Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ahmet kardesim o nasil hava atmaktir oyle ya hayatina mal olacakmis neredeyse bence arkadasliginizi tekrar gozden gecir..oyle arkadasim olsa bi daha birak arkadasligi ayni mahallede olsam semt degistiririm ya

Oyle samimi bi ards deildi zaten oda baya cekti bu yuzden gorusmuyoruz zaten cok sukur bi kalici hasarim izim yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------

Bana hero merkez serviste servis sorumlusu disli değiştirebileceğini, bunun garantiyi bozmayacagini söyledi. Hatta elinde uygun disli olsaydı o an değiştirecektir. Çünkü 110 ile giderken atıyorum 7500 devirde gideceğine 6500 devirde gideceksin. Bu da daha az titreşim anlamına geliyor ve bu durum onlarada mantıklı geldi. Disli değiştirmek zor bir iş değil zaten önemli olan uygun disliyi bulmak

Hayirlisiyla alabilirsem bu aklimda olcak
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Bugün bayide inceledim.Maalesef boya,karenaj işçiliği çok kötü,kalitesiz hissi çok.
Sürsen dökülecek gibi duruyor adeta.Maalesef beğenmedim.
HUNK modeli kalite ve görüntü olarak çok daha iyi görünüyor.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Özellikle Japon motosiklete binen arkadaşlarım motosikleti göz ucuyla inceleyip neresinden ne tutturabilirlerse yüklenmişler :)

dün 1600 km ulaştım üyesi olduğum motosiklet grubuyla kendi bölgemizde kontak kapatmaksızın 120 km sürüş yaptık , ki buradaki motorların bir çogu yüksek cc liydi Karizma ile 110-120 zaman zaman 130 km hızlara çıkarak onlara ayak uydurabildim . Ayrıca motosiklet o büyük motosiklerin yanında küçükde kalmadı.

Makinada tabiki bir üst sınıf japon işçiliği yok , fakay cbf150 ybr125 ilede arasında bariz işçilik , boya malzeme kalitesi yok.

dökülecek gibi durduğu konusu beni gülümsetti :) o zaman bu motoru üreten adamların hiç aklı yok dökülecek motora 5 yıl 50.000 km garanti, veriyorlar ki Hint motorları sağlamlığı ve dayanıklılığıyla ünlüdür . Dökülecek olsa 2014 yılından beri Hindistan'da dökülürdü ;)

buradaki bir çok kullanıcının belirttiği gibi parasına göre çok güzel bir alternatif motor taksitle 6600 liraya 19.5 bg 223 cc 5 yıl garantili klasmanına göre büyük boyutlara sahip başka bir motosiklet varsa bizde ona yönelelim.

Ne kadar ekmek , O kadar köfte , Hero Karizma 3 Liraya 5 liralık köfte veriyor ( tabi şuan için ) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:40 ----------

Hayırlı uğurlu olsun Hero internet sitesinde güncel fiyat 6985 olmuş .

Böyle olacağı anlamıştım benim motosikletimi gören bir arkadaşım için siyah karizma almaya gittik , bayinin elinde siyah olmadığı için fabrikayı aradı ellerinde hiç siyah kalmadığını söylemişler :)

Bizim ülkemizde talep gören her şeyin fiyatı artar ;)
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Özellikle Japon motosiklete binen arkadaşlarım motosikleti göz ucuyla inceleyip neresinden ne tutturabilirlerse yüklenmişler :)

dün 1600 km ulaştım üyesi olduğum motosiklet grubuyla kendi bölgemizde kontak kapatmaksızın 120 km sürüş yaptık , ki buradaki motorların bir çogu yüksek cc liydi Karizma ile 110-120 zaman zaman 130 km hızlara çıkarak onlara ayak uydurabildim . Ayrıca motosiklet o büyük motosiklerin yanında küçükde kalmadı.

Makinada tabiki bir üst sınıf japon işçiliği yok , fakay cbf150 ybr125 ilede arasında bariz işçilik , boya malzeme kalitesi yok.

dökülecek gibi durduğu konusu beni gülümsetti :) o zaman bu motoru üreten adamların hiç aklı yok dökülecek motora 5 yıl 50.000 km garanti, veriyorlar ki Hint motorları sağlamlığı ve dayanıklılığıyla ünlüdür . Dökülecek olsa 2014 yılından beri Hindistan'da dökülürdü ;)

buradaki bir çok kullanıcının belirttiği gibi parasına göre çok güzel bir alternatif motor taksitle 6600 liraya 19.5 bg 223 cc 5 yıl garantili klasmanına göre büyük boyutlara sahip başka bir motosiklet varsa bizde ona yönelelim.

Ne kadar ekmek , O kadar köfte , Hero Karizma 3 Liraya 5 liralık köfte veriyor ( tabi şuan için ) :)

cbf 150 ve ybr 125 ile kıyaslama çok saçma :) kullanan kişi bilir ancak gücünü kuvetini görüntüsünü ayrıca benim servisde ustanınsöylediğine 250 cc motor var bunda diyor ve dişli değişiminin garantiyi bozmadığını sibop ayarı ön dişli değişimi gücünü kaybetmeden ayarlayıp yapacağını söyledi düşük devirlerde 120 130 son hız 160 civarı yaparım dedi
 
Katılım
20 Nis 2013
Mesajlar
123
Ben karizma modelini begeniyorum, bir sene önce karizmanın geleceğini kestirebilseydim bekler alırdım.Alanlara hayirli olsun,binilir kullanılır bir motosiklet.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
cbf 150 ve ybr 125 ile kıyaslama çok saçma :) kullanan kişi bilir ancak gücünü kuvetini görüntüsünü ayrıca benim servisde ustanınsöylediğine 250 cc motor var bunda diyor ve dişli değişiminin garantiyi bozmadığını sibop ayarı ön dişli değişimi gücünü kaybetmeden ayarlayıp yapacağını söyledi düşük devirlerde 120 130 son hız 160 civarı yaparım dedi

Elletme hiçbirini yapamaz. Motor 223 cc, ayrıca 160 yapmaya da gücü yetmez. O iş öyle dişli değiştirmekle falan olmuyor. Bu motorun en fazla yapabileceği düz yolda 135 - 140'dır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

Bu arada Bursa'da olup da denememe izin verecek arkadaş var mıdır ? Titreşimine bakmak istiyorum.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
363
Bazı kullanıcıların dedikleri çok ama çok doğru ne kadar ekmek o kadar köfte konusunda

Japon'lar sapıtmaya başladılar avusturyalı italyan rakiplerine fiyat konusunda yaklaştılar
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Elletme hiçbirini yapamaz. Motor 223 cc, ayrıca 160 yapmaya da gücü yetmez. O iş öyle dişli değiştirmekle falan olmuyor. Bu motorun en fazla yapabileceği düz yolda 135 - 140'dır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

Bu arada Bursa'da olup da denememe izin verecek arkadaş var mıdır ? Titreşimine bakmak istiyorum.

yapsın denesin eski dişli durur iyi bi ayar yapar sübop debriyaj hava ayarı yapar en fazla. performansına bakarız olmazsa eski dişliyi tekrar takarız denemiş oluruz :)
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
aldım çektim garaja arkadaşlar...bir de bayilere kafa zırıltısına talimatlar gelmiş.karabükten aldım ben çok güzel yapmışlar kafayı.ne titreme ne de ses...çok memnun kaldım..fiyat çıkmış daha da çıkar...
 
Katılım
12 May 2010
Mesajlar
129
Pulsar kullanan biri kıyaslama yapabilir mi ? yakıt parça konfor sürüş hissi titreşim gibi başlıklar altında +/- yönleri nedir tvs apache mi satıp 0 motosiklet alıcam. şehir içi şehir dışı kullanım çevre illere gidiş dönüş turlar düşünüyorum 3 lü çanta takabilirim. Bu başlıkların her biri önemli benim için
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
Pulsar kullanan biri kıyaslama yapabilir mi ? yakıt parça konfor sürüş hissi titreşim gibi başlıklar altında +/- yönleri nedir tvs apache mi satıp 0 motosiklet alıcam. şehir içi şehir dışı kullanım çevre illere gidiş dönüş turlar düşünüyorum 3 lü çanta takabilirim. Bu başlıkların her biri önemli benim için

ben apacheden geçtim titreme daha az tork muntazam bajaj kullanmadım ama tvs kullanıcısını mutlu eder
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
rödajda pek basamadım ama 100 yaptım max titreşim az.artçıyla binmedim.
 
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
216
arkadaşlar Hero Büyükçekmece bayii pusulamotor'da test motoru var yakın olanlar gidip test edebilirler.
Ayrıca ellerinde siyah Karizma r var

https://www.facebook.com/groups/580019762167577/?ref=bookmarks
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
MAŞAALLAH karizmayada zam gelmiş 6985 tl olmuş Allahtan 7000 tl değil yani Bravo Hero !
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar. Ön çamurluk, depo ve alt sakal a şerit yaptırmak istiyorum ya da depo ya thank pad yaptırabilirim. Sizce nasıl yaptırabilirim ? Bi fikri olan .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst