Ahmet kardesim o nasil hava atmaktir oyle ya hayatina mal olacakmis neredeyse bence arkadasliginizi tekrar gozden gecir..oyle arkadasim olsa bi daha birak arkadasligi ayni mahallede olsam semt degistiririm ya
Oyle samimi bi ards deildi zaten oda baya cekti bu yuzden gorusmuyoruz zaten cok sukur bi kalici hasarim izim yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Bana hero merkez serviste servis sorumlusu disli değiştirebileceğini, bunun garantiyi bozmayacagini söyledi. Hatta elinde uygun disli olsaydı o an değiştirecektir. Çünkü 110 ile giderken atıyorum 7500 devirde gideceğine 6500 devirde gideceksin. Bu da daha az titreşim anlamına geliyor ve bu durum onlarada mantıklı geldi. Disli değiştirmek zor bir iş değil zaten önemli olan uygun disliyi bulmak
Hayirlisiyla alabilirsem bu aklimda olcak