motorunuzu ne tür zorluklarla aldınız?

Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Kardeşim öğrencisin demek numaranı ver iş ayarlayım sana kendi çalıştığım yerde.İş 4 saatte 50 lira bırakıyor.Ben 1 haftadır çalışıyorum yani bugün 8.gün olacak 450 tl para birikti.Parayı almadım çar çur olmasın diye toplu alıcam.İş şöyle telefona program indiriyoruz o programla anket yapıyoruz.Anket bölge ve bayisi akşam belirleniyor avra-ttnet-türk telekom bayisi müşteri memnuniyet anketi.Şirkette barem araştırma.Düşün iştersen 2 haftada 700 Tl toplarsın.Yarın yeni döneme başlanıcak.Şuan gayrimenkul ofisleri-oto kiralama şirketlerinin sayımını yapıyoruz.Yarın tekrar avea-ttnet-türk telekom memnuniyet anketine başlicaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

Eklemeyi unutmuşum bende celal bayarda okuyorum.İzmirde oturuyorum.2.30 a kadar çalışıp manisaya geçiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankarada 0 Yamaha motor almanin onundeki en buyuk engel yamaha bayisi baydar!
paranla rezil olmak diye buna denir.
alana kadar akla karayi sectim.
en sonunda gittim 1000km oteden baska bi bayiden daha iyi sartlarla aldim.
 
Katılım
18 Kas 2011
Mesajlar
702
Her zaman motor karşıtı birileri oldu hayatımda.

Ailemden de motor konusu hakkında 1 lira bile destek almadım.

Ve kendi paramla aldığımda bile karşı oldular.Kavgalar sinir harpleri falan.

Evlendim durum gene aynı bu sefer de eşim :)

Ama ne oldu o kadar kavga-gürültü motorcunun kafasında olduğu sürece en olumsuz en kötü sonuç doğuracak problemleri bile göz ardı edip gene alıp gene biniyor.Aynı ben gibi benim gibi zorluklarla kavgalarla gene binen kardeşlerim.Gelin bi sarılalım ;)

(Finansal anlamda bir sıkıntım olmadı)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Önce babama ben motor alicam borç verirmisin dedim

Oda bana araba alırsanız olur dedi..

Bende gittim kredi çektim mutlu mesut yasiyoruz
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Ben ilk motorumu alacağım 1-2 ay sonra alacağım motorda max. 5-6 bin lira 2. el bir çinli chopper bunun için işte nasıl diyim öğrenciyim dürümü çift değil tek lavaş yiyorum 50 krs kenara, sigarayı 2 günde bir alıyorum hop o gün 8 lira kenara, tereyağı alıyodum artık margarin alıyorum ayda 20 lira kenara,makarna ve salçayı artık bimden alıyorum bu fazla etkilemiyo ama olsun tasarruf yaparken abarttım burda birazcık(not:makarna yemekten gına geldi ama motor için olsun o kadar) böyle işte son 100-200 lira kalınca salı pazarında atlet ve donlarımı yıkayıp satabilirim:mrgreen:

Sigaratı sarma iç daha çok kâr edersin.
 
Katılım
27 Şub 2016
Mesajlar
82
Aylardır işsizim iş arıyorum mesleğimle ilgili bulamıyorum.(Gemi inşaa mühendisi) Can sıkıntısından motora sardım. Zaten yıllardır istiyordum ama öğrencilik. Param yok. Ailemden de o kadar para istemeye yüzüm yok. Öğrenciliğin bitmesiyle memlekete dönünce giderlerim düştü.(Evde yatarken para harcanmıyor) Bunu fırsat bilip babamı ikna ettim ucuzundan motor almaya. Bajaj boxer aldım 3150 tlye. 1000 lirayada kask dizlik dirseklik eldiven filan aldım. Onla geziyorum şimdilik. Yakında da askere gidicem. Dönünce iş bulup para biriktirip yamaha fazer 8 almak istiyorum. Fiyatlar bu hızla artmaya devam ederse 5 yıla ancak alabilirim gibi gözüküyor. Türkiyede yaşamak zor.


ikinci el boxerlara bak istersen 2500'e temizini bulursun. Bu işin daha ekipmanı sigortası filan var.

hocam bajaj boxerla mondial 150 vulture arasında kaldım bajajdan memnun musunuz ?
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
295
hocam bajaj boxerla mondial 150 vulture arasında kaldım bajajdan memnun musunuz ?

Boxer tam bir köylü motoru. Tipi çok kötü. Şekil isteyen adama gitmez. Ama dayanıklıdır. Dere tepe bozuk yollarda gider. Sorun çıkarmaz. O kadar boxer satıldı. Motor arızası çıkartan çok nadirdir. Uzun yolda iyi değildir. Son hızı düşüktür. Orjinal dişliyle 110 km. Mondiali bilmem ama boxer evladiyelik katır gibi motordur. Tercih meselesi.
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim öğrencisin demek numaranı ver iş ayarlayım sana kendi çalıştığım yerde.İş 4 saatte 50 lira bırakıyor.Ben 1 haftadır çalışıyorum yani bugün 8.gün olacak 450 tl para birikti.Parayı almadım çar çur olmasın diye toplu alıcam.İş şöyle telefona program indiriyoruz o programla anket yapıyoruz.Anket bölge ve bayisi akşam belirleniyor avra-ttnet-türk telekom bayisi müşteri memnuniyet anketi.Şirkette barem araştırma.Düşün iştersen 2 haftada 700 Tl toplarsın.Yarın yeni döneme başlanıcak.Şuan gayrimenkul ofisleri-oto kiralama şirketlerinin sayımını yapıyoruz.Yarın tekrar avea-ttnet-türk telekom memnuniyet anketine başlicaz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

Eklemeyi unutmuşum bende celal bayarda okuyorum.İzmirde oturuyorum.2.30 a kadar çalışıp manisaya geçiyorum.

mesaj gönderdim size.
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
3 yıl önce ben üniversiteyken sym fiddle için kaporayı babamla vermiştik. Bi kaç gün sonra aradılar ana bayiide beyaz renk kalmamış isterseniz kırmızı rengini getirtebiliriz dediler. Bende beyaz rengine aşık olmuştum illa beyaz olsun dedim almadım. Ondan 1 ay sonra falan beyaz renk araba alındı. Üniversiteye onunla gitmeye başladım. Şuan hala motorum yok:( kendim kaşındım açıkçası:)
Velhasıl çalışmak çalışmak çalışmak...Benim motor alabilmem için bu arabayı satmadan para kazanıp almam gerek. Çünkü başka şehirleri bilmem ama Kayseri de araba ihtiyaç aga.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
1,225
insaatlarda calistim, oyuncak sattim, ayakkabi sattim, garsonluk komilik yaptim, tabi buyuk kismini babadan aldik :) yas 18 lise sondayim hala daha paket serviste calisiyorum. calismasam bos bos evde yaticam durdugum yerde mal olacagima cebime param giriyor insallah 2 seneye kadar yeterli tecrube ve yeterli param olur ve olmezsek 600rr'da 85 milyar olmazsa, guzel hayallerim var.
Hayallerine inanmazsan basaramazsin, basarilar
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insaatlarda calistim, oyuncak sattim, ayakkabi sattim, garsonluk komilik yaptim, tabi buyuk kismini babadan aldik :) yas 18 lise sondayim hala daha paket serviste calisiyorum. calismasam bos bos evde yaticam durdugum yerde mal olacagima cebime param giriyor insallah 2 seneye kadar yeterli tecrube ve yeterli param olur ve olmezsek 600rr'da 85 milyar olmazsa, guzel hayallerim var.
Hayallerine inanmazsan basaramazsin, basarilar

Allah hepimizin hayallerini gerçekleştirme konusunda yardımcımız olsun. değerli yorumunuz için teşekkür ederim yollarda dikkat edin. Allah'a emanet olun iyi geceler.
 
Katılım
9 Mar 2014
Mesajlar
491
Ortaokuldan beri motosiklet isteğim vardı. O zamanlar internette Yamaha'nın sayfasını bulmak bile mucize. Bit pazarına gidip Mobylette bakmalar, Kahramanlar'a inip mağaza önünde gezip katalog toplamalar. Bir ara azim ettim 2000 tl civarı para biriktirdim. Yıl 2004 galiba. Motoru alacağım kafaya koydum. Araba ile kaza yaptım o sene. Sonra motosiklet ehliyetine B sınıfı alırken param yetmemişti ona verdim biraz. O zaman ki kız arkadaşıma 18inci yaş günü hediyesi çok güzel bir Bvlgari kopyası kolye yaptırdım derken para bitti. Ailem yıllarca karşı çıktığı için hiç motosiklet parasına destek olmadılar ben de hiç biriktiremedim. Eş dost motoru ile eğlendik. Ne zaman evlendim, eşiminde dayısı motosiklet sürüyor, oradan alışkanlığı var. Daha yeni evliydik. Ufak tefek borçta var. Gidip kredi çekip 400 kmde bir CRF 250L aldım ve 29 yaşımda hayalime kavuştum. 1 sene sonra onu satıp üzerine biraz koyarak Inazuma aldım. Aradan 1 yıl daha geçti ve şimdi 4 aylık bir Tenere sahibiyim. Motor benim mi değil ama 32 ay sonra kredi bitince benim olacak. Bu arada kendi takımlarımı daha motoru aldığımda düzmüştüm. Eşime de bir şeyler alıp geçiştirmiştik. Cumartesi Motomax'ın fuar indiriminden yararlanıp kendi takımlarını kendi aldı. Held kask, Bering pantolon ve mont. Sırada motor var diyor. Ama şöyle bir gerçek var, 2 kişi tam takım teçhizatla Tenere gibi hayvani bir motorun üzerinde giderken bizi görmeyip 10 km yolda 3 kere arabayla üstümüze çıkmaya kalkıyorlarsa ben eşimin bu şartlarda motor kullanmasını istemiyorum.

Maddi kısmı özetlersek; 2 üniversite mezunu olarak gece gündüz çalışıyoruz. Daha bir eve yatırım yapacak ne birikim ne cesaret var.
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Lise zamanından başladı motosikletlere karşı olan duygum tabi o zamanlar pek hayranı değilim marka model bilmezdim. Üniversitede ne olduysa oldu yurtta odam yola bakardı ve geçen motosiklet seslerinde dışarı çıkar arkalarından bakardım. Kendimi tanımlamak istersem biraz hayalperest bir insanım o motor geçtiğinde üstünde ben olduğum güzel bir hava, kaskın içinden gelen havaya sokan bir şarkı yol desen akıyor 2sn içinde bunların hayalini kurabiliyordum.

Konuya gelirsek; Lise zamanından beri (Lise2 den 3cü sınıfa kadar yazları dahil )mali müşavir yanında aylık 400 tl ye hem çay taşıyan hem iş yapan hem dışarıdaki işleri halleden hem temizlik yapan bir stajyer dim. Üniversitedeyken ise hafta sonları yine giden çalışan biriyimdim.

2 yıllık önlisans okuyup bitirdikten sonra hem açıktan lisans bitirip hem çalışmaya karar verdim. Toplamda 5 yıl stajyerlik sonucunda patronum beni bulunduğum şehirde büyük bir firmada muhasebe sorumlusu olarak buraya aldı. Yaşım 22 ekipmanlarımı kimsenin haberi olmadan kendim aldım. Hala daha borçlarını ödemeye çalışıyorum. Ailem bu motosiklet konusuna çok karşı dahi çıksa da güven konusunda bana şüpheleri yok ve bu yüzden pek üstelemediler. Ve neredeyse cıbırımı alalı 2 ay oldu. Ve borcunu ödüyorum. 22 yaşında kendin çalışıp hayalini kurduğun birşeyi kendin almak sahibi olmak çok güzel bir duygu. Herkese iyi günler dilerim. Hayalleriniz gerçek olsun
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Benim ailem ben 6. Sınıfa giderken ayrıldı. Annemle kaldık. Yıllarca baba görmedik, aramadı sormadı. Nafaka bile vermedi. E durumlar zor. Ünicersiteye adanaya gitmiştim orda "yeter lan artik" dedim gittim aveadan telefon aldim sattim motor aldım. Hala taksidini öderim.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
kendi yazdığım otomasyon sistemi ile bayi ağı kurdum, oturduğum yerden, yine otomasyon yazılımlarla fiziksel üretim yaparak kazanıyorum, ilk motorumu çat diye aldım, ilk motorumu satmadan çat diye 2. motorumuda aldım, istesem çat bi 0, 600lük de yanlarına çekebilecek param var, hatta hava atmak gibi olmsın yanına birde 60 70bin tl lik jipde çekebilirim, ama dedim ya luzumsuz olur, 2 motoruda ilana koydum, satılırsa bi 600 lük yaza çekerim sanırım, olmadı dolar alırık dolar iyidir.. :)) para var mutluluk var..

na burada,
[url]http://i.hizliresim.com/j35DqG.png[/url]

şimdi böyle yazdım diye hemen küçümsemeyin, kendimi bildim bileli kod yazıyorum,
muhtemelen asosyal biriyim, uniden mezun olmuş bir yazılım mühendisi yanımda 10 yaşında cocuk gibi kalır, kendimi övmek gibi olmasın.. seviyorum kendimi ya..

asıl soruya gelirsek, herhangi bir zorluk çekmedim, kendi paramla bastırdım aldım..

güzel girişim ve başarılar..
Ama nedense yazıda ki uslup o mütevaziliği sevemedim..
söylemeden edemedim arkadaşım..
umarım kızmazsın..
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Trafik sebebiyle 3000 cc cipin yanına motor isteyince bizimkiler herhangi bir yardımda bulunmayacağını söyledi. Kendimi bildim bileli para yiyip saçma sapan harcamalar yapıyorum. Biraz kendimi kısıp ehliyeti ve piyasadaki en ucuz/sağlam motoru belirleyip aldım. Ekipmanlar da dahil olmak üzere.

3 aydır kullanmıyorum aracımı. Dün bir kızı gezdireceğim diye çıkarıp resmen boğula boğula gittim. O kadar sıkıcıydı ki. Park yeri aramanın, ışıklarda en arkada beklemenin ne demek olduğunu o an anımsadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Babam sağolsun motor heves edince 2500 liralık mondial turkuaz aldım :D 1.86 boy ile 8 bim km de sattım , kredi çekip cbr 125 aldım sonrada baktım bu işler bize göre değil scooter a devam şu anlık hala cbr kredisini ödüyorum ufak tefek borçlar derken baya para çekmişim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst