Son karar yamaha yzf r125 mi ? Aprilia rs4 125 mi ?

Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Evet bir çok kez karar değiştirdim kararsız kaldım yüzdüm yüzdüm kuyuya geldim alacağım son 2 model bunlar kaldı şimdi size son kez hangi motor diye sormak istiyorum aprilia mı yamaha mı ? Şunu belirteyim bu modeli 2 zamanlı değil rs4 125 olan model yani 4 zamanlı şimdi 2 modelde hoş ama aprilia çok daha iyi duruyor 1000'lik gibi üstüne oturmadığın sürece ben hızı pek önemsemiyorum ha 1 yıl sonra belki önemli olur ama şimdi pek önemli değil ama şunu belirteyim kullanıcılar ve izleyenler aprilia nın daha hızlı olduğunu söylüyorlar yamaha iyi hoşta herkesde olan bir model aprilia ise biraz daha özel geliyor bana ama işte bakımı falan nerede yapılacak bilmiyorum türkiyede bunu yapan bir bayii var mı acaba ? Yoksa aldım mı motoru her şey için yurt dışına mı bakmak zorunda kalacağım eper bu aprilia yı türkiuede yürütebilirsem benim için sorun olmaz... Motorumla uğraşmayı severim para harcamaya çekinmem yani sorun olursa hallederim bütçem el veriyor Allahtan. Kısaca sizce hangi modele gitmeliyim 2 sininde artı, eksisi var ama sizler deneyimli abilerimsiniz sizin fikirlerinizi duymak istedim aprilia nın çok sorunlu olduğunu söyleyenler oldu o yüzden korkuyorum :/
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Bende 1 tane 2014 model hatasız R 125 var, Race Blue, michelin lastik.. ilgilenirseniz dönebilirsiniz. İstanbul- Kağıthane de gelip görebilirsiniz.
 
Katılım
19 Haz 2014
Mesajlar
426
Bence RS 125 4T, yagini suyunu duzenli degistirdigin surece kolay kolay bisey olmaz. Yahamadan cok daha havali cokda kaliteli.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Sen cevabı biliyorsun da birilerinin sani kandırmasını bekliyorsun :bounce:
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Bence RS 125 4T, yagini suyunu duzenli degistirdigin surece kolay kolay bisey olmaz. Yahamadan cok daha havali cokda kaliteli.
Aldım mı düzenli bqkımını yaparım yağını suyunu kontrol ederim hep motıl kullanmayı düşünüyorum zaten tek sorun motorda benzin göstergessi yok sadece belli bir seviyeye gelince bır ışık var o yanıyor aynı atvlerde ki gibi ama alışırım artık :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:18 ----------

Sen cevabı biliyorsun da birilerinin sani kandırmasını bekliyorsun :bounce:

Keşke bilsem :salut:ben aprilia istiyorum ama servisi falan zor olucaksa elbette yamaha alırım mesela bakım zamanı geldi mi neryee götürürm falan bir bilgim yok aprilia için
 
Katılım
8 Eki 2015
Mesajlar
1,996
Kardeş motor aldığın gün notere bırlıkte gıdelım istersen yeter gayri 17 tane motor konusu açtın
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Kardeş motor aldığın gün notere bırlıkte gıdelım istersen yeter gayri 17 tane motor konusu açtın

Dediğim gibi 18 olmayacak bu sondu verdiğim rahatsızlık için sizden özür dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Sen hâlâ bitmedin mi evlat.
Son konumdu verdiğim rahatsızlık için sizden özür dilerim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

Bi bitmedin zengin cocugu, al da kurtulalim

Zenginim demedim hiç bir zaman bir yolunu bulur öderim masrafları 1000'lik ve 600'lük alanlar milyoner o zaman her neyse sizdende verdiğim rahatsızlıklar için özür dilerim bir daha olmaz sadece cidden cevap almak istemiştim bilgili abilerimden
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
Aprilia Her zaman sahipmolmak istediğim motordu yzf mi rs 125 mi dersen rs125 derim ama yzf den daha tuzludur bakımları
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
466
Sen hâlâ bitmedin mi evlat.

O çok karizmatik kesin iyi motorcu üstad

Fikrin varsa 5 kelimeyle dersin " bunu alma çünkü vik vik " gibi
Fikrin yoksa niye yazdın zahmet ettin

Çok konuşuyo başın mı ağrıyo
Konuya tıklama okuma abicim
Niye insanların gençlerin kalbini kırıyosun
Çok mu karizma oldun ya da oldun da ne oldu
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
O çok karizmatik kesin iyi motorcu üstad

Fikrin varsa 5 kelimeyle dersin " bunu alma çünkü vik vik " gibi
Fikrin yoksa niye yazdın zahmet ettin

Çok konuşuyo başın mı ağrıyo
Konuya tıklama okuma abicim
Niye insanların gençlerin kalbini kırıyosun
Çok mu karizma oldun ya da oldun da ne oldu
Teşekkürler. Son yazanda Draconian yazınca korkuyordum hep yine nasıl dalga geçdi diye büyüğüm diye saygımı bozmayıp bir şey yazmıyordum siz yazdığınız için tekrardan teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

En son düşün taşın yzf'ye karar verdim belki ileride daha yüksek hacimli motorlarında bakarım ama bu motoru kimse almıyor türkiyede bir sorunum oldu mu isteğim ucuzdan çok hızlı olması olur o yüzden yamaha'yı tercih ettim eğer hayır aprilia al derseniz ama yine bir düşünürüm elbette.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
İstanbul'da servis yönünden sorun yaşamazsın.Ancak Aprilia distribütörü işini iyi yapmadığı için, özellikle kaza durumlarında parça beklemek zorunda kalabilirsin.Buna ekte Yamaha'ya göre daha pahalıdır parça fiyatları.Ancak motor olarak Aprilia ayrıdır, farklıdır, o bir İtalyan'dır.Ama Aprilia kullanacaksan bunlara hazırlıklı ol, cebin biraz delinecek.

İlk motorun ise mutlaka düşecek yatıracaksın, o yüzden ikisine de bulaşma diyebilirim.Git yedek parçası ucuz, bol, işletmesi ucuz Cbr al derim.Ben herkeste olan motor istemiyorum, kendime özel motor istiyorum diyorsan yukarıdaki hususları göz önünde bulundur.Bakımlar için maslakta merkez motor var yetkili servis ve parça stoğu boldur.Oraya gidebilirsin.İyi bir usta olsun dersen,Kadıköy Rsv motor, Menderes Akbaş.Merak ettiğin birşey olursa özelden yaz cevaplarım..
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
İstanbul'da servis yönünden sorun yaşamazsın.Ancak Aprilia distribütörü işini iyi yapmadığı için, özellikle kaza durumlarında parça beklemek zorunda kalabilirsin.Buna ekte Yamaha'ya göre daha pahalıdır parça fiyatları.Ancak motor olarak Aprilia ayrıdır, farklıdır, o bir İtalyan'dır.Ama Aprilia kullanacaksan bunlara hazırlıklı ol, cebin biraz delinecek.

İlk motorun ise mutlaka düşecek yatıracaksın, o yüzden ikisine de bulaşma diyebilirim.Git yedek parçası ucuz, bol, işletmesi ucuz Cbr al derim.Ben herkeste olan motor istemiyorum, kendime özel motor istiyorum diyorsan yukarıdaki hususları göz önünde bulundur.Bakımlar için maslakta merkez motor var yetkili servis ve parça stoğu boldur.Oraya gidebilirsin.İyi bir usta olsun dersen,Kadıköy Rsv motor, Menderes Akbaş.Merak ettiğin birşey olursa özelden yaz cevaplarım..
Çok teşekkürler ben o zaman yine oyumu aprilia rs4 125den yana kullanıyım bir hasar oldu mu bakım masrafları falan hallederim sorun yok sadece göstergesi üzücü benzinin falan olmaması :/
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2015
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi burada herkes yamaha al aprilia'yı satamazsın zarar edersin falan diyecek ama. İmkan varsa aprilia alırım bir farkım olur. Geçenlerde geri kalmış diye tabir edilen bir ile gittim ve orada bile köşe başı r25 r125 ve mt07 gördüm, hele hele istanbulda kuryelerden fazla r25 var.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Kardesim, motor alsanda almasanda ben basliklarindan rahatsiz olmuyorum. Yasin ufak ve motora heveslisin belliki. Eminim imkanlar senin elinde olsa hemen alirsin. Lakin aile bazen oyalayici veya gecistirici olabiliyor. Sana dusen bu tarz konular acmak yerine, motosiklet bilinci olusturacak seyler okuman ve izlemen. Kendini her anlamda gelistirmeye bak.
Zamanla her sey olur. Insallah bir gun burada motorunun fotolarina bakar masallah deriz.
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
344
Kardesim, motor alsanda almasanda ben basliklarindan rahatsiz olmuyorum. Yasin ufak ve motora heveslisin belliki. Eminim imkanlar senin elinde olsa hemen alirsin. Lakin aile bazen oyalayici veya gecistirici olabiliyor. Sana dusen bu tarz konular acmak yerine, motosiklet bilinci olusturacak seyler okuman ve izlemen. Kendini her anlamda gelistirmeye bak.
Zamanla her sey olur. Insallah bir gun burada motorunun fotolarina bakar masallah deriz.
Güzel bir dille rahatsızlığınızı belirttiğiniz için öncelikle teşekkür ederim. Zaten belirttim son konu diye eskiden geçiştirirlerdi 2 sene evvel falan ama bu sene konu ciddi evde zaten her gün forumlara bakıp video izlemekten aciz oldum özellikle aea nın hayati bilgilerini kaç kere izledim bilemiyorum bu başlığı aynen yazınca hiç bir sonuca ulaşamadım düzgün ama cevabı mı aldım aprilia alıcam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst