RKS RKS Cruiser 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Satış yapan firma ile uzaktan yakından alakanız var mı? Genel olarak bu son yazıları yazanlara sorayım...

Bu konuyu iyice okuyun, belgeleriyle video linkleriyle ney nerede yapılıyormuş görürsünüz...

Keeway kaç distribütör değiştirdi, sayalım mı? Ben hak ettiği yerde değil demek istedim...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
son yazıyı ben yazdığım için cevap vereyim;
satış yapan firma ile(üçerler motor) yeni motor alacağım için ilk defa irtibata geçtim,onun dışında uzaktan yakından hiç bir ilgim yok.
konuyu 2 defa baştan sona okumama rağmen 2 sindede 4.sayfayı atlamama gerçekten şaşırdım.
sen söyleyince tekrar baştan okumaya başladım ve 4. sayfada belgeyi gördüm ve cevabı aldım teşekkür ederim polo34 :)
keeway in sence hak ettiği yer neresi?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
yıl 2006, 10 sene önce:) artık bir sürü firma el değiştirdi, ilk kim getirmişti, motomaxmıydı, unuttum gitti:) herneyse keeway supershadow 250 vardı, ilk v çinli motor, o kadar çok satmıştı ki herkes memnundu, fiyatı 4000 tl gibiydi, bisan roadstar / borelli vs 3100 tl idi, onlara rağmen iyiydi, sonra kar eden firma nasıl olduysa bıraktı, bu işler nasıl oluyor bilmiyorum, aç bak halen gıcır gıcır supershadow 250'ler sahibinden de var, motosikletin reklamının nasıl yapılacağını diğer firmalar Bajaj'dan örnek alıp görsünler, keeway de çok büyük bir marka, dünyanın her yerinde var, biz ne isteriz firma sürümden kazansın, çok satsın, böylece parça servis sorunu olmasın, bu motor için sizce distribütör firma bu zihniyet içinde mi? reklamı yapılıyor mu? test motoru çinden çıkıp istanbula geldi mi? hadi türkiye içi gezdi mi? ben mi öğreticem nasıl reklam yapılacağını! mondial rx3 yarı dünya turu attı, eski motorum hyosung rx125sm koreden avrupaya gidip gelmişti, bunlar güven veren olaylar, çok önemli ... burada konu var, firmadan biri burada bizimle ilgilenmiş mi? motoru anlatmış mı?

forumda enteresan küba fanatikleri var, yıllar önce 250cc bir racing gelmişti, görüntü 10 numara, sonra çok kısa süre sonra vazgeçilmişti getirilmekten, o zamanda o motor için çok yazılıp çizilmişti, son olarak ne olacak o motor alanların hali demiştik, ses çıkmamıştı ...

ülkemizde montajı yapılan motor var, üretilen motor yok, markalı markasız çin malı olmayan motorda pek yok:) diğer arkadaşın forumda 3 sayfa yazısı var, 2.5 sayfasından fazlası benelli konusuna, ben 2006'dan beri forumdayım, bize hikaye anlatmasınlar...
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
yazdıklarını okuyunca aslında esas konumuzdan çok daha farklı şeyler düşünmeye başladım nedense, öncelikle ufkumu genişlettiğin için teşekkür ederim.:) 2006 yılından beri forumdayım diyorsun öncelikle şöyle bir sorum olacak sana motosiklette kâr oranı sence nedir? 18 dolara üretilip 3 bin tl ye satılan bir iphone marka telefon kadar uçurumlar var mı ? konuyu şuradan bağlayacağım bajaj ı örnek verdiğine sevindim, bajaj gerçekten çok fazla reklam yapıyor insanalara tanıtıyor,denemeye açıyor hatta 2 gün önce iett otobüsünün birinde bajaj rs200 giydirmesi vardı.reklamın dibi dedim içinden :) sence bugün ürünü 100 bin tl ye satılan bir motor markası neden hiçbir tv kanalında reklam yapmıyor? motosiklet reklamı yapmak mı zor yada değmeyecek kadar basit bir şey mi ? bugün keeway markasına çin malı diyip acaba beni yolda bırakır mı diyende var,avrupa görmüş bir çin markası diyip güvenen alanda var. biz Türkler olarak birbirimizden çok etkilenen bir toplumuz yaklaşık 2-3 hafta önce Barkın Bayoğlu(altın elbiseli adam) ile bajaj arasında bir tartışma oldu ve 10larca bajaj almayı düşünen kişi bir anda sildi kafasından bajajı. lafı çok dolandırdım kusura bakmayın umarım birgün karşılıklı oturup konuşma fırsatı bulabilirim sizinle polo34 :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
geçen gün bir arkadaş falcon freedom aliexpress de 700 usd, getiremezmiyim diye konu açmıştı, kar oranları, vergiler vs bilmiyorum, kimse kar etmeden satmaz heralde, bugün 100000 tl ye satılan motoru herkes markasına bakıp güvenip alıyor, o markanın reklama ihtiyacı yok, ne olurdu yani en azından bir iki kişi desteklense de motor önce ülkemizi, sonra da avrupayı vs gezseydi, günü gününe de böyle forumlardan, facebook'dan fotoğraflar vs ile yolculuk anlatılsaydı, çok şey mi istiyorum :) herkes kullanıcı yorumu arıyor, motor satılmayınca yorum da olmuyor:)
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Bavyeralılar zamanında dediğin reklamı yapıp sanırım 3 tane motosiklet ile Dünya turuna çıkmışlardı. yolculuklarında bir sürü sorunla karşılaşmışlardı ve o yıl bmw işte bu motorumuz ile dünya turuna çıkıldı diyerek bayağı sağlam bir gelir elde etmişti. Sorun şu ki dediğin gibi bir şeyi yapmaya sanırım cesaret edemiyorlar. Eminim bir çok kişi dediğin gibi bir olay görmek ister. Mesela Rks Cruiser ile İstanbul'dan yola çıkıp Karadeniz turu atıp geri gelecek 2-3 kişilik bir ekip. Ne dersin biz mi yapsak bunu :p şaka bir yana çok iyi olurdu.
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
Son yorumu yapanlardan biride benim marka fanatikliği yaptığım yok sadece üretimlerini kuba motor fabrikasında yapılıyor diye biz yazı okudum %100 tabi ki üretimi ülkede yapılmıyor ama yerli bir marka biz destek olmazsak kimse olmaz
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Son yorumu yapanlardan biride benim marka fanatikliği yaptığım yok sadece üretimlerini kuba motor fabrikasında yapılıyor diye biz yazı okudum %100 tabi ki üretimi ülkede yapılmıyor ama yerli bir marka biz destek olmazsak kimse olmaz

çin malı motor nasıl bilinir? çöp tabir edilen hurdalardan yapılan motor.

ben ne malı aldım? çin malı.

çin malı motor neden alınır? öncelikle bütçe, sonra görüntü.

daha çok kişi nasıl alır? güven duyarsa alır.

güven duymaları için ne lazım? reklam + kullanıcı uzun yol testleri + bol yedek parça + ulaşılabilir kurumsal servis

bence küba cruiser 250 motor için nerede? bol yedek parça + ulaşılabilir servis

yeterli mi? yukarıdaki şartlarda motor virago 250 kopyası olmasa, motor kodu olarak tüm dünyada var olmasa hayatta almazdım, evrensel bir motor getirdiler, bana göre tanıtamıyorlar, blackster daha da güzel, bakalım onda nasıl bir politika izlenecek, o konuya arkadaş modifiyeli blackster için video koymuş, harley yani, o modifiye parçalarını da keşke getirseler ...

https://www.youtube.com/watch?v=Fja647BeNYo
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
bir sorum olacak, acaba mevcut kullandığınız egzozların mat siyah rengini bulmak mümkün mü? nasıl temin edilebilir?
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
çin malı motor nasıl bilinir? çöp tabir edilen hurdalardan yapılan motor.

ben ne malı aldım? çin malı.

çin malı motor neden alınır? öncelikle bütçe, sonra görüntü.

daha çok kişi nasıl alır? güven duyarsa alır.

güven duymaları için ne lazım? reklam + kullanıcı uzun yol testleri + bol yedek parça + ulaşılabilir kurumsal servis

bence küba cruiser 250 motor için nerede? bol yedek parça + ulaşılabilir servis

yeterli mi? yukarıdaki şartlarda motor virago 250 kopyası olmasa, motor kodu olarak tüm dünyada var olmasa hayatta almazdım, evrensel bir motor getirdiler, bana göre tanıtamıyorlar, blackster daha da güzel, bakalım onda nasıl bir politika izlenecek, o konuya arkadaş modifiyeli blackster için video koymuş, harley yani, o modifiye parçalarını da keşke getirseler ...

https://www.youtube.com/watch?v=Fja647BeNYo

Motosikleti aldığına pişman gibi konuşuyorsun. Bildiğim kadarıyla tüm rks motosikletlere kuba servisleri bakıyor. yedek parça konusunda bilgim yok fakat ülkemizde vergilerden dolayı hepimiz çin malı motosikletlere yöneliyoruz.Çin malları arasında da kalite farkı vardır. Reklam olmadığı doğrudur buda firma ile alakalı bir durum gerek duymuyorlar yada başka birşey orasını bilemem. Ben motosikleti almayı düşünüyorum fakat senin yorumun almayın der gibi bişey reklam, yedek parça vs. istiyorsan firma satış yapmalıki getirtsin tutulmayan bi model olduğunu sanmıyorum çünkü sahibinden.comda epeyi bir ilanı var. Bu arada modifiye güzel olmuş
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
pişman gibi olsam neden halen masraf edeyim :) ben inandığım gerçekleri yazıyorum, o kadar, amaç firma dediklerimi yapsın, daha iyi duruma gelsin, sen söyleme, ben söylemeyeyim, olmayan şeyleri var gibi yazalım, kul hakkı var ...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
polo34 motorun rölanti ve hava ayarının yapıldığı yerin fotoğrafını çekip atabilir misin zahmet olmazsa? birde yedek depo var mı cruiser250 de?
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
14
Merhaba sonunda motoru aldım sesi falan baya hoşuma gitti yalnız Bi ustaya göstermem lazım Bi kaç gıcır ses geliyor ve istop ediyor ve boştan 1. Vitese geçerken tak diye Bi ses çıkıyor nedeni ne olabilir sizce fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yardımcı olursanız fotoları atacağım

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

3LVbAO.jpg
[/url][/IMG]
WkPMbq.jpg
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
336
senmi customladın önceki sahibimi? o gidon açısı benim hoşuma gitmedi, sürüşü nasıl?

1. vitese atarken tak diye ses bendede geliyor, o vites attığına dair ses, başka birşey değil aynı sorundan bahsediyorsak,
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
polo34 motorun rölanti ve hava ayarının yapıldığı yerin fotoğrafını çekip atabilir misin zahmet olmazsa? birde yedek depo var mı cruiser250 de?

enjeksiyonlu motorda rölanti ve hava ayarını beyin yapıyor diye biliyorum, yanılıyormuyum?

Oğuzhan seleye oturunca gıcırdıyorsa selenin alt tarafında uzun bir mil var, onu yağlıyorlar, tekrar takıyorlar ama çok fazla sıkmamaları gerekiyor:) o zaman garç gurç sesler kayboluyor, ben kendim sıktıktan sonra her yaylandıkça sesler oluşmuştu, usta halletmişti.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Lastik basıncı 33 psi demişsiniz fakat bu motoru yıllardır kullanan bir arkadaşım 26-27 psi olması gerekiyor dedi.Ben yinede 33 psi yapıyorum.

Bujileri ne kadar sıklıkla değiştiriyorsunuz ? Orjinal NGK buji alabileceğimiz internet sitesi var mı ?

Hava filtresi ne kadar sıklıkla değişmeli? Değiştirmek yerine söküp sabunla temizlesek olmaz mı ?

Kamp malzemelerim bulunuyor (mat,çadır,tulum vs).Bunları motora en kolay şekilde nasıl bağlayabilirim.Çengelli lastik iplerim var ama bu işin yöntemi nedir bilmiyorum.Herhangi bir video bulamadım bununla ilgili.

Sisi barda paslanmalar oluştu.Motul krom parlatıcı ile bunları gidermem mümkün mü ? Bu paslanmaları gidermem için ne almam gerekiyor ?

İnternetten 25 liraya o-ringsiz zincir almıştım.Zinciri gaz yağıyla temizliyorum,yıkıyorum ve kuruduktan sonra yağlayıcı sıkıyorum.Fakat 3 gün geçmeden çok fazla pas tutuyor.Bu neden oluyor ?


---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

Sorularıma burdan devam ediyorum : )

Yağ değişimi için 1,4 lt koyulması gerektiği söylenmiş.Peki filtreyi de değiştirirsek kaç lt koymamız gerekiyor ?

2 litre yağ aldığımda 1,4 kullanırsam geriye 0,6 lt yağ kalıyor.Bu yağı 6 ay sonra kullanabilir miyiz ? Yoksa açıldıktan sonra bunun bir ömrü mü oluyor ?

Saygılar..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
14
Ben böyle aldım sürüşü keyifli geldi bana Bi kaç bişey daha yapacağım tekrar atarım fotoları Polo teşekkür ederim
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
@ouzhan07 hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan :) gidon on numara görünüyor hey maşşallah :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Lastik basınçları kitapçığına göre ön arka 33.5 psi olmalı diyor, ben 34 basıyorum.

Kutusu açılmış yağın ömrü olduğunu sanmıyorum. Kaç dakika açık kaldı ki o kadar bozulsun:) Motul 5100 harika vites geçişleri sağladı, neredeyse sıfır sorun.

Ben bujimarket.com dan almıştım, ngk satıyorlar, orjinal olduklarına eminim, ybr 125 ile aynı olmalı, geçmiş sayfalara yazmıştım.

Kitapçık konuda var, ney ne zaman değişecek, temizlenecek yazıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst