yıl 2006, 10 sene önce

artık bir sürü firma el değiştirdi, ilk kim getirmişti, motomaxmıydı, unuttum gitti

herneyse keeway supershadow 250 vardı, ilk v çinli motor, o kadar çok satmıştı ki herkes memnundu, fiyatı 4000 tl gibiydi, bisan roadstar / borelli vs 3100 tl idi, onlara rağmen iyiydi, sonra kar eden firma nasıl olduysa bıraktı, bu işler nasıl oluyor bilmiyorum, aç bak halen gıcır gıcır supershadow 250'ler sahibinden de var, motosikletin reklamının nasıl yapılacağını diğer firmalar Bajaj'dan örnek alıp görsünler, keeway de çok büyük bir marka, dünyanın her yerinde var, biz ne isteriz firma sürümden kazansın, çok satsın, böylece parça servis sorunu olmasın, bu motor için sizce distribütör firma bu zihniyet içinde mi? reklamı yapılıyor mu? test motoru çinden çıkıp istanbula geldi mi? hadi türkiye içi gezdi mi? ben mi öğreticem nasıl reklam yapılacağını! mondial rx3 yarı dünya turu attı, eski motorum hyosung rx125sm koreden avrupaya gidip gelmişti, bunlar güven veren olaylar, çok önemli ... burada konu var, firmadan biri burada bizimle ilgilenmiş mi? motoru anlatmış mı?
forumda enteresan küba fanatikleri var, yıllar önce 250cc bir racing gelmişti, görüntü 10 numara, sonra çok kısa süre sonra vazgeçilmişti getirilmekten, o zamanda o motor için çok yazılıp çizilmişti, son olarak ne olacak o motor alanların hali demiştik, ses çıkmamıştı ...
ülkemizde montajı yapılan motor var, üretilen motor yok, markalı markasız çin malı olmayan motorda pek yok

diğer arkadaşın forumda 3 sayfa yazısı var, 2.5 sayfasından fazlası benelli konusuna, ben 2006'dan beri forumdayım, bize hikaye anlatmasınlar...