- Konu Yazar
- #1
Evet bir çok kez karar değiştirdim kararsız kaldım yüzdüm yüzdüm kuyuya geldim alacağım son 2 model bunlar kaldı şimdi size son kez hangi motor diye sormak istiyorum aprilia mı yamaha mı ? Şunu belirteyim bu modeli 2 zamanlı değil rs4 125 olan model yani 4 zamanlı şimdi 2 modelde hoş ama aprilia çok daha iyi duruyor 1000'lik gibi üstüne oturmadığın sürece ben hızı pek önemsemiyorum ha 1 yıl sonra belki önemli olur ama şimdi pek önemli değil ama şunu belirteyim kullanıcılar ve izleyenler aprilia nın daha hızlı olduğunu söylüyorlar yamaha iyi hoşta herkesde olan bir model aprilia ise biraz daha özel geliyor bana ama işte bakımı falan nerede yapılacak bilmiyorum türkiyede bunu yapan bir bayii var mı acaba ? Yoksa aldım mı motoru her şey için yurt dışına mı bakmak zorunda kalacağım eper bu aprilia yı türkiuede yürütebilirsem benim için sorun olmaz... Motorumla uğraşmayı severim para harcamaya çekinmem yani sorun olursa hallederim bütçem el veriyor Allahtan. Kısaca sizce hangi modele gitmeliyim 2 sininde artı, eksisi var ama sizler deneyimli abilerimsiniz sizin fikirlerinizi duymak istedim aprilia nın çok sorunlu olduğunu söyleyenler oldu o yüzden korkuyorum :/