Scooter Tavsiye

Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
6
Herkese Merhaba,

Foruma yeni üye oldum ve yeni başlayacak motorlu yaşamımda artık buradaki aktif yerimi alacağım Allah'ın izniyle.
İlk defa motor alacağım ve bu konuda çevremde bilgi alabileceğim pek kimse yok maalesef.
Scooter almak istiyorum diğerleri pek ilgimi çekmiyor.
Yakıt, performans, güç ve tasarım olarak ne önerirsiniz?
2 El almayı düşünüyorum. İleride acemiliğimi atınca daha iyi bir motor almak isterim çünkü.
Bütçem Sadece motor için maximum 7.000 TL.
Genelde şehir içi kullanacağım ama yazın çok sık olmasada 3-4 kere İstanbul dışına İzmir, Çanakkale, Balıkesir'e gitmeyi planlıyorum,
bu durumda hangi marka önerebilirsiniz?

Ben şu motoru aldım gayet memnunum yerine daha çok farklı marka motor kullanmış ve motordan anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim. Yanlış anlaşılmasın lütfen.

Son olarak scooter aldıktan sonra bu motora özel tasarım yaptırabilir miyim? Bildiğiniz bir yer varsa yazarmısınız?

Herkese şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
6
Forumda çok fazla konu var baktım bulamadım. Nasıl olsa aynı başlık varsa konu yönetici tarafından kapanır. Sen böyle şeyleri dert etme.
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
605
Acıkcası tecrube kazanıp olumsuzluk aysamamak adına asama asama gıtmek kucuk cc ıle baslamak cok daha ısabetlı,dıger yandan sehırarası turlar 125 lık olmaz dıe bırsey yok ama daha ust cc daha ısabetlı olacaktır,bence baslangıc ıcın suzukı adress bakılabılır,buyuk lastık her zaman ve acemı ıcınde avantajdır ustelık adreste buyuk lastık var dıye bagajdan kırpılmamaıs ve enjeksıyonlu motor suzukı kalıtesı,keza yıne daha ucuza buyuk lastıklı kymco acgılıty 125 lerden bakılır 10.000 km altında buluup yıllarca bınılebılır,tıpı daha hos ama kuuck tker motor olsada ben onermem sırf bu yuzden yamaha delıgtı eledım kafamda bende.Boyle bır baslangıc yapıp en az 8000-10.000 km tecrubeden sonra degısıme bakın derım hem saglıklı hem motordan ne ıstedıgnızı bılecek kıvma gelmıste olursunuz,benım onerılerım bu yonde.
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
Kardeşim öncelikle Rabbim alabildiğin en güzel motoru almayı nasip etsin ...

Nacizane fikrim ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...osiklet-ten-liberty-150-3v-ie-234552282/detay

Olabilir ; Neden dersen ? Piaggio Scooter'da bence en iyilerden biridir...

Liberty Modelinde şuan güzel bir kampanya var , teknik özelliklerini incelersen güzel bir makine olduğunu anlayacaksın , acemiliğinde ve tecrübe kazandığında seni üzmeyecek kadar kaliteli , hızlı ve güvenilir bence ...

Ayrıca şuan hem ön tur camı ve arka çanta hediyesi var , düşünürsen bir incele derim ...
 
Katılım
4 Kas 2010
Mesajlar
1,365
nasıl uzun yola gelmez yahu bizim tayfa yazın tek gazla 400 km yol yapıyor :) hatta konu açıp paylaşan arkadaşlar var.

Sizin tayfanın toto sağlammış. Birde 115 km hızla ne kadar güvenli gidilebilir ki otobanda?Kamyonu,otobüsü insanın üzerine üzerine geliyor.Rüzgardan etkilenme kısmı ayrı.

Yapılabilir mi yapılır. Mobiletle de bisikletle de yürüyerek de bu yol yapılır. Ancak istanbul-izmir arasını hem 250cc hem 500cc ile gitmiş biri olarak asla yeltenmeyeceğim gezidir.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Sizin tayfanın toto sağlammış. Birde 115 km hızla ne kadar güvenli gidilebilir ki otobanda?Kamyonu,otobüsü insanın üzerine üzerine geliyor.Rüzgardan etkilenme kısmı ayrı.

Yapılabilir mi yapılır. Mobiletle de bisikletle de yürüyerek de bu yol yapılır. Ancak istanbul-izmir arasını hem 250cc hem 500cc ile gitmiş biri olarak asla yeltenmeyeceğim gezidir.

toto kısmında haklısın eski bir pcx kullanıcısı olarak özellikle o ortadaki ne üdüğü belirsiz aparat yüzünden satmıştım aleti. Ama bir söşemeci ile bu problemin aşılabildiğini öğrendim bence bir araştırın derim. Sürat konusunda haklısınız fakat bence yeterli zira her yerde radar var eskisi gibi başı boş değil yollar maalesef :)
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
6
Çok teşekkür ederim, yorumların hepsini dikkatle okuyup 2 hafta içinde karar verip alacağım, ilgin için teşekkürler tekrar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

0 almayı düşünmüyorum, ikinci el olanlarda neye dikkat etmem lazım en fazla?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Bunu görmemiştim, baya iyiymiş
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
Çok teşekkür ederim, yorumların hepsini dikkatle okuyup 2 hafta içinde karar verip alacağım, ilgin için teşekkürler tekrar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

0 almayı düşünmüyorum, ikinci el olanlarda neye dikkat etmem lazım en fazla?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Bunu görmemiştim, baya iyiymiş

Fatih'tesin :) Çocukluğum , gençliğim bütün yaşanmışlıklarım...

Akdeniz Caddesi tarafında geçti herşeyim...
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
6
kocamustafapaşa'dayım ben oralarıda çok iyi bilirim :) Fatih güzel yer nede olsa eski İstanbul, başka semtler çok açmadı beni valla
 
Katılım
18 Mar 2016
Mesajlar
186
kocamustafapaşa'dayım ben oralarıda çok iyi bilirim :) Fatih güzel yer nede olsa eski İstanbul, başka semtler çok açmadı beni valla

Doğru söylüyorsun Fatih'in o mistik dokusu hiçbir yerde yok fakat yaşam artık gerçekten zor ve güvensiz...

Piaggio Beverly inceledin mi :)
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
215
o bütçeye şehirlerarası en iyi opsiyon daelim s3 advance 250. tabii bi tık üstüne çıkacaksın 7 bin tl'nin. 8'e falan 10bin km geçmemiş rahat bulabilirsin, hem de maxi scooter rahatlığı. malum siteye bak derim bu modele.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:36 ----------

bu arada bi başka öneri. ist dışına çıkıp ege tarafına yolculuk yapacağın zaman çevre yolu, otobana vs bulaşmadan ido'nun yenikapı-bandırma seferlerine bak derim. hem tehlikesiz oluyor hem daha çok zaman kazanıyosun.
 
Katılım
16 Ağu 2010
Mesajlar
349
Çok teşekkür ederim, yorumların hepsini dikkatle okuyup 2 hafta içinde karar verip alacağım, ilgin için teşekkürler tekrar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

0 almayı düşünmüyorum, ikinci el olanlarda neye dikkat etmem lazım en fazla?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

Bunu görmemiştim, baya iyiymiş

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-sym-garajdaki-motorumu-satiyorum-236471449/detay/
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
325
Herkese Merhaba,

Foruma yeni üye oldum ve yeni başlayacak motorlu yaşamımda artık buradaki aktif yerimi alacağım Allah'ın izniyle.
İlk defa motor alacağım ve bu konuda çevremde bilgi alabileceğim pek kimse yok maalesef.
Scooter almak istiyorum diğerleri pek ilgimi çekmiyor.
Yakıt, performans, güç ve tasarım olarak ne önerirsiniz?
2 El almayı düşünüyorum. İleride acemiliğimi atınca daha iyi bir motor almak isterim çünkü.
Bütçem Sadece motor için maximum 7.000 TL.
Genelde şehir içi kullanacağım ama yazın çok sık olmasada 3-4 kere İstanbul dışına İzmir, Çanakkale, Balıkesir'e gitmeyi planlıyorum,
bu durumda hangi marka önerebilirsiniz?

Ben şu motoru aldım gayet memnunum yerine daha çok farklı marka motor kullanmış ve motordan anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim. Yanlış anlaşılmasın lütfen.

Son olarak scooter aldıktan sonra bu motora özel tasarım yaptırabilir miyim? Bildiğiniz bir yer varsa yazarmısınız?

Herkese şimdiden teşekkür ederim.

il dışına gidecek sen 250 ve üstü bak bu paraya burgman 400 bulursun ama SUZUKİ tamircilerimiz cok para sever alacagın motoru yola vurucaksan tamir ve parça masraflarını araştır ve scooter alacaksan büyük jant varsa seni daha mutlu eder uzun yolda cukurları şak şak diye beline vurdurmaz bu bilgilerle 2-3 model beyen

250 cc ve üstü
parça ucuz ve bulunan
arızası yağ yakması cok olmayan
 
Katılım
21 Mar 2016
Mesajlar
6
O marka çok ilgimi çekmedi açıkçası, fiyatları oldukça yüksek şuan için,

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:40 ----------

cevap yazmıştım ama gitmemiş, Piaggio biraz gereksiz pahalı geldi bana nedense, o praya o performans değmez diyenler var kafam karışık açıkçası, Teşşekür ederim tavsiye için

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

Dostum tavsiye için çok sağol, dediğin gibi yenikapı bandırma güzel bir öneri oldu, minimum sürede gitmek herzaman iyi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst