Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
Ben de bir tane beyazından alsam mı? Mavimsi gri de fena değil. Siyahı çirkin. Sarısı da olabilir aslında... YBR alacağımıza...

Ya da az koyup YBR mi alsak :queen:
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Ben de bir tane beyazından alsam mı? Mavimsi gri de fena değil. Siyahı çirkin. Sarısı da olabilir aslında... YBR alacağımıza...

Ya da az koyup YBR mi alsak :queen:

YBR ile aynı fiyat neredeyse, bence bu motor varken YBR alınmaz o fiyata. Allahını seven üstüme tork atsın o durumdayım yani :mrgreen: yokuş tırmanmayan, rüzgarda savrulan motorlardan bıktım. Bu motor ilaç gibi gelicek :thumleft:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
YBR ile aynı fiyat neredeyse, bence bu motor varken YBR alınmaz o fiyata. Allahını seven üstüme tork atsın o durumdayım yani :mrgreen: yokuş tırmanmayan, rüzgarda savrulan motorlardan bıktım. Bu motor ilaç gibi gelicek :thumleft:

boya ve işçilik ağlıyor yalnız:) Herşeyin bir bedeli var...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Benim modifiyeli Cg motorum 210cc ve alttan egzantrikli olduğu halde 4000 devirden 9000 devire kadar aşırı torklu. Şehiriçinde vites fazla oynamadan gaz kolunu çevirmemle ortaya çıkan ivmelenme gücü her zaman var. Bu Hero Karizma benim motorumdan da iyi olacaktır. Çok aşırı benzin tüketeceğini de sanmıyorum, benim motor 5 litre benzinle 180-200km yol yapabiliyor hem de motorun gücünün keyfini çıkara çıkara.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Haftasonu bir arkadaşımdan (arkadaşım derken Wing Chun hocamdan :)) TVS Apache motorunu bir günlüğüne aldım. Bu motoru ilk kez denedim, yokuşlu virajlı yollarda kullandım. Performansı çok güzeldi ve beklediğimden çok daha rahat geldi bana. Tabi berbat titreşiminden dolayı asla almam, ucuz olsa neyse de o motor bu haliyle CBF'ten en az 1000 TL aşağıda satılmalı. Ama titreşim olmasa gerçekten çok güzelmiş. Apache'nin oturuş pozisyonu Karizma'ya çok benziyor yalnız Karizma'nın koltuğu ondan daha rahat. Tabi performans olarak da çok daha iyi olacaktır. Titreşimi Apache kadar bile olsa ki olacağını sanmıyorum, o performansıyla yine de alınabilir diye düşünüyorum. Malzeme kalitesinde bana göre bir sıkıntı yok, üç aşağı beş yukarı CBF ile aynı işte... Şu anda fiyat performans oranında bundan iyisi yok. Bu arada yazarken aklıma geldi, motorlar dün bayiye gelecekti. Gelmişse ve zamanım olursa haftasonu gidip bir bakarım.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
boya ve işçilik ağlıyor yalnız:) Herşeyin bir bedeli var...

Ben fuarda motoru biraz inceledim kardeşim hatta fuara cuma günü eşim ve 3 aylık oğlumla ile gittim ilk sarı karizmaya baktım :) belki biliyorsun ben 120 kiloyum boyumda 1.83 motor bende hiç küçük durmadı daha önce cbf de kullandım.Sanki cbf den daha rahattı selesi ve daha iriydi kaslıydı.Önde camıda gayet geniş ve yüksek tek korkum titreşim var mı onu merak ediyorum :pale:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bendeki duruşu böyleydi :

3LDGyO.jpg


Aslında fena durmuyor ama artçı fren yapınca tepemize çıkar mı bilemem. Artçı selesine ufak bir çıkıntı yapmışlar. Arka amortisör tek olsa çok daha şık duracak.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Serkan abi sen manken gibi adamsın ! Normal insansın abi benim gibi azman değilsin :p
Bu arada artçı selesi dediğin gibi biraz yukarda ayrıca çift amortisör benim gibi şişmanlar için daha iyi bence :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Bendeki duruşu böyleydi :

http://i.hizliresim.com/3LDGyO.jpg

Aslında fena durmuyor ama artçı fren yapınca tepemize çıkar mı bilemem. Artçı selesine ufak bir çıkıntı yapmışlar. Arka amortisör tek olsa çok daha şık duracak.

Ah be Hocam keşke bilseydim geleceğini... Mono amortisörü yavaş yavaş bilinç altlarına sokuyoruz..
Malzeme kalitesinde iyimseriz, bu motordan farklı olacak.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Yinede Ybr'den daha iyi alternatif o paraya. Aga yokuş çıkıyor yokuş daha ne? :mrgreen: yokuş ve 125 cc tüylerim tiken tiken oluyor düşününce :mrgreen:

sen bu motorla bu sıkıntıların biteceğini düşünüyor musun harbiden?

yada bir ybr gibi (mesela benim 12) 10 yıl sorunsuz binebileceğini.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
sen bu motorla bu sıkıntıların biteceğini düşünüyor musun harbiden?

yada bir ybr gibi (mesela benim 12) 10 yıl sorunsuz binebileceğini.

Ben düşünüyorum, YBR konumun dışında. Motorunla ilgilen yeter. Hindistanla yol koşullarını karşılaştıramayız orada çok kötü ama kullanıcı alışkanlıkları burada daha kötü. Hindistanda yollar da hala Hero Hondalar geziyor, 2011 de resmi olarak ayrıldılar. Sence mantıksız mı 10 yıl?
Türkiyede Kanuni Tiger var 10 yılı aşkın kullanan, yollarda 2004 Hussarlara rastlıyorum.Onu geç Antakyada hala Hero Hondalar geziyor 1993 model? 10 yıl Bence hayal değil motoruna iyi bakarsan..
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Babamda 93 model hero honda sl 100 sleek var 98binde. Hero lar sağlamdır. Bilmeyen konuşur. Ben Hunk düşünüyorum.
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
sen bu motorla bu sıkıntıların biteceğini düşünüyor musun harbiden?

yada bir ybr gibi (mesela benim 12) 10 yıl sorunsuz binebileceğini.

hocam biri 10nm tork veriyor biri 19.35 nm tork veriyor neredeyse 2 katı. büyük ölçüde güç sorunumu çözecek. Ayrıca parça kalite olarak kötü olduğunu düşünmüyorum bende 2006 model mondial cub var hala çalışıyor, tek şanzıman sıkıntısı yaşadım o da dangalak usta yüzünden. şuam durumu çok iyi en azından günlük işlerimde bana açok yardımcı oluyor. Bu motoru alırsamda en az 4-5 sene gideri var bende, 4-5 sene bende yaklaşık 30-40 bin arası km demek, bence yeterli olur. şu an ki motorum; http://i.hizliresim.com/4rP1B0.jpg (Resim büyük açılıyor forumda)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
sen bu motorla bu sıkıntıların biteceğini düşünüyor musun harbiden?

yada bir ybr gibi (mesela benim 12) 10 yıl sorunsuz binebileceğini.

Evet 10 yıl sorunsuz gider, bundan şüphem yok da kim o motoru alıp 10 yıl kullanacak acaba ? Arkadaşların dediği gibi hala 2006 model ilk nesil Çin motorlarını dökülmeden kullanan arkadaşlarımız var. İkincisi, performans olarak her yönden YBR'yi katlayacaktır karşılaştırması bile olmaz. Aksini iddia ediyorsan dayanağın var mı ?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
arkadaşlar bakın, çinli,hintli, aborjin bilmem ne markalara kafadan önyargı ile yaklaşanlara, alınmaz diyenler ilk ben karşıyım.
ama konu bu değil, demek istediğim, bu motoru alınca ybr de şikayet ettiğiniz ya da eksik bulduğunuz konuların hemen biteceğini sanmayın.
hero-honda ya ben bundan yaklaşık 18-19 yıl önce bindim, kötümüydü hayır, ama bir honda cg asla değildi.
burada en büyük sıkıntı elimizde reel bir son kullanıcı tecrübesi yok, fiyat avantajı olursa ilk tercih sebebidir.
hep diyorum sen önce motora bak sonra o sana baksın, ama biri 2 sene bakar biri 22 sene bakar, fark orada.
ben 2004 te ybr yi sırf keyif için ikinci motor olarak aldım, elimdeki tüm araçlar gitti bir onu satmadım. ilk 6 yıl kendim herşeyiyle ilgilendim, sonra babama al işe gitgel diye verdim, ben o tarihten sonra bakıma girdiğini sanmıyorum motorun,
buna rağmen bu 12 sene içerisinde (yağ,akü,lastik,zincir)ettiğim tek masraf 2 kez debriyaj telini yenilemek oldu, ki 60.000 km de bir motora az bile, hala yakıtı 3 lt düzeylerinde, hala 120 km hızı görüyor, hala motor ve aksam sessiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst