- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Carbonoxide adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! Carbondioxid ve Carbonoxide aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
Bendeniz Carbondioxid'in Çekirgesiyim problem?
" Carbonoxit " Çitileyin durulayın miss giminn goksun , beğendim söz birsonraki(olursa) bu olur tuttum.:queen:
Senin admin/mod'lar ilem aran hojdur tehminen, bir çıtlatıferde benim hasss üyeliğimi aktif etsinler gerisin gerii hemi?
(Kel topal, çıktım meydane kafa tuttum sahte üyelere, trollere adminler modlar iş yapmıyonuz diye, istifayı bastım çıktım pişmanım , okdar mesaimiz var nereye gidyon diye sorar insan diye bekledim bekledimde gelmedi....:salut![]()
ben kefilim bu arkadaşa alın foruma tekrar bir şey yaparsa kendi ellerimle banlayacağım :mrgreen:
gider ayak yine vurdun voleyi :queen: http://www.motosiklet.net/forum/sat...moto-cross-27hp-siyah-plakali-su-sogutma.html