, BUGÜN GRENAJLAR ZANGIRDAMAYA BAŞLADI, 2. VİTES ARALIĞI ÇOK KISA ,ÖN CAM YETERSİZ GİDON ÇOK AŞAĞIDA, NEDEN RAHAT DEDİKLERİNİ ANLAMADIM ,BOYNUM TUTULDU BOYUMDA KISA HALBUKİ, TEKERLER HALA KAYIYOR BU ARADA YAĞMURDA YAĞIYORDU ALIŞAMADIĞIM BİŞEYDE GİDON DÖNÜYOR ÖN KAFA SABİT ÇOK ACAYİP GELİYOR
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
MOTORU DÜN ALDIM , BUGÜN 280 KM YE ULAŞTIM ,RODAJ ÇOK YORUCU, BUGÜN GRENAJLAR ZANGIRDAMAYA BAŞLADI, 2. VİTES ARALIĞI ÇOK KISA ,ÖN CAM YETERSİZ GİDON ÇOK AŞAĞIDA, NEDEN RAHAT DEDİKLERİNİ ANLAMADIM ,BOYNUM TUTULDU BOYUMDA KISA HALBUKİ, TEKERLER HALA KAYIYOR BU ARADA YAĞMURDA YAĞIYORDU ALIŞAMADIĞIM BİŞEYDE GİDON DÖNÜYOR ÖN KAFA SABİT ÇOK ACAYİP GELİYOR

Hayirli olsun. Lastikleri degistirin. Kafa ziriltisi icin servise gidin. Gidonuda degisebilir belki.

Ayriyeten forumda BÜYÜK harfle yazmak bagirmak anlamina gelir ve yasaktir.
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
5
Büyük harfler için özür çömez olduğum için :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------

Servis lastik değişimine gerek yok dedi ön tekeri bi numara büyütelim dedim çamurluklara sürter olmaz dedi direksiyonu yükseltecek aparat yok dedi bu motorda oynayabilecek bişey yok yenisini al dedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

Bu arada kitapçığı olan varsa dikkat gerektiren bir talimat var mı
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Bana hero merkez serviste servis sorumlusu disli değiştirebileceğini, bunun garantiyi bozmayacagini söyledi. Hatta elinde uygun disli olsaydı o an değiştirecektir. Çünkü 110 ile giderken atıyorum 7500 devirde gideceğine 6500 devirde gideceksin. Bu da daha az titreşim anlamına geliyor ve bu durum onlarada mantıklı geldi. Disli değiştirmek zor bir iş değil zaten önemli olan uygun disliyi bulmak

Selamün Aleyküm ömer bey bu aşağıdaki ilan size mi ait?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hero-500-km-de-hero-karizma-r-297331917/detay

Eğer ilan size ait ise motorunuzu cc yükseltmek dışında satmanızın bir nedeni var mı?
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Büyük harfler için özür çömez olduğum için :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:36 ----------

Servis lastik değişimine gerek yok dedi ön tekeri bi numara büyütelim dedim çamurluklara sürter olmaz dedi direksiyonu yükseltecek aparat yok dedi bu motorda oynayabilecek bişey yok yenisini al dedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

Bu arada kitapçığı olan varsa dikkat gerektiren bir talimat var mı

Motosikletiniz hayırlı olsun . Siz Hero Kazrizmadan Mondial rx3i olmasını bekliyorsunuz galiba , motosikletten beklediğiniz ve istediğiniz özellikler daha çok enduro modellerde bulunmakta , Ben racing bir makinadan Karizmaya geçtiğim için oturuş pozisyonundan gayet memnunum .

üzerüne biraz daha para koyabilirseniz sizi mutlu edecek motosiklet Suzuki İnazumadır.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Selamün Aleyküm ömer bey bu aşağıdaki ilan size mi ait?

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hero-500-km-de-hero-karizma-r-297331917/detay

Eğer ilan size ait ise motorunuzu cc yükseltmek dışında satmanızın bir nedeni var mı?
Merhaba. İş yeri değişikliği sebebi ile motoru kış aylarında da motoru daha yoğun kullanmam gerekecek. Maxi scooter yada enduro motor almayı planlıyorum.
Başka bir sebebi yok. Motor sonuçta henüz çok yeni 500 km yazdım ama 700_ 750 km oldu.
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
4
arkadaşlar siyah karızması olanlar fotograf paylaşabilir mi lutfen, çalışma saatlerinden dolayı ve avcılardaki bayide karızma modeli olmadığından gerçeğini görme fırsatım olmuyor. kısmetse siyah karızma alabilirim; ancak almadan önce gerçek resimlerini görmek istiyrm. ilginize şimdiden teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:15 ----------

pulsar 150/200 ns ve hero karızma arasında 7/24 celişkeyim arkadaşlar,yardımcı olabilirseniz sevinirim:))

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

çelişkideyim olacaktı:)
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
5
Çok şey beklemiyorum, deneme sürüşünde güzel gelmişti uzun zaman kullanınca salcano 150 gibi geldi sadece, bence gidon çok aşağıda grenajları söküp silikon şerit çekmek gerekiyor eşim motordan nefret ediyor para buldukça kademe kademe büyütüyorum suziki ye daha bi kaç sene var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Almak isteyen olursa satıcam hiç sevemedim
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ben alirim motorun fiyatini biliyorum ama 5000 tl var verirsen bu fiyata alayim ben

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

Çok şey beklemiyorum, deneme sürüşünde güzel gelmişti uzun zaman kullanınca salcano 150 gibi geldi sadece, bence gidon çok aşağıda grenajları söküp silikon şerit çekmek gerekiyor eşim motordan nefret ediyor para buldukça kademe kademe büyütüyorum suziki ye daha bi kaç sene var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Almak isteyen olursa satıcam hiç sevemedim

Ben alirim motorun fiyatini biliyorum ama 5000 tl var verirsen bu fiyata alayim ben
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Çok şey beklemiyorum, deneme sürüşünde güzel gelmişti uzun zaman kullanınca salcano 150 gibi geldi sadece, bence gidon çok aşağıda grenajları söküp silikon şerit çekmek gerekiyor eşim motordan nefret ediyor para buldukça kademe kademe büyütüyorum suziki ye daha bi kaç sene var:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

Almak isteyen olursa satıcam hiç sevemedim

Güzel taktik bende yeni bir uyelik acayim mahkemelik oldugum firmanin motosikletinin altına bugün aldım yazayım ,ertesi ggünde hiç beğenmedim satacagim yaziyim baya bir kişiyi etkilerim böylece :)

Cbf 150 ile kiyaslayan arkadaşlara bile yapmayın arkadaşlar arada bir çok fark var dedik bunları burada yazdık , salcano 150 ile kıyaslanınca bir yaşıma daha girdim hadi teknik mühendislik bilgimiz olmasın da göz var nizam var .

Yazdiklariniz bana biraz karalama kampanyası gibi geldi ;)
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
4
3 aydır motorları ve markaları araştırıyorum,hero salcano ile kıyaslanamaz;hero kalite olarak açık ara önde bence
 
Katılım
7 May 2016
Mesajlar
5
Teknik bilgim yok ama arada farkı göremedim kafa grenajı kaldır ne farkı var 5 vites 150 si 120 yaparken bu 225 CC 130 yapıyor ikisinde de Arka fren kampana ön disk salcano runner ile bir yılda 12 bin km yaptım hava soğutmalı tek silindir
karalamaya gerek yok mal ortada sevmedim beğenmedim
5000 e satacağıma yakarım daha iyi
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Teknik bilgim yok ama arada farkı göremedim kafa grenajı kaldır ne farkı var 5 vites 150 si 120 yaparken bu 225 CC 130 yapıyor ikisinde de Arka fren kampana ön disk salcano runner ile bir yılda 12 bin km yaptım hava soğutmalı tek silindir
karalamaya gerek yok mal ortada sevmedim beğenmedim
5000 e satacağıma yakarım daha iyi

evet bayağı çok benziyor :) oda iki teker buda iki teker
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Teknik bilgim yok ama arada farkı göremedim kafa grenajı kaldır ne farkı var 5 vites 150 si 120 yaparken bu 225 CC 130 yapıyor ikisinde de Arka fren kampana ön disk salcano runner ile bir yılda 12 bin km yaptım hava soğutmalı tek silindir
karalamaya gerek yok mal ortada sevmedim beğenmedim
5000 e satacağıma yakarım daha iyi

Konu olarak açtığınız başlığınızın altına ve buradaki ilk yazınızın altına olmak suretiyle 2 kere ''hoşgeldiniz, motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun'' fakat bir sagolun arkadaşlar teşekkür ederim yerine ''motosikleti begenmedim, sevmedim'' dediniz . Olabilir göreceli kavramdır saygı duyuyorum.

10 yıldır bu forumdayım bir çok arkadaş edindim buradan , bir çok da insan tanıdım . bugun Hero'ya bineriz yarın Honda'ya bu firmalar bizim dostumuz veya düşmanımız degil amaç bilgi paylaşımı yapmak bunu teknik olmasa bile kullanım verilerine bakarak yapabiliriz.

Beni şaşırtan nokta şu oldu , motosikletin oturuş pozisyonunu, direksiyonunu ve ön lastiğini begenmediniz fakat alırken bunlar zaten görülüp test edilebilecek şeyler .

15 yıllık motosiklet kullanıcısıyım irili ufaklı bir çok motosikletim oldu (şu anda büyük cc li 2. motosikletimi alma arifesindeyim) fakat Hero'yu almadan önce yabancı forumlar dahil araştırdım , denedim , hayalini kurdum .

Umarım en kısa sürede elinizden çıkartıp sizi mutlu edecek bir motosiklete kavuşursunuz.
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
Arka lastikte boşta 2 adet vida var sağlı sollu.çamurluk için mi yapılmış acaba..dikkatini çeken var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

samun demek istedim :)
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
"154 kg ağırlık ve karbüratörlü...

Yakıt olarak 100 km de ortalama kaç litre yakıyor arkadaşlar? Yani motoru çok zorlamadan veya yakmasın diye az basarak değil de şehir içinde normal kullanımda ne yakıyor? Devir ekonomi devri yani 20 kuruş falan yakarsa olmaz...

Arka fren de disk değil o kötü... " yazmıştım kimse birşey dememiş motoru bir tanıyamadık.

Ağır olması rüzgarda savrulması ve yola tutunması açısından artı olabilir ama yakıtı ve frenlemeyi az da olsa etkiler heralde?
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
tvs apacheden karizmaya geçen biri olarak, yakıt rodajda olmama rağmen aynı gibi geldi.en kötü 50 tlye 350 km yapar.dediğim gibi kampanaya da alışık olduğumdan hüzel geldi.frenlerden sıkıntı çekmiyorum gayet rahat geliyor.lastikler kötünün iyisi.çok kötü değil ama yol pürüzsüzse ani frende esniyor.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Apache gibi yakıyorsa aşırı iyi çünkü apache 150 cc bu 223 cc, ayrıca aşaği yukarı apacheden 20 kg fazlası olmasına rağmen bu veri çok çok iyi...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst