- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
- Konu Yazar
- #1
Selamlar arkadaslar. Bu sefer bambaska bir proje paylasacagim. Bayiden cikip atolyemize gelen donorumuz Skyteam trex 125. Sahibi olan abimizle oturduk istediklerini not ettik, on calisma olarak eskiz bir cizim yapip projeye basladik. Dun itibariyle teslimatini da yapip bekleyen diger projelere dogru yoneldik.
Motosikleti bilmeyen arkadaslar icin bi gorselle giris yapalim ( Sahsen ben de gorene kadar bilmiyordum)
Cok tatli degil mi sizce de

Resmlerin duzenlemeleri ise henuz bitti. Dumani ustunde. Buyrun









Motosikleti bilmeyen arkadaslar icin bi gorselle giris yapalim ( Sahsen ben de gorene kadar bilmiyordum)
Cok tatli degil mi sizce de

Resmlerin duzenlemeleri ise henuz bitti. Dumani ustunde. Buyrun








