Bajaj Bajaj Pulsar 150 NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Ben de bugün nihayet plakasını çıkarttım benim Pulsar'ın, yarın da ruhsatı alacağım, muhtemelen Cuma günü de motoru bayiden çıkartıp rodaja başlarım. Sahil yolunun yolları taştan demeye başlayacağım yeniden 7 yıla yakın bir aradan sonra. Kendi yaptığım test başlıca sebeptir bu motoru almama ama eklemeden geçmeyeyim, Pulsar NS 150 alma kararımda büyük etkisi olan sayın Ekrem Ata bey'e ve bu başlıkta yazan özel mesaj attığım ve detaylıca cevaplar aldığım arkadaşlara da ayrı ayrı teşekkürler, onlar kendilerini zaten biliyorlar. Önümüzdeki haftadan itibaren benim için bloğumda uzun soluklu bir NS 150 testi başlayacak bakalım. Sanırım bu yaz caddelerde sık sık NS150 göreceğiz. Bu segmentte bu yılın motosikleti NS150 olacak gibi görünüyor.
Alan herkese keyifli ve sağlıklı sürüşler, almayı düşünenlere de en kısa zamanda sahip olmaları dileğiyle.

Herkese selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------



Biz bir şey yapmadık, sadece elimiz erdiğince sana cevap vermeyi denedik, kararı kendin verdin. Şimdilik sadece şunu diyebilirim en azından görünüm ve teknik veriler anlamında doğru bir karar verdin, haa YBR mi bu mu dersen, ben eski bir YBR kullanıcısı ve seveni olarak, bu derim. YBR çok tatlı motor ama artık o paraya değecek kadar değil. ;)

Haydi ben kaçtım, bunca yıl sonra çok bile kelam ettim, rodaj bekleyen bir motor var gitmem lazım. :)
Bi süre buralarda görünmeyebilirim. :)


Tekerin düz bassın :))
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ortalama her gün 8-10 kişi PULSAR NS 150 ailesine katılmaya başladı. İvme de her geçen gün artıyor. Sınıfının en güçlüsü ve uygun fiyat. Üstelik konforlu bir sürüş. Titreşim hissedilmeyecek kadar az. Bu segmentteki en iddialı modellerin başında geldiğini değerlendiriyorduk. İnşallah bizi yanıltmadınız.

İlginiz için teşekkür ederiz.

Selam ve saygılarımla...

Ekrem Bey,

Açıkçası bu motorun bugüne kadar kullanıcılar tarafından farkedilmemiş olmasına hayret ediyordum, hak ettiği yeri bulmaya başladı.
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
13
Motorun hayırlı olsun Cloud. kazasız, keyifli sürüşler dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
51
Bugün rodaj bakımını yaptırdım. Rölantiyi çok iyi ayarlamışlar motor ısındığında bile 2bin deviri geçmiyor. Ayrıca titreşimi azaldı motorun yüksek devirdeyken.
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Merhaba ahali, motorum 150 km de. Gayet güzel ancak bende şöyle bir sıkıntı var. Sıkıntı mı desem bilemiyorum ancak bir bakın
http://sendvid.com/zq3wzsjb


devir videoda olduğu gibi gaz açıp kapayınca 3 binde biraz takılıyor, yani oyalanıyor. Yolda giderken de 4 bin devirde gazı çektiğim zaman 3 bine indiğinde ufak bir sarsma yapıyor (gaz vermemişken) sonrasında devir inmeye devam ediyor.

bu durum normal mi?

brbytncr arkadaşıma teşekkürlerimi sunuyorum, sorunu onun da dediği gibi servis 1 saniyede çözdü. Rodajdaki motorlarda hava gaz karışımı ayarından kaynaklanıyormuş. Olabilen bir durummuş. Şu an motor canavar her zamanki gibi. Bu gün bir apache yedim :) deviri max 6 bine getirerek tabi ki de, o da rodajdaydı sanırsam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

hayırlı olsun kardeş.



Arkadaşlar bu arada izmirde 150 ns kullanıcıları olarak bi tanışma turu gibi bişeyler yapmak isteyenler varsa haberleşelim.

Bunun bir benzerini de istanbulda mı yapsak ey 150 ciler :)? NE DERSİNİZ
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
35

yandan yandan bakıyordu motora vay be fln derken sende yapıştırdın gazı tabi :)
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
yandan yandan bakıyordu motora vay be fln derken sende yapıştırdın gazı tabi :)

Hahaha şöyle, geldi durdu bakıyo selam falan hayırlı olsun eyvallah fasılları, sonra biraz aragazlaştık, önden o kalktı ama 55 e geldiğimde 1 motor arkamdaydı, sonra bıraktık zaten, motora yarışmak ve kendimi kanıtlamak için binmiyorum allah korusun :) ama onun da motoru yeni olmalı muhakkak, 6 binde vites değişerek gittim zira :)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
35
Hahaha şöyle, geldi durdu bakıyo selam falan hayırlı olsun eyvallah fasılları, sonra biraz aragazlaştık, önden o kalktı ama 55 e geldiğimde 1 motor arkamdaydı, sonra bıraktık zaten, motora yarışmak ve kendimi kanıtlamak için binmiyorum allah korusun :) ama onun da motoru yeni olmalı muhakkak, 6 binde vites değişerek gittim zira :)

vaybe aragazlaştınız he ::koop::değişik bi sevişme biçimi olsa gerek:) şaka bi yana benide sürekli scooterlı kuryeler durduruyor , kaç kişiyi 150 ns ye yönlendirdim bilmiom valla:)
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
vaybe aragazlaştınız he ::koop::değişik bi sevişme biçimi olsa gerek:) şaka bi yana benide sürekli scooterlı kuryeler durduruyor , kaç kişiyi 150 ns ye yönlendirdim bilmiom valla:)

Bir tarz önsevişme aslında sanki :D geçen beni de bi tane cbf 150 kurye tuttu. Doğru yola yönlendirdim o arkadaşı da umarım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------

Bugün rodaj bakımını yaptırdım. Rölantiyi çok iyi ayarlamışlar motor ısındığında bile 2bin deviri geçmiyor. Ayrıca titreşimi azaldı motorun yüksek devirdeyken.

Rodaj bakımından sonra motor kaymak oluyor diyor herkes, kilometre saatine şafak sayıyorum resmen :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
35
Bir tarz önsevişme aslında sanki :D geçen beni de bi tane cbf 150 kurye tuttu. Doğru yola yönlendirdim o arkadaşı da umarım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:27 ----------



Rodaj bakımından sonra motor kaymak oluyor diyor herkes, kilometre saatine şafak sayıyorum resmen :mrgreen:

sen benim rodajdan sonraki yorumu gördüysen anlamışsındır durumu 3 aşa 5 yukarı :) Çok iddalı olmayı sevmem ama makina akıyor yani;)
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
51
Bugün inşaatçı abiler durdurdu motoru. Bayağı bir beğendiler valla. Yolda da soran çok oluyor motoru. Rodajdan sonra ise enfes bi makine oldu. Haftasonu biraz uzun yol yapacagim bakalim nasil olacak
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Ben de bugün teslim aldım, eve kadar bir 30 km yaptım az sonra yeniden çıkacağım. Çok keyifli bir alet.
Test sürüşündeki 2300km'deki motora göre sıfır olmasına rağmen çok daha titreşimsiz geldi bana benimki, bir kez daha rahatlıkla şunu söyleyebilirim, böyle bir alet varken aynı paralara başka bir şey almak akıl karı değil, artık bunu çok rahat söyleyebiliyorum, kafasına titreşim takılanlar, bu aletin titreşimi gerçekten çok az, gidip test edin derim, daha 30km yaptığım motor için söylüyorum bunu düşünün. Umarım ilerleyen zamanlarda da yanıltmaz beni. Detayları bundan sonra bloğumda yazacağım. Merak eden olursa link aşağıda(Motosiklete dönüş yazısı yazıldı bile):

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/

Bu da benim Pulsar
P_20160415_140205_zpszdeihjgn.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2015
Mesajlar
140
Ben de bugün teslim aldım, eve kadar bir 30 km yaptım az sonra yeniden çıkacağım. Çok keyifli bir alet.
Test sürüşündeki 2300km'deki motora göre sıfır olmasına rağmen çok daha titreşimsiz geldi bana benimki, bir kez daha rahatlıkla şunu söyleyebilirim, böyle bir alet varken aynı paralara başka bir şey almak akıl karı değil, artık bunu çok rahat söyleyebiliyorum, kafasına titreşim takılanlar, bu aletin titreşimi gerçekten çok az, gidip test edin derim, daha 30km yaptığım motor için söylüyorum bunu düşünün. Umarım ilerleyen zamanlarda da yanıltmaz beni. Detayları bundan sonra bloğumda yazacağım. Merak eden olursa link aşağıda(Motosiklete dönüş yazısı yazıldı bile):

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/

Bu da benim Pulsar
[URL=http://s953.photobucket.com/us...3/karakarga/P_20160415_140205_zpszdeihjgn.jpg[/URL][/url]

Hayırlı uğurlu olsun.
Darısı olmayanlara inşallah. (Misal ben.:))
Aklımdaki modellerden bir tanesi. Diğerlerini size önermiştim.
Yazılarınızı zevkle okuyorum. Bloguda takipteyim.:)



EKLEME:
Canavar damda mı?:)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
697
Ekrem Bey,

Açıkçası bu motorun bugüne kadar kullanıcılar tarafından fark edilmemiş olmasına hayret ediyordum, hak ettiği yeri bulmaya başladı.

Değerli Seko;

Biraz da sezon sonuna doğru gelmesi farkındalığı düşük tutmuştu. Ama 15 mart tarihinden itibaren tablo tamamen değişti. Özellikle sizin çok önem verdiğinizi bildiğim titreşim konusundaki geri dönüşler çok güzel.:)

Tüm arkadaşlara yeniden hayırlı olsun diyorum.

Selamlar...
 
Katılım
3 Nis 2016
Mesajlar
190
Ben de bugün teslim aldım, eve kadar bir 30 km yaptım az sonra yeniden çıkacağım. Çok keyifli bir alet.
Test sürüşündeki 2300km'deki motora göre sıfır olmasına rağmen çok daha titreşimsiz geldi bana benimki, bir kez daha rahatlıkla şunu söyleyebilirim, böyle bir alet varken aynı paralara başka bir şey almak akıl karı değil, artık bunu çok rahat söyleyebiliyorum, kafasına titreşim takılanlar, bu aletin titreşimi gerçekten çok az, gidip test edin derim, daha 30km yaptığım motor için söylüyorum bunu düşünün. Umarım ilerleyen zamanlarda da yanıltmaz beni. Detayları bundan sonra bloğumda yazacağım. Merak eden olursa link aşağıda(Motosiklete dönüş yazısı yazıldı bile):

http://mymotorcycleexperience.blogspot.com.tr/

Bu da benim Pulsar
[URL=http://s953.photobucket.com/us...3/karakarga/P_20160415_140205_zpszdeihjgn.jpg[/URL][/url]

Cloudun canavarı damların canavarı olacak galiba :)
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Hayırlı uğurlu olsun.
Darısı olmayanlara inşallah. (Misal ben.:))
Aklımdaki modellerden bir tanesi. Diğerlerini size önermiştim.
Yazılarınızı zevkle okuyorum. Bloguda takipteyim.:)



EKLEME:
Canavar damda mı?:)

Teşekkürler, darısı başınıza o zaman.
Yok yahu ne damı, orası bizim otopark, yandaki binalardan yüksek ondan dam gibi algılamışsınız hehe. :)

Fırsat bulursam bu motoru düşünenlere detaylı fotolarla bir analiz yapacağım bloğumda, buradan da haber ederim.

Önceden hayırlı olsun dileklerinde bulunan arkadaşlara da teşekkür ederim.

Ben neredeyse 7 yıl sonra yeni motosikletimi aldım. Darısı tüm olmayanların başına.
Olanlara da güvenli ve keyifli sürüşler diliyorum.
Motosikleti çooook özlemişim, üstünden inmek istemedim, ilk günden 65 km yapmışım. :) :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst