Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2015
Mesajlar
29
Ben şahsen kitapçıkta yazan sıklıkla yaptırmaya özen gösterdim. Yağ konusunda da Ninja da İpone kullanmıştım şimdiki motorda Motul kullanıyorum. Her ikisi de iyidir :) Castrol ü bilmiyorum maalesef :/

Arkadaşlar 250Sl e 800km bakımından sonra ne zaman yağ koyuyoruz. Benim makina 3000de,hala yağ değişmedi aradan 2000km geçti değistirmelimiyim? Ve yağ olarak castrol,motul ve iphone arasında kaldım hangisini önerirsiniz?
 
Katılım
11 Eyl 2015
Mesajlar
43
Arkadaşlar sadece scooter tecrübem var acaba bu motorla başlayabilirmiyim beni kendine aşık etti resmen. Yaşadığım yerde trafik yok ve boyum 1.73 kilom ise 70 tir iyi günler
 
Katılım
17 Eki 2015
Mesajlar
7
Motorun tasarımı güzel fakat diğer 250lilik motorlara göre küçük diye biliyorum, 1,85 boy için bir sıkıntısı olur mu?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
yagı 5-6 bınde bır degıstırın demıyor mu manuel
ne dıyorsa onu yapın arkadaslar
fazladan para bayılmanın alemı yok
 
Katılım
5 Eki 2015
Mesajlar
337
Buralar baya sessiz kalmış bir şeyler paylaşsanız da canlansa birazcık :)
 
Katılım
9 Eyl 2014
Mesajlar
6
kawasakide alt devirlerde sübap sesi gibi bir ses var 4 bin devirden sonra kesiliyor sizdede var mı böyle bir ses
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
Nasil bir ses benim motor daha 10 km de :)) bir tek hiz arttikca zincirde sıkır sıkır ses geliyor baskada bir sey yok bide ben koruma takozunu nerden bulucam 400tl istiyorlar cok pahali
 
Katılım
1 Mar 2014
Mesajlar
659
kawasakide alt devirlerde sübap sesi gibi bir ses var 4 bin devirden sonra kesiliyor sizdede var mı böyle bir ses

Evet sanırım bu tüm 250sl'lerde var.2.bin devirde meydana geliyor alet güç istiyor. vermeyince sübaplara vuruyor.Problem değil 4.bin devirden sonra vites atmaya çalışın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------

Nasil bir ses benim motor daha 10 km de :)) bir tek hiz arttikca zincirde sıkır sıkır ses geliyor baskada bir sey yok bide ben koruma takozunu nerden bulucam 400tl istiyorlar cok pahali

İzmir'de oturyosanız Ben kahramlardan 140 tlye aldım henüz taktırmadım.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
bana aldiginiz yerin telefonunu verebilirmisiniz siparis versem kendim takabilirim herhalde istanbulda oturuyorum bide cbr 125 gibi zincirden ses geliyor bu sizdede varmi yada butun motorlardami mevcuttur bu ses.bide rodaji nasil yaptiniz benim motor 150 km oldu 4 bin deviri gecmiyorum.
arada motor fan aciyor buda normal bir durummu acaba
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
351
Nasil bir ses benim motor daha 10 km de :)) bir tek hiz arttikca zincirde sıkır sıkır ses geliyor baskada bir sey yok bide ben koruma takozunu nerden bulucam 400tl istiyorlar cok pahali

Merhaba. Koruma takozu olarak elimde bir çift kullanılmamış takoz var. z250sl motorum için almıştım (ninjaya da uyuyor), fakat motoru sattığımdan takmak kısmet olmadı. Yani hiç kullanılmadı. Henüz ilana da çıkmadım. 120 tl'ye fiyatla size gönderebilirim. İsterseniz foto da gönderebilirim.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Ben 6binde değişiyorum.
Yağ teknolojisi var sonuçta adamlar haybeye o kadar para almıyor. 6 iyidir.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
428
Merhaba. Koruma takozu olarak elimde bir çift kullanılmamış takoz var. z250sl motorum için almıştım (ninjaya da uyuyor), fakat motoru sattığımdan takmak kısmet olmadı. Yani hiç kullanılmadı. Henüz ilana da çıkmadım. 120 tl'ye fiyatla size gönderebilirim. İsterseniz foto da gönderebilirim.

özelden yazdim
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
yahu ABSli satan yokmu arkadaşlar bu motoru ya yok internette bulamıyorum sadece sıfır var bir tane var ve gereksiz fazla yazmış
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2
Ben bu kadar sacma bir servis anlayışı görmedim. 30.04.2016 tarihinde motorumun 5000 bakimi yucel motor da yapiliyor. Hic bir sıkıntı yok deniyor 02.05.2016 yani iki gun sonra debriyaj baskı balata da sorun çıkıyor. Kawasaki yetkili servisi ata moto ile görüşüyorum kontrol ediliyor ve garantiden yapilmali yucel motor la görüşün diyor. Yücel motora gidiyorum önce 450 tl fiyat çıkarıyor sonra haziranin ortasinda parça gelecek diyor. Yani daha bir buçuk ay var gelmesine. Bi servis garantiden yapilmali derken diğeri fiyat çıkıyor. Hangisine inanayim hadi fiyat çıktı diyelim bir buçuk ay ben motosikletsiz kalicam bu nasıl bir çalışma sistemi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst