ARKADAŞLAR HERKESE MERHABA.. BEN 5-6 CİVARI BİR MOTORSİKLET ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLIMDA MONDİAL 180Z ONE S.. PULSAR 150 NS.. MAJOR 250 VAR TAVSİYELERİNİZ NELERDİR ACABA YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
pulsarı onların arasına koyman küfür gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:31 ----------
arkdaşlar üzerindeki lastikler nasıl kullanıcılar yorumunu eksik etmezse sevinirim.
üzerinde mrf lastik var irc den kat kat iyi bir lastik 2000 km yaptım kuru havalarda düz yol olsun viraj olsun baya güven veriyor.Hiç bir sıkıntı yaşatmadı ama yağmurda dışarı çıkma derim.
