Bugün Şişli Fulya'dan 34NH3049 plakalı R25 im çalındı.

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
3
Bugün Şişli Fulya'dan 34NH3049 plakalı R25 im çalındı. Gören , duyan yardım edebilecek olan, olabileceğini düşünerek paylaşıyorum
Motor Şişli 19mayıs mahallesi general Nazmi yavuzalp sokaktan (çıkmaz ara sokak) çalındı. Brandayı açıp disk kilidi ve doğalgaz borusuna bağlı çelik kilidi kırıp götürmüşler. Motorun iki tarafında kırmızı ritm çıkartmaları ve sele arkasında kırmızı 'fatlace' yazısı, ön sağda da kırmızı k.atatürk imzası vardı.
Şasi No: MH3RG105000002016
Motor No: G401E0024232
TLF : 0531 7707707



12813973_10153592691393565_1158306533493491232_n.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Geçmiş olsun kardeşim üzüldüm .. Gözlerim yolda açık olacak inşaallah bulunur en kısa surede
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
73
hadi ya :(( gerçekten de çok üzüldüm ..gözüm yollarda olacak ..kilit.zincir bahane garaj her zaman iyidir zaten duyduklarımla da bu doğru 1 yaklaşım olduğu belli olıyor
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
İyice azıttmışlar artık her sokaktan her yerden götürüyor şerefsizler

Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda bulunur
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Semt düzgün, motor brandalı ve 2 kilitle kilitlenmiş. Bunlar bile durduramamış şerefsizleri. Geçmiş olsun. Sen her türlü önlemini almışsın.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Brandayı açıp disk kilidi ve doğalgaz borusuna bağlı çelik kilidi kırıp götürmüşler.

Dostum geçmiş olsun, inşallah bulunur en kısa zamanda. Ben de aynı şekilde kilitliyorum motoru (zincir kilitle doğalgaz borusuna, ön tekere disk kilidi + branda). Tam olarak nasıl kesmişler zinciri ve zincir kilit markası neydi acaba? Bende en azından önlem alayım.. :/
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa sürede sağlam bir şekilde bulunur.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
1,046
Bu tip bildik motorları özellikle SS Yamaha, Honda, Kawasaki , Suzuki vb. markalara sahip motorları dışarıda bırakmayın. İstediğiniz kadar zincir kilit vs işe yaramaz. Hedefledikleri makinalar bunlar hırsızların. Takip ediyorlar. İzliyorlar.

Geçmiş olsun kardeşim ama çok umutlanma bulunma ihtimali çok çok zayıf.. Maalesef Polisimizin ilgi alanına girmiyor motosiklet hırsızlığı..İster ucuz ister pahalı olsun.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Geçmiş olsun bende yakınlarda oturuyorum inşallah denk gelirim..
Semt düzgün, motor brandalı ve 2 kilitle kilitlenmiş. Bunlar bile durduramamış şerefsizleri. Geçmiş olsun. Sen her türlü önlemini almışsın.
Semt düzgün değil maalesef tamda bu işlere uygun ve aninda yok edilecek türden bi yer.Ayrıca polisin de baya baya gevşek biraktigi bir yer her türlü illegal konuda.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
57
Motosikleti
BMW F800 GS(2025)&Harley Davidson Sportster XL883(2008)
Geçmiş olsun. Feriköy Mezarlığının oralara bakmanı öneririm daha önce o civarda çalıntı çok motor bulundu.
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
155
Çok geçmiş olsun inşallah bulunur. Kilit,branda vs. Bir noktaya kadar adamlar çok rahatlar , Cezalar caydırıcı olmadığı ve gerektiği gibi araştırma yapılmadığı sürece daha çok geçmiş olsun yazarız .
 
Katılım
3 Mar 2011
Mesajlar
904
Muhtemelen parçalayıp satarlar, bu aralar gözünüz parça satan sahibinden vb sitelerde olsun. takipte kalın mutlaka açık vereceklerdir.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
sokakta bırakıyordunuz anladığım kadarı ile.. geçmiş olsun.. Umarım bir şey çıkar.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Geçmiş olsun.Kendi motosikletim gibi üzüldüm.

Ben de branda,disk kilidi ve halat kilit ile kilitliyorum motosikleti ve bu şekilde çalınmış olması gerçekten korkutucu.

Belli ki takip edilen bir motosikletmiş.

Umarım bulunur.
 
Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
609
Sahibinden.com a ilan ac r25 parcasi lazim diye .hatta bide siyah olmasi onceligimdir felan yaz suslendir.
İnsallah bulursun. Gecmis olsun
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
fulya istanbulda en çok motor çalınan yerler arasında. bende fulya da oturuyorum. gözünüzü seveyim bırakmayın sokakta motorlarınızı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst