bende katılmak isterim.
Bugun motora gittim allem ettim kallem ettim çalışmadı biraz durdum kickstart çalıştırdım 2-3 kere stop etti dolaştıktan sonra tekrarlamadı acaba sebebi benm 2 gün önce almış oldupum bu motoru kapatıp giderken elektrik düğmesini kapamamam olabilir mi?
Arkadaslar motorumu aldığım günden beri sabahları katiyen marş ile çalıştıramıyorum. Ayak marşı ile çalışıyor. Aküsü serviste değişti sorun akü dedi usta, ancak yine çözüm olmadı. Böyle birşey başına gelen varmı acaba ?
Arkadaşlar burda iki tane 150 Ns i olan arkadaşla tanıştım. Marş almama sorunu aküyü 7 saat sarj ettikten sonra ortadan kalkmış çok büyütme dediler de Sıfır motor alıp Ayakla çalıştırmak da tamamen Rezalet. Dalga konusu oldum iş arkadaşlarım tarafından. Ayrıca 7-8 bin devirden sonra gaz kesme , tekleme , ( anlık olarak ) sorunlarıda oluyormuş , birisi karbüratör iğnesini biriside hava filtresi tarafına bir boru koydurmuş vs vs vs.. Valla şimdilik aldığıma pişman gibiyim , umarım sorunum yarına hallolur ( şuan motorumu servise götürdüm ve gece orda kalacak ) ve diğer sorun başıma gelmez.. Sizlerde bu sorunları yaşamadan benim gibi hevesiniz kursagınıza dolanmadan mutlu mesut kullanırsınız inşallah motorunuzu.. Tekeriniz düz bassın..
Ayrıca 7-8 bin devirden sonra gaz kesme , tekleme , ( anlık olarak ) sorunlarıda oluyormuş , birisi karbüratör iğnesini biriside hava filtresi tarafına bir boru koydurmuş vs vs vs.... Tekeriniz düz bassın..
Arkadaşlar burda iki tane 150 Ns i olan arkadaşla tanıştım. Marş almama sorunu aküyü 7 saat sarj ettikten sonra ortadan kalkmış çok büyütme dediler de Sıfır motor alıp Ayakla çalıştırmak da tamamen Rezalet. Dalga konusu oldum iş arkadaşlarım tarafından. Ayrıca 7-8 bin devirden sonra gaz kesme , tekleme , ( anlık olarak ) sorunlarıda oluyormuş , birisi karbüratör iğnesini biriside hava filtresi tarafına bir boru koydurmuş vs vs vs.. Valla şimdilik aldığıma pişman gibiyim , umarım sorunum yarına hallolur ( şuan motorumu servise götürdüm ve gece orda kalacak ) ve diğer sorun başıma gelmez.. Sizlerde bu sorunları yaşamadan benim gibi hevesiniz kursagınıza dolanmadan mutlu mesut kullanırsınız inşallah motorunuzu.. Tekeriniz düz bassın..
Arkdaşlar yakıt tankı yada gövde adı neyse çizilmemesi için ne yapmayı önerirsiniz deri kaplama hoşuma gitmiyor?
arkadaşlar aynalarla ilgili ben de sorun yaşıyorum, hiç göstermiyor, aynaları değiştireceğim, apache aynası ya da discover aynası öneriyorlar, siz hangisini önerirsiniz, bir de kendim takabilirim sanırım, çok zor bir şeye benzemiyor söküp takmak ?
NS 150'lim bugün 4020 km civarına ulaştı. 2015 model,beyaz
Motoru çok seviyorum. Devri 7000 üzerine çıkarınca bir fırlaması var en sevdiğim yönü denebilir.
Sorun konusuna gelince iki sorun yaşadım.
Birincisi akü sorunu, servisle görüştüm ikinci bakımda halledilecek ya şarj edilecek ya da akü garanti kapsamında değişecek.
İkincisi motorun rölantide kalmaması,stop etmesi ve 4. 5. viteste yüksek devirlere doğru tekleme,boğulma yapması. Servis bana bu konuda net olarak şu açıklamayı yaptı: "Bu sıkıntı ns150'de var kuralkan merkez bizi bilgilendirdi,bir parça yolladılar,sattığımız tüm 150ns'leri çağırıp bu parçayı yerleştireceğiz. ". Motorsikletten teknik olarak anlamıyorum malesef tam olarak nereye taktıklarını açıklayamıyorum ama manşon benzeri bi parça taktıklar. (sanıyorum hava ileten hortumun girişine,filtereden hemen sonra) Sorun çözüldü böylece.
Kafama takılan olay şu, servis bu genel bir çözüm dedi ama ben kendimden başka kimsede duymadım..Ekrem Bey bi açıklama yaparsa çok faydalı olabilir.