- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Carbondioxid adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! Carbonoxide ve Carbondioxid aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Eski hesabı aktif eden yönetime teşekkür ederim, bir daha aptal gibi, donkişot gibi yel değirmenleri ile şavaşmayacağım, antik savaşçı ruhumu dizginleyeceğim.( en azından çabalayacağım.)
düzgün dur , severiz seni