- Katılım
- 8 Eki 2014
- Mesajlar
- 113
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Sym gts 250i evo ve sonrasında Honda integra 750d kullandım,integra yüksek selesi,ağır oluşu ve bende aşırı sırt ağrısı yapması nedeni ile rahat kullanamadım ve sattım işin aslı tekrar eski motoruma dönmeyi de düşünüyorum ama Piaggio x10 350 içimde bir heves olarak kalacak,o nedenle şimdi önceliğim x10 350i oldu,kullanan yada bu motoru bilenlerden yorum alabilir miyim belki ufak bir ihtimal ama Sym gts 250i evo dan sonra bu motoru alıp kullanan ve mukayese edebilecek varsa müthiş olur..(özellikle konfor sele yüksekliği ve alçak ağırlık merkezi benim için önemli..
Selamlar..
Sym gts 250i evo ve sonrasında Honda integra 750d kullandım,integra yüksek selesi,ağır oluşu ve bende aşırı sırt ağrısı yapması nedeni ile rahat kullanamadım ve sattım işin aslı tekrar eski motoruma dönmeyi de düşünüyorum ama Piaggio x10 350 içimde bir heves olarak kalacak,o nedenle şimdi önceliğim x10 350i oldu,kullanan yada bu motoru bilenlerden yorum alabilir miyim belki ufak bir ihtimal ama Sym gts 250i evo dan sonra bu motoru alıp kullanan ve mukayese edebilecek varsa müthiş olur..(özellikle konfor sele yüksekliği ve alçak ağırlık merkezi benim için önemli..
Selamlar..