- Katılım
- 5 Şub 2006
- Mesajlar
- 228
sağol piper ilgine; ayrıca hoşbuldum..
bostancı ve kozyatağında birer joyride buldum öğleden sonra onlara bakmaya gidicem..hem belki sahipleriyle konuşabilirsem kendi sorduğum soruma burdan cevap vericem..
yada neyse ya o kadar önemli değil ha 3,5 lt ha 4 lt sonuçta hakkını sonuna kadar veren bir makine ve hiç bir sekilde olumsuz yorum almamış bir marka..
birde son olarak beni rahatsız eden ufak bir detay var joyride ile ilgili şöyle ki;
burgman yada mondial zat 150 kullanırken ayakları uzatıp kullanabiliyoruz maxiscooter kullanım tarzı yani.. ama joyride ta bunun için ayak koyma yeri göremedim orjinalde.. sonradan takılabilirmi yada siz nasıl kullanıyorsunuz ?? dizler kırıkmı yoksa??
bostancı ve kozyatağında birer joyride buldum öğleden sonra onlara bakmaya gidicem..hem belki sahipleriyle konuşabilirsem kendi sorduğum soruma burdan cevap vericem..
yada neyse ya o kadar önemli değil ha 3,5 lt ha 4 lt sonuçta hakkını sonuna kadar veren bir makine ve hiç bir sekilde olumsuz yorum almamış bir marka..
birde son olarak beni rahatsız eden ufak bir detay var joyride ile ilgili şöyle ki;
burgman yada mondial zat 150 kullanırken ayakları uzatıp kullanabiliyoruz maxiscooter kullanım tarzı yani.. ama joyride ta bunun için ayak koyma yeri göremedim orjinalde.. sonradan takılabilirmi yada siz nasıl kullanıyorsunuz ?? dizler kırıkmı yoksa??