Piaggio X10 350İ Kullanan yada bilenlerden yorum alabilir miyim..

Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Merhaba arkadaşlar,

Sym gts 250i evo ve sonrasında Honda integra 750d kullandım,integra yüksek selesi,ağır oluşu ve bende aşırı sırt ağrısı yapması nedeni ile rahat kullanamadım ve sattım işin aslı tekrar eski motoruma dönmeyi de düşünüyorum ama Piaggio x10 350 içimde bir heves olarak kalacak,o nedenle şimdi önceliğim x10 350i oldu,kullanan yada bu motoru bilenlerden yorum alabilir miyim belki ufak bir ihtimal ama Sym gts 250i evo dan sonra bu motoru alıp kullanan ve mukayese edebilecek varsa müthiş olur..(özellikle konfor sele yüksekliği ve alçak ağırlık merkezi benim için önemli..

Selamlar..
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
32
x10 350 kullanan iki kişi vardı onlarda NASA uzay üssüne gittiler. Memlekette kullanan yok aga :silent:

Geçen motosiklet ilanlarına bakarken denk geldi, gerçekten dehşet bi makine. Yani yakıtı yada yedek parça pahalılığını al koy kenara millet bakmaktan manyak olur :queen::pr:
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Yorumunuz için teşekkürler..2013 Model aldım kullanmaya başladım,parçası pahalı imiş doğru ama yakıtının 250 cc den farkı yok gibi daha bir depo bitirip tekrar fullemedim ama yol bilgisayarına göre 13-15 kr arası yakıyor..Tipi,konforu,250 cc scooterdan sonra 10-12 hp ekstra gücü,ABS-ASR si herşeyi ile üstünden inmek istenilemeyecek bir scooter..Ben çok beğendim..

üçüncü motorum..

Sırası ile 1.SYM GTS 250İ,2.Honda integra Nc 750d Şimdi X10..İntegra ağır geldi yaklaşık 240 kg,selesi konforsuz,ve 1.78 benim boy bana yüksek geldi,integrayı 1.90 boyunda bir arkadaş aldı benden çok memnun..Ama ben rahat edememiştim..

Sym gts 250i evo kullanan arkadaşlara (onları kendimden görüyorum) buradan sesleniyorum..sonrasında x10 almayı düşünebileceğiniz bir motor sıfırı çok pahalı ikinci el mantıklı..sym gts 250i evodan sonra daha güçlü,daha konforlu,ABS,ASR gibi özellikleri ile daha güvenli bir motor olarak x10 350 tavsiye ederim..İkinci el piyasası hızlansın hem dimi.. :))Amacım elbette o değil..Ben en az 3 sene binerim buna..Benim gibi araya başka motor sokup hüsran yaşamayın,xmax çok yakışıklı ama kapılmayın sert,konforsuz,oturuş pozisyonu ve ağırlık merkezi yüksek rahat edemezsiniz demedi demeyin.. :))
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
32
Yorumunuz için teşekkürler..2013 Model aldım kullanmaya başladım,parçası pahalı imiş doğru ama yakıtının 250 cc den farkı yok gibi daha bir depo bitirip tekrar fullemedim ama yol bilgisayarına göre 13-15 kr arası yakıyor..Tipi,konforu,250 cc scooterdan sonra 10-12 hp ekstra gücü,ABS-ASR si herşeyi ile üstünden inmek istenilemeyecek bir scooter..Ben çok beğendim..

üçüncü motorum..

Sırası ile 1.SYM GTS 250İ,2.Honda integra Nc 750d Şimdi X10..İntegra ağır geldi yaklaşık 240 kg,selesi konforsuz,ve 1.78 benim boy bana yüksek geldi,integrayı 1.90 boyunda bir arkadaş aldı benden çok memnun..Ama ben rahat edememiştim..

Sym gts 250i evo kullanan arkadaşlara (onları kendimden görüyorum) buradan sesleniyorum..sonrasında x10 almayı düşünebileceğiniz bir motor sıfırı çok pahalı ikinci el mantıklı..sym gts 250i evodan sonra daha güçlü,daha konforlu,ABS,ASR gibi özellikleri ile daha güvenli bir motor olarak x10 350 tavsiye ederim..İkinci el piyasası hızlansın hem dimi.. :))Amacım elbette o değil..Ben en az 3 sene binerim buna..Benim gibi araya başka motor sokup hüsran yaşamayın,xmax çok yakışıklı ama kapılmayın sert,konforsuz,oturuş pozisyonu ve ağırlık merkezi yüksek rahat edemezsiniz demedi demeyin.. :))


250cc den sonra iyi bir tercih yapmışsınız. Durumum elverse bende almak isterdim ancak şimdilik maxsym 400i ile idare edicez. Yakıtı beni çok şaşırttı, gerçekten çok az yakıyormuş. Yeni bir başlık altında X10 350 kullanıcısından tavsiyeler adı altında açabilirseniz araç hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler sizin tecrübelerinizden daha verimli faydalanacaklardır. Keyifli sürüşler.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
250cc den sonra iyi bir tercih yapmışsınız. Durumum elverse bende almak isterdim ancak şimdilik maxsym 400i ile idare edicez. Yakıtı beni çok şaşırttı, gerçekten çok az yakıyormuş. Yeni bir başlık altında X10 350 kullanıcısından tavsiyeler adı altında açabilirseniz araç hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler sizin tecrübelerinizden daha verimli faydalanacaklardır. Keyifli sürüşler.

Benim ciddi alternatifim idi Sym max 400i,kullanıp çok memnun olan tanıdıklarım var,hakeza Sym markasına ilk motorumdan beri güvenim ve sempatim var,400i den vazgeçmemdeki ilk hatta belki tek sebep bagajı küçük oluşu idi,onun dışında yakın çevremde oylamaya koyduğum ve kazanan motor olmuştu ama dediğim gibi bagajdan ötürü vazgeçtim..
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Yakıt tüketimini güncellemek istiyorum,daha evvel yol bilgisayarına göre13-15 kuruş demiştim,depoyu ikinci kez fulledim,51 tl ile 276 km yol yaptı 18,5 kuruşa yakın, tamamen şehiriçi kullanim,152 km hıza kadar çıkıyor maximum..Kullanım genelde artcisiz havalar hep soğuktu yazin daha düşer..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Depoyu tekrar fulledim,320 km yaptım 58 tl ye doldu 18 kr. a gelir benzin lt fiyatı 4,35 shell nitro,ikinci el almış olduğum motorumla 750 km kadar toplam yol yaptım piaggio x10 350 3. motorum yaş 41 kilo 97,benim için öncelikli olan konforu çok fazlasıyla buldum,süspansiyon harika,sele çok rahat,titreşim çok az, el kol uyuşması olurdu eski motorlarımda bunda yok denecek kadar az,150 lere kadar çıkıyorum o kadar stabil titreşimsiz ve rüzgardan etkilenmeden gidiyor ki bir 50 km/h daha hızlansa yani 200 lere çıksa istiyor insan,yağmur vs.gibi nedenlerle eskiden motoru kullanmamak zoruma gitmezdi,şimdi arabaya binmek zorunda kaldığım günlerde üzülüyorum..

Cevap yazan olmasa da 600 kişiden fazla okuyan olmuş gözüküyor..Onlar için yazıyorum,almayı düşünen bu kadar paraya değer mi diyen (sıfırı pahalı ama ikinci el düşünün) bilgi sahibi olsun..
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
32
Yakıt tüketimini güncellemek istiyorum,daha evvel yol bilgisayarına göre13-15 kuruş demiştim,depoyu ikinci kez fulledim,51 tl ile 276 km yol yaptı 18,5 kuruşa yakın, tamamen şehiriçi kullanim,152 km hıza kadar çıkıyor maximum..Kullanım genelde artcisiz havalar hep soğuktu yazin daha düşer..

Depoyu tekrar fulledim,320 km yaptım 58 tl ye doldu 18 kr. a gelir benzin lt fiyatı 4,35 shell nitro,ikinci el almış olduğum motorumla 750 km kadar toplam yol yaptım piaggio x10 350 3. motorum yaş 41 kilo 97,benim için öncelikli olan konforu çok fazlasıyla buldum,süspansiyon harika,sele çok rahat,titreşim çok az, el kol uyuşması olurdu eski motorlarımda bunda yok denecek kadar az,150 lere kadar çıkıyorum o kadar stabil titreşimsiz ve rüzgardan etkilenmeden gidiyor ki bir 50 km/h daha hızlansa yani 200 lere çıksa istiyor insan,yağmur vs.gibi nedenlerle eskiden motoru kullanmamak zoruma gitmezdi,şimdi arabaya binmek zorunda kaldığım günlerde üzülüyorum..

Cevap yazan olmasa da 600 kişiden fazla okuyan olmuş gözüküyor..Onlar için yazıyorum,almayı düşünen bu kadar paraya değer mi diyen (sıfırı pahalı ama ikinci el düşünün) bilgi sahibi olsun..

Uzun yoldan yeni geldim. Toplamda 1870 km yolculuk yaptım. En düşük tüketim otobanlardan çok konya yolundaydı 80-100 arası hızda 130 kuruş. En yüksek tüketim otoobanda 130-160 arası gazladım açmak için 205 kuruş. Makine daha 3000 leri yeni geçti. 5000 den sonra daha da düşecektir tüketimi. Dediğiniz gibi bagaj biri açık olmak üzere iki kask anca alıyor, arada yazlık montu tıkıştırmak zorunda kalıyorum. 150cc den sonra büyük keyif aldım. Üzerindekyen kendi kendime gülerken aynadan fark ediyorum kendimi :) Eve varmadan son 24 saatte 1250 km çoğu gece olmak üzere yolculuk yaptım. Hala karizmatik X10 favorim, daha bu güzler fotolardan başka görmedi canlısını, ama fotoğrafları bile yetti beğenmeme. Siz üşenmeyin kullanıcı yorumlarınıza devam edin. Takipteyiz.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
X10 cok güzel bir scooter ..biraz daha sehir dışı uzun yol için tasarlanmış diye düşünüyorum...
Benimde boy problemim var, dizlerim sığmıyor birçpk scooter in gidonunun altına... Şimdiki motorumu almadan önce ona kitlenmiştim ama diz problemi onda da olduğundan Beverly de karar kılmıştım... Uzun boylular için en rahat scooter Beverly diyebilirim... Ama X10, sülün gibi bir motor.. Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın... Xmax vs lere gitmediğiniz iyi olmuş
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
X10 ile aynı motor bloğunu kulanan beverly 350 kullanıyorum,
Çoğunluk olarak sakin kullanım ve ara sıra gazlama ile 100km/3.7-4.0 lt tüketimi var,
Uzun yolda 3.2-3.5lt arası (sakin kullanım)
Agresif kullanım 4.5-5.0 lt arası
0-100km 7-7.5sn
80-90km hızlardan 140 km hıza kadar hiç duraksamadan hızlanıyor
140km sonrası hızlanma daha yavaş ilerliyor ama kadrandaki 160km hıza her koşulda çıkıyor,
Kawasaki z300 ile bir kapışmada 70km hızlardan 120-130km hıza kadar hemen dibinden takip edebildim,
Sonrasında yüksek devir çeviren kawa arayı açtı,
Yüksek devir motoru değil 6.250 rpm'de 32.3 Nm torka sahip
özellikle şehir içinde kullanımı bu sebebten çok eğlenceli
Motor 100km ile giderken 4.900-5.000 arası devir çeviriyor ve neredeyse motor sesini duymuyorsunuz titreşim kesinlikle yok, çok konforlu bir şekilde ilerliyorsunuz,
Beverly 350, x10'a göre 30kg kadar daha hafif ve daha ufak boyutlu bir motor,
Performans x10'a göre bir tık ileride olabilir,
Asr sistemi kullanışlı,beşiktaş'tan taksime çıkan yokuşta yapılan yol çalışmasında kumlu yoldan geçerken tekerleklerin kaymasını engelledi ve otomatik olarak gazı kapattı,avm otoparklarında da kaygan epoxy üzerinde devreye giriyor,bence işe yarar bir sistem,
Abs yide test ettim, gerçekten güven veren başarılı bir fren sistemine sahip, önde 3 pistonlu fren kaliperi mevcut, durma mesafesi çok iyi,
Kullanılan abs oldukça kaliteli .
X10'u ve beverly 350'yi tavsiye ederim,

Önemli not:
Piaggio-vespa 5/40 yağ kullanır,
Ama bu 350cc motor bloğu 15/50 yağ kullanıyor ve bazen servislerde
Çıraklar 5/40 yağ koymaya kalkabiliyor veya ellerinde 15/50 yağ olmuyor budan koyalım diyorlar,
Kesinlikle kabul etmeyin ve 15/50 yağ kullandığınızı hatırlatın.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kalite malın bakımıda masraflı ve farklı oluyor gözüm kaldı mı desem canım çektimi desem jilet gibi alet
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
X10 cok güzel bir scooter ..biraz daha sehir dışı uzun yol için tasarlanmış diye düşünüyorum...
Benimde boy problemim var, dizlerim sığmıyor birçpk scooter in gidonunun altına... Şimdiki motorumu almadan önce ona kitlenmiştim ama diz problemi onda da olduğundan Beverly de karar kılmıştım... Uzun boylular için en rahat scooter Beverly diyebilirim... Ama X10, sülün gibi bir motor.. Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın... Xmax vs lere gitmediğiniz iyi olmuş

Boyunuz kaç acaba,benim 1.86 boyunda bir yakınım bindi,diz yada ayak mesafesi konusunda bir sıkıntı yaşamadı,hatta xmax var onda daha kısıtlı olsa da ona da sığıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

X10 ile aynı motor bloğunu kulanan beverly 350 kullanıyorum,
Çoğunluk olarak sakin kullanım ve ara sıra gazlama ile 100km/3.7-4.0 lt tüketimi var,
Uzun yolda 3.2-3.5lt arası (sakin kullanım)
Agresif kullanım 4.5-5.0 lt arası
0-100km 7-7.5sn
80-90km hızlardan 140 km hıza kadar hiç duraksamadan hızlanıyor
140km sonrası hızlanma daha yavaş ilerliyor ama kadrandaki 160km hıza her koşulda çıkıyor,
Kawasaki z300 ile bir kapışmada 70km hızlardan 120-130km hıza kadar hemen dibinden takip edebildim,
Sonrasında yüksek devir çeviren kawa arayı açtı,
Yüksek devir motoru değil 6.250 rpm'de 32.3 Nm torka sahip
özellikle şehir içinde kullanımı bu sebebten çok eğlenceli
Motor 100km ile giderken 4.900-5.000 arası devir çeviriyor ve neredeyse motor sesini duymuyorsunuz titreşim kesinlikle yok, çok konforlu bir şekilde ilerliyorsunuz,
Beverly 350, x10'a göre 30kg kadar daha hafif ve daha ufak boyutlu bir motor,
Performans x10'a göre bir tık ileride olabilir,
Asr sistemi kullanışlı,beşiktaş'tan taksime çıkan yokuşta yapılan yol çalışmasında kumlu yoldan geçerken tekerleklerin kaymasını engelledi ve otomatik olarak gazı kapattı,avm otoparklarında da kaygan epoxy üzerinde devreye giriyor,bence işe yarar bir sistem,
Abs yide test ettim, gerçekten güven veren başarılı bir fren sistemine sahip, önde 3 pistonlu fren kaliperi mevcut, durma mesafesi çok iyi,
Kullanılan abs oldukça kaliteli .
X10'u ve beverly 350'yi tavsiye ederim,

Önemli not:
Piaggio-vespa 5/40 yağ kullanır,
Ama bu 350cc motor bloğu 15/50 yağ kullanıyor ve bazen servislerde
Çıraklar 5/40 yağ koymaya kalkabiliyor veya ellerinde 15/50 yağ olmuyor budan koyalım diyorlar,
Kesinlikle kabul etmeyin ve 15/50 yağ kullandığınızı hatırlatın.

Bende 1.100 km dir ikinci el almış olduğum 2013 X10 350 yi kullanıyorum,ilk defa bir motorum için endişe duyuyorum eskiyecek bir yerine bir şey olacak diye,çünkü uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum,çoook rahat yahu,ABS zaten güzel ama ASR ayrı bir güzellik,insan arabadan iniyor ve iki tekerin patinaj ve yanlama ihtimalini unutabiliyor,ışıklarda kalkışta ve bazı değişik kaygan yüzeylerde şimdiye dek 3-4 kez devreye girdi kesinlikle işe yarıyor..

1.500 km kadar sonra bakıma götüreceğim,bir yandan gelsin de serviste güzeel bir bakım yaptırayım diyorum öte yandan km si de artmasın eskimesin istiyorum.. :)

Scooter almak isteyen ve bunun için bütçesi 18.000 ve üzeri olan herkese X10 350 nin ikinci elini ve daha fazla imkanı olana da sıfırını almayı muhakkak düşünmelerini tavsiye ederim..
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Uzun yoldan yeni geldim. Toplamda 1870 km yolculuk yaptım. En düşük tüketim otobanlardan çok konya yolundaydı 80-100 arası hızda 130 kuruş. En yüksek tüketim otoobanda 130-160 arası gazladım açmak için 205 kuruş. Makine daha 3000 leri yeni geçti. 5000 den sonra daha da düşecektir tüketimi. Dediğiniz gibi bagaj biri açık olmak üzere iki kask anca alıyor, arada yazlık montu tıkıştırmak zorunda kalıyorum. 150cc den sonra büyük keyif aldım. Üzerindekyen kendi kendime gülerken aynadan fark ediyorum kendimi :) Eve varmadan son 24 saatte 1250 km çoğu gece olmak üzere yolculuk yaptım. Hala karizmatik X10 favorim, daha bu güzler fotolardan başka görmedi canlısını, ama fotoğrafları bile yetti beğenmeme. Siz üşenmeyin kullanıcı yorumlarınıza devam edin. Takipteyiz.

maxsym 400 bagajı iki kapalı kaskı rahat rahat alıyor, koyma şekliniz önemli. Benim m beden scorpion kaskımla l beden ls2 kaskımı alıyordu. Tiyo paspası bagajdan çıkartın ;)
Bunlar da sığdığına dair örnekler...

DAFRA-Maxsym-400i_Estudio-09.jpg


hueco-casco-1_zps4spnacxx.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:33 ----------

maxsym 400 gerçekten tadı damağımda kalan bir scooterdi. Olumsuz birkaç noktası vardı. Hem bu olumsuzluklar nedeni ile hem de vitesli motosiklet sevdam depreştiğinden satıp duke 390 aldım.
Nedir bu olumsuzuklar derseniz;
1- Parçalar çok pahalı japonlarla yarışır, italyanlardan ucuz
2- Ağırlık, kuru 236 kg , ıslak 250 bulur. şehiriçi ezziyet, geri geri bayır aşağı hareket ettirmek için motordan inmem gerekiyordu.
3- Şehiriçinde neredeyse çok kullandığımız 25-40 km hızlarda ciddi titreşim var.

Artıları saymakla bitmez, radyal ön kaliperler, önde çift disk fren, ön 15" arka 14" jantlar, arka teker 160 mm çok süper yol tutuşu dengesi ve virajı var, limuzin gibi selesi var, kocaman bagajı var.
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
İyi günlerde kullanmanız dileği ile, umarım ilerleyen zamanda elektrik ve elektronik sorun yaşamazsınız bu markadan uzak durmamın sebebidir. Geçmişte xevo 400 sahibi olmuş biri olarak.
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
Boyunuz kaç acaba,benim 1.86 boyunda bir yakınım bindi,diz yada ayak mesafesi konusunda bir sıkıntı yaşamadı,hatta xmax var onda daha kısıtlı olsa da ona da sığıyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------


Merhaba

Benim boyum 196cm..
Aslında dizler gidonların altın giriyor ancak çoğu modelde bırakın tam tur kırabilmeyi, yarım tur bile dönmüyor. Bu durumda dizleri sürekli açmam gerekiyor... Mesela xmax de kötülerden,... Xcity biraz daha iyiydi Yamahada...
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
32
maxsym 400 bagajı iki kapalı kaskı rahat rahat alıyor, koyma şekliniz önemli. Benim m beden scorpion kaskımla l beden ls2 kaskımı alıyordu. Tiyo paspası bagajdan çıkartın ;)
Bunlar da sığdığına dair örnekler...


[/COLOR]maxsym 400 gerçekten tadı damağımda kalan bir scooterdi. Olumsuz birkaç noktası vardı. Hem bu olumsuzluklar nedeni ile hem de vitesli motosiklet sevdam depreştiğinden satıp duke 390 aldım.
Nedir bu olumsuzuklar derseniz;
1- Parçalar çok pahalı japonlarla yarışır, italyanlardan ucuz
2- Ağırlık, kuru 236 kg , ıslak 250 bulur. şehiriçi ezziyet, geri geri bayır aşağı hareket ettirmek için motordan inmem gerekiyordu.
3- Şehiriçinde neredeyse çok kullandığımız 25-40 km hızlarda ciddi titreşim var.

Artıları saymakla bitmez, radyal ön kaliperler, önde çift disk fren, ön 15" arka 14" jantlar, arka teker 160 mm çok süper yol tutuşu dengesi ve virajı var, limuzin gibi selesi var, kocaman bagajı var.

Tavsiyenize uyup paspası çıkardım, gerçekten fark ediyormuş, Saydığınız eksi özelliklerine aynen katılıyorum. Tahminen bundan sonraki makinem benimde vitesli olacak gibi :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
250 kg mi 400 cc scooter wow diyorum
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
X10 ile aynı motor bloğunu kulanan beverly 350 kullanıyorum,

Önemli not:
Piaggio-vespa 5/40 yağ kullanır,
Ama bu 350cc motor bloğu 15/50 yağ kullanıyor ve bazen servislerde
Çıraklar 5/40 yağ koymaya kalkabiliyor veya ellerinde 15/50 yağ olmuyor budan koyalım diyorlar,
Kesinlikle kabul etmeyin ve 15/50 yağ kullandığınızı hatırlatın.

Merhaba,şimdi motorun ilk sahibinin serviste yaptırdığı son bakımda kullanılan yağa baktım da faturada 5/40 yazıyor,15/50 yerine 5/40 yağ kullanmanın olumsuz etkisi ne olur acaba?Bilginiz var mı..

Ayrıca bakım klavuzunda şanzıman yağının cinsini belirtmiş,motor yağını servise danışın gibi bir ibare var.. :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
545
Fatura ile fercoya gidin ve şikayet edin, bakımı yeniden yapsınlar,
Servisin ismini burda paylaşırsanız herkes için faydalı olur
5/40 ince bir yağ ve bu motorda çift yağlama yapan ve yağı sıkıştıran bir sistem olduğunu
Okumuştum yani yağ daha da inceliyor,
Motor , gürültülü çalışır ,ısınmaya bağlı yağ eksiltme yapar ve motor çok daha hızlı yıpranır
15/50 ile 5/40 arasında dağlar kadar fark var
Motora bugün binmeyin ve yarın yağı değişimi yapın
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
113
Fatura ile fercoya gidin ve şikayet edin, bakımı yeniden yapsınlar,
Servisin ismini burda paylaşırsanız herkes için faydalı olur
5/40 ince bir yağ ve bu motorda çift yağlama yapan ve yağı sıkıştıran bir sistem olduğunu
Okumuştum yani yağ daha da inceliyor,
Motor , gürültülü çalışır ,ısınmaya bağlı yağ eksiltme yapar ve motor çok daha hızlı yıpranır
15/50 ile 5/40 arasında dağlar kadar fark var
Motora bugün binmeyin ve yarın yağı değişimi yapın

Yanıt için teşekkürler ama dediğim gibi eski sahibi yaptırmış bakımı ben alalı 1.500 km ye yakındır kullanıyorum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst