Dostum geçmiş olsun, inşallah bulunur en kısa zamanda. Ben de aynı şekilde kilitliyorum motoru (zincir kilitle doğalgaz borusuna, ön tekere disk kilidi + branda). Tam olarak nasıl kesmişler zinciri ve zincir kilit markası neydi acaba? Bende en azından önlem alayım.. :/
Benim de motorum Şişli'de (Merkez mah) çalındı ve bulundu (6 ay sonra, Esenyurt'ta, haşat bir halde). Ama bulundu.
Elimde olsa oturma odasına sokarım motoru, giriş altında oturuyorum, yattığım yerle motor arasında 1 metre var (ama çalacak olan yine çalar maalesef).
Geçmiş olsun, umudunuzu kaybetmeyin.
kardeşim baya baktım ama öyle bir ilan bulamadım. Ben de o siteye ilan vermiştim açıklamada çalındığını belirtmiştim , onu görmüş olabilir misin?