Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Ben böyle saçma bir model görmedim. Hadi hunk tamam thriller de tamam ama bu model ne böyle. Bari arkasında tek helezon ve disk fren koysalarmış o zaman spersport a biraz benzerdi
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Hayırlı olsun. Üzerinde sürücüyle daha bir güzel duruyor. Rodaj bitmeden uzun yola çıkmamakta fayda var.

Rodajla ilgili okuduğum yazılarda profesyonellerin rodajı 2-3 marsda yaptığını yazmış , bazı kişilerde mümkünse uzun yolda motoru zorlamadan devir yükseltmeden yapılmalı demişler ;)

Şimdilik haftasonlari fırsat buldukça hafif hafif geziyoruz ;)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Ben böyle saçma bir model görmedim. Hadi hunk tamam thriller de tamam ama bu model ne böyle. Bari arkasında tek helezon ve disk fren koysalarmış o zaman spersport a biraz benzerdi

Adamlar motoru 6.000 tl ye veriyorlar ve 19 küsür beygir 19 küsür tork. yokuşlarda 100 den düşmez, düzdede cbf ybr 110 a ulaştığında 125-130 çıkabilir.

Motor niye süper sporta benzemiyor demişşin ? Çünkü bu adamların bahsettiğin özellikte CBR250 ye rakip su soğutmalı 30 beygirlik modeli geliyor ve Ve hindistan Türkiye gibi alım gücü yüksek olmayan pazarlar için Karizmayı da daha düşük fiyata satmaya devam edecekler.

Bu HX 250R yeni karizma değil yani

2014-Hero-HX250R.jpg


HX250R-vs-cbr250r-vs-r25-vs-rc390.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
Motorun kafa sesinden şikayeyci olan arkadaşlar dün servise gittim halledilmeyecek bişey değil dedi. Yarın getir bırak biz kafasını komple sökelim sünger koyalım geçer dedi ama ben süngerle pek geçeceğini sanmıyorum . Fitil yapan arkadaşın kafadaki sesi geçtiyse yazabilir mi bizde bilgilenelim .
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Kafadaki sesle ilgili şöyle bişey farkettim. Ses grenajın dış kısımlarından değil deponun etrafında bulunan ince plastik parçalardan kaynaklanıyor gibi geldi bana boşta iken olduğu yerde gaz verirken bahsettiğim kısımları el ile tutarak gaz verirseniz bahsettiğim durumu görürsünüz. Ama tabi bunada çözüm bulmak gerekir.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Galiba sonradan ekleme gibi olan karenajlarda var bu olay. Bajaj discover 150f kullanmıştım. Görünüş itibariyle 125st modeline sonradan kafa giydirilmiş gibiydi ve onda da kafa zırıldaması vardı. Bu arada karizmada titreşim olduğunun kanıtıdır bu. Titreşim depoya kadar vuruyor, ordanda ona temas eden karenajlara vuruyor.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Ben böyle saçma bir model görmedim. Hadi hunk tamam thriller de tamam ama bu model ne böyle. Bari arkasında tek helezon ve disk fren koysalarmış o zaman spersport a biraz benzerdi
Hakan karizmaya saçma model diyorsunda cb125e de sağ gösterme saçma ve komik değil mi?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Rodajla ilgili okuduğum yazılarda profesyonellerin rodajı 2-3 marsda yaptığını yazmış , bazı kişilerde mümkünse uzun yolda motoru zorlamadan devir yükseltmeden yapılmalı demişler ;)

Şimdilik haftasonlari fırsat buldukça hafif hafif geziyoruz ;)

Doğrusu şehir içinde tüm vitesleri kullanarak zorlamadan yapmaktır. Uzun yola çıkılıyorsa da sık sık vites değiştirmek gerekiyor ama uzun yolda devir yükseltmeden bu iş zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------

Ses problemi için öyle zorlama çözümleri kullanıcılar bulmak zorunda değil. Hero Türkiye buradaki mesajları okuyacağına foruma katılsın da bir cevap versin. Kesinlikle bir montaj hatası olmalı çünkü Hint forumlarında böyle her alan şikatçi olmuyor bu seslerden...
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
6000 TL ye karizmayı aldım şeklinde yazmışsınız KDV ÖTV Dahil mi yoksa KDV ve ötv yi ayrıca siz mi ödüyorsunuz cep tlf nunuz var ise direkt konuşmak isterim sizinle bende izmirdeki yetkili satıcısına yasiparis verdim ancak beklemeye aldım ne olacak bilemiyorum 65 yaşında emekli bir kişi olarak ,şu durumda alan kardeşlerimizin yorumlarını okuyorum ,grenajlardaki titreşim konusunda eğer fitil gerekirse gıda çarşısında bulunur
 
Katılım
1 Nis 2016
Mesajlar
22
Motor bayisi dayım olduğu için 6000 tl ye aldım ben herşey dahil bi nevi bi miktar bana cebinden hediye etti . Bende montaj hatası olduğunu düşünüyorum ve bariz belli. Motorun ön grenajının altına bakarsanız bağlantı yerleri geçmiş durumda ama boşluk var gaz verince de oynuyor.Gaz verince motorun kafasına basılı tutunca ses olmuyor . Bence beklemeye almayın motor kendini gösteriyor millet cbf falan demiş ama hikaye motor çok güçlü ve çok iyi gidiyor rodaj aşamasında olduğum halde . Ama cbf kadar rahat değil ve titreşim var cbf de neredeyse 0 titreşim. Amarahatsız etmiyor tek rahatsız eden tarafı 4-5 devirdeki kafa sesi.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Hakan karizmaya saçma model diyorsunda cb125e de sağ gösterme saçma ve komik değil mi?

Saçma evet. O kısımı boş bırakacaksan hiç koyma değilmi yani. Zaten 125 lik bir makinaya devir göstergesi ne kadar gerekli o da bi muamma. Ben kendi motorumu savunmuyorum zaten ama en azından commuter mi commuter. Ortada kalmış cins motor değil yani.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2014
Mesajlar
293
Adamlar motoru 6.000 tl ye veriyorlar ve 19 küsür beygir 19 küsür tork. yokuşlarda 100 den düşmez, düzdede cbf ybr 110 a ulaştığında 125-130 çıkabilir.

Motor niye süper sporta benzemiyor demişşin ? Çünkü bu adamların bahsettiğin özellikte CBR250 ye rakip su soğutmalı 30 beygirlik modeli geliyor ve Ve hindistan Türkiye gibi alım gücü yüksek olmayan pazarlar için Karizmayı da daha düşük fiyata satmaya devam edecekler.

Bu HX 250R yeni karizma değil yani

http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/2014-Hero-HX250R.jpg

http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/05/HX250R-vs-cbr250r-vs-r25-vs-rc390.jpg

Bu bahsettiginiz model ne zaman gelecek bilginiz varmi.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Saçma evet. O kısımı boş bırakacaksan hiç koyma değilmi yani. Zaten 125 lik bir makinaya devir göstergesi ne kadar gerekli o da bi muamma. Ben kendi motorumu savunmuyorum zaten ama en azından commuter mi commuter. Ortada kalmış cins motor değil yani.

Aslında senin için söylemiyorum yanlış anlama ama bence küçük cc makinalarda devir göstergesi veya vites göstergesi çok önemli genelde küçük cc motorları kullananlar motora yeni başlayanlar oluyor ve belli bir süre devir saatini, vites göstergesini adamın gözü arıyor daha sonra ustalaştıkça ve büyük cc motora geçince adam zaten sesten motorun vites istediğini biliyor.
Sonuç olarak bence devir göstergesi önemli kardeşim.Ayrıca senin motorun beyaz renginede hastayım ben ama fiyat biraz tuzlu :)
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Aslında senin için söylemiyorum yanlış anlama ama bence küçük cc makinalarda devir göstergesi veya vites göstergesi çok önemli genelde küçük cc motorları kullananlar motora yeni başlayanlar oluyor ve belli bir süre devir saatini, vites göstergesini adamın gözü arıyor daha sonra ustalaştıkça ve büyük cc motora geçince adam zaten sesten motorun vites istediğini biliyor.
Sonuç olarak bence devir göstergesi önemli kardeşim.Ayrıca senin motorun beyaz renginede hastayım ben ama fiyat biraz tuzlu :)

Estağfurullah doğru söze ne denir. Haklısın.
Benim makina eğer herolarla kıyaslanırsa torku düşük beygir olarakta yetersiz kalır ama bana yetiyor memnunum yani. Motosiklete olan hevesimi gideriyor en azından. Bende beyazlarına hastaydım ama sarısını uygun fiyata bulunca direk daldım. Yoksa başka modeller vardı aklımda. Heronun iki modeli hoşuma gidiyor ama daha yaygın bir marka değil Ankara da.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
geçen hafta bende aldım bu motoru dediğiniz gibi kafa kısmından ses geliyor servise gittiğimizde tanıdık bir motorcuydu zaten bayisi bi ekibin gelip inceleyeceğini söyledi merak etmeyin düzeltecekler şeklinde konustu birde bişey sorucam alan arkadaşlara yan ayaklık takılımıydı sizde takılı değilse orjinal yan ayaklık taktırdınızmı gelmişşmiydi yada farklı bi motorun ayaklığını mı taktılar.
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
geçen hafta bende aldım bu motoru dediğiniz gibi kafa kısmından ses geliyor servise gittiğimizde tanıdık bir motorcuydu zaten bayisi bi ekibin gelip inceleyeceğini söyledi merak etmeyin düzeltecekler şeklinde konustu birde bişey sorucam alan arkadaşlara yan ayaklık takılımıydı sizde takılı değilse orjinal yan ayaklık taktırdınızmı gelmişşmiydi yada farklı bi motorun ayaklığını mı taktılar.

hayırlı olsun motorun allah kaza bela vermesin ayaklık orjinalinde yok başka ayaklık takıyorlar üste resimde var benimki. koruma demiride taktırdım
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
teşekkür ederim. amin Allah kimseye kaza bela vermesin. Bu arada motoru alan arkadaşlar için söylüyorum bu kafa kısmından gelen titreşim sesi için hero nun sitesinden form doldurup yolladım sizde bu konudan rahatsızsanız yollayın ki çoğunluk oluşsun ve firmada bunu çözme çabasına gitsin.
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
teşekkür ederim. amin Allah kimseye kaza bela vermesin. Bu arada motoru alan arkadaşlar için söylüyorum bu kafa kısmından gelen titreşim sesi için hero nun sitesinden form doldurup yolladım sizde bu konudan rahatsızsanız yollayın ki çoğunluk oluşsun ve firmada bunu çözme çabasına gitsin.

Bugün servisler genel muduru Serhat Beye bir mail atarak bu garanaj montaj olayını fotoğrafli ve videolu şekilde anlattım,

Yabancı forumları incelediğimde böyle bir durumdan bahsedilmemiş demekki montajdan kaynaklanan bir durum.

Yaşadığım şehirdeki servise giderek durumu anlattım güzel bir şekilde ingileniler incelediler ve montaj sirasinda dişlerin tam oturmadığını belirttiler , musait bir zamanda motosikletimi birakmami istediler , fırsat buldugum zaman servise gidip bu konuyu halledeceğiz.

Servis görevlisi küçük bir gaz ayarı yaptı motosikletin boş viteste deviri bariz şekilde düzeldi ve sadece ayak peglerinde hissettiğim titresim tamamen ortadan kalktı
Küçük bir dokunuşla rölanti ayarı yapıldı ve motosiklet sesi stabil bir tınıya kavuştu ;)

Yani kafamda soru işaretleriyle gittiğim servisten kafandaki sorulara cevap ve çözüm bularak mutlulukla ayrıldım ;)

Motorun sürüşü gayet keyifli 5 günde 450 km yi tamamladım fırsat buldukça rodaj surusleri yapıyorum , düşük devirlerde ivmelenmesi gayet güzel , en sevdiğim yanıda yakıt ekonomisi rodajda olmama rağmen hale ilk doldurduğum depoyla gidiyorum ;)

5 yıl garanti ve parça desteği olayından dolayı da yol yaparken kafam çok rahat ;)

Görünüm olarak arkadaşlar resimlere aldanmasin motosiklet resimlerinden daha güzel ve büyük baya da ilgi görüyor diyebilirim , yan çanta , tur cami , koruma demiri , top case gibi aksesuarlarla daha da güzel oolacaktır.

Halı hazırda bir motosikletim daha olmasından dolayı alırken terettudlerim vardı ama şimdi motoru ver paranı al deseler kabul etmem :) illaki artıları ve eksileri var ama bu segmentte bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

Rodaj bitince uzun yol performansını merak ediyorum
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
teşekkür ederim. amin Allah kimseye kaza bela vermesin. Bu arada motoru alan arkadaşlar için söylüyorum bu kafa kısmından gelen titreşim sesi için hero nun sitesinden form doldurup yolladım sizde bu konudan rahatsızsanız yollayın ki çoğunluk oluşsun ve firmada bunu çözme çabasına gitsin.

Kesinlikle katılıyorum. Form doldurmadım ama sürekli mail atıyorum. Motoru aldığım yere 3_4 kez gittim ve bayide ki yetkili kimsenin böyle bi problemi olmadığını söyledi. Hepimiz sorunu dile getirmeliyiz ki yetkililerde de bir sorun algısı oluşturalım. Bi çözüme ulaşamazsanız hero nun ana merkezine de mail atmayı düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst