150 cc modellerin titreşimin Thriller'dan bir farkı yoktur. Bana göre Thriller'ın titreşimi fazlaydı fakat selesi de çok sertti. Bunlarda ise sele konforu titreşim etkisini kısmen azaltabilir. Bu tip motorlarda titreşimin olmaması mümkün değil, önemli olan rahatsızlık verip vermeyeceğidir. Eğer siz motoru sürerken devir yükseltmekten korkuyorsanız o titreşim çekilmez anlamına geliyor. Yoksa hiçbir motorda sıfır titreşim diye bir şey yok tabi ki. CBF'te bile son devirlerde vızıltı şeklinde sağ ayak peginde oluyor ama asla ayağın pegde kaymasına sebep olacak düzeyde değil, sadece hissediyorsunuz o kadar. Ellerdeki titreşim ise bana göre hiçbir devirde tahammül edilecek bir şey değil. Ben titreşimi videolardaki sesten de çoğunlukla anlıyorum. Motorun çalışma sesi dışında bir tırtlama sesi geliyor. Mesela belirli bir devirden sonra (takriben 6 bin devir) Thriller'da o ses duyuluyor. Keza Bajaj'larda da var. Mesela TNT 25'te, RTR 200'de, Lifan KP 150'de, CFMoto 150 NK'da yok, RTR 150'de, 150F'de ise facia durumda var. RTR 150'de 4 bin devirde ellerde başlıyor, 6 bin sonrası ayaklarda da çekilmez oluyor. Hala da o motoru alanlar var ya hayret ediyorum. TVS bir de utanmadan 7900 TL'ye 180 cc olanını satıyor ki bedava verseler binmem. Ama motor iyi gidiyorsa titreşimi çok kafaya takmıyorsunuz. Örneğin Duke 390'da bunlar kadar titriyor ama insan takılmıyor çünkü motor fişek gibi...