Retro Moto Works Skyteam Trex 125 Scramble & Monkey bike projesi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selamlar arkadaslar. Bu sefer bambaska bir proje paylasacagim. Bayiden cikip atolyemize gelen donorumuz Skyteam trex 125. Sahibi olan abimizle oturduk istediklerini not ettik, on calisma olarak eskiz bir cizim yapip projeye basladik. Dun itibariyle teslimatini da yapip bekleyen diger projelere dogru yoneldik.

Motosikleti bilmeyen arkadaslar icin bi gorselle giris yapalim ( Sahsen ben de gorene kadar bilmiyordum)

Cok tatli degil mi sizce de :)





Resmlerin duzenlemeleri ise henuz bitti. Dumani ustunde. Buyrun :)


















 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Projeyi yapmak 1 hafta
Projenin adini yazmak 1 ay sürdü herhalde.:cherry:

"Retro Moto Works Skyteam Trex 125 Scramble & Monkey bike projesi"
:)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
e ayıp etmişsin ama şimdi. scramble falan diyerek... ne diyorduk biz bu motora? saçma motor! :D
abi ellerine sağlık çok güzel olmuş. ben bu kadar beğenmemiştim sen yaparken. ama şimdi fotoğraflarda o lastikler, headlight falan çok hoşuma gitti. eline sağlık.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bende bunun aynısından vardı,
bi düştüm, bi daha da binmedim, tövbe ettim motora.
 
Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
666
Motosikleti
Vespa GTS300 Supertech ABS
İyi çalışma.
Sanki motor bloğu ve egzoz bu konsept için parlak olmuş. Mat siyah daha mı iyi olurdu?
Sahibi bu şekilde istemiş de olabilir tabi.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
İyi çalışma.
Sanki motor bloğu ve egzoz bu konsept için parlak olmuş. Mat siyah daha mı iyi olurdu?
Sahibi bu şekilde istemiş de olabilir tabi.

Tasarimi cok fazla bogmak istemedik acikcasi. Ancak farkki zevklere farkli tasarimlar cikabilir elbette. Ucu cok acik :)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Heheh elinize sağlık ,para versen binmem ben buna.Zevk meselesi .Ama ikinci bir motosiklet olarak arada hippilik yapılabilir çok şirin ekiki.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tamam güzel olmuş, valla güzel olmuş.
Ama millet artık bu askeri yeşilden vazgeçin beaa. Daha özgün renkler tercih edin, elin oğlusu ne güzel şeyler şeyapıyo biz hala aynı şeyi şiyapıyoruz.
Not : Şair burada tasarımcıya değil, genel olarak bu tarz işlerle uğraşan, veya yeni yeni başlayan arkadaşlara ayar vermek maksadıyla şeyapmıştır :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Tamam güzel olmuş, valla güzel olmuş.
Ama millet artık bu askeri yeşilden vazgeçin beaa. Daha özgün renkler tercih edin, elin oğlusu ne güzel şeyler şeyapıyo biz hala aynı şeyi şiyapıyoruz.
Not : Şair burada tasarımcıya değil, genel olarak bu tarz işlerle uğraşan, veya yeni yeni başlayan arkadaşlara ayar vermek maksadıyla şeyapmıştır :p

Katılıyorum valla sana.Haki yesil kusacagim az kaldı :p Ancak bazı projelerde talep edileni arz etmek durumunda kalıyoruz :)
Ama icini rahat tut su an uzerinde calistigim proje alısagelmedik bir sey olacak :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Katılıyorum valla sana.Haki yesil kusacagim az kaldı :p Ancak bazı projelerde talep edileni arz etmek durumunda kalıyoruz :)
Ama icini rahat tut su an uzerinde calistigim proje alısagelmedik bir sey olacak :)

O da bayrak kırmızısıysa kendimi intihar ediciim. Siyahsa şuraya bayılıciim o derece yani.
3 Renkli bişi yap, kandır müşterini. En azından iki renkli olsun bea.

scrambler-motorcycle.jpg

scrambler-fender-115-18.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
O da bayrak kırmızısıysa kendimi intihar ediciim. Siyahsa şuraya bayılıciim o derece yani.
3 Renkli bişi yap, kandır müşterini. En azından iki renkli olsun bea.

http://kickstart.bikeexif.com/wp-content/uploads/2014/01/scrambler-motorcycle.jpg
http://static.webshopapp.com/shops/038604/files/026232101/scrambler-fender-115-18.jpg

Bi onceki Bmw 3 renkli sayılmaz mı :p 2 ve 3 renkli calismaları ben de cok begeniyorum. Ancak bir sonraki icin custom deri kaplama dusunuyorum boya yerine :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst