motorunuzu ne tür zorluklarla aldınız?

Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
O kadar parayı motorsiklete vermek çok zor bir karar oldu benim için. Hâlâ içime sinmiş değil.

Babamdan motorsiklet için para istemek aklımın ucundan bile geçmedi. Babamın hayatı boyunca arabası bile olmadı. Ama üç tane evlat büyüttü. Değil başka bir şeyler istemek, fedakarlıkları için ne yapsam az gelir. Muhtemelen sizin babanız da öyledir. Olmadığını düşünüyorsanız muhtemelen erkendir gerçeği görmeniz için. Hayır, babam hâlâ hayatta.

Bu arada hiç bir aklı başında baba oğluna Türkiye trafiğinde sürmek motorsiklet almaz.

Aynı düşüncedeyiz kardeşim üniversiteyi bitirip çalışmaya başlayalı 8 ay oldu ve bu 8 aydır motosiklet için yeri geldi boğazımdan kestim aylık 200 lira ile geçindim kız arkadaşımdan bile borç aldım ama babamdan istemek aklımdan bile geçmedi hatta ben aylardır çalışıyorum ama babama hiç para veremedim diye üzülüyorum. Çünkü o adam 4 çocuk büyütüp bu duruma gelene kadar neler çektiğini az buçuk hatırlıyorum yurt dışında çalıştı her işi yaptı belkide 40 yaşına kadar keyfi para harcayamadı. Allah a şükür şuan durum iyi benim yardımıma ihtiyacı yok zaten kendisi de diyor sen kendini kurtar başka bir şey istemem diye bu yüzden hala 1500 e yakın borcum var 3 ay daha maaşımın tamamına yakınını taksitlere vercem. Sadece yemek ve benzin param kalıyor bana. Ama kendimden çok o adamı düşünüyorum ben 65 yaşına geldi artık biraz rahat etsin istiyorum.
Yani kısaca benim çektiğim sıkıntı zorluklar babamınkiler yanında hiçbir şey .Benim çektiğim asıl sıkıntı maddi değilde manevi yönden
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
1,246
hep çinli motorlara biniyordum, bir eczanede teknisyen olarak çalıştım tam oniki yıl boyunca ...hep dört silindir bir makina almak isterdim ama maaş sınırlı olduğu için yetmiyordu dört silindir bir makina almaya, zaten araba da vardı bir de evliyim ve bir çocuğum var... bunların yanında dört silindir bir makina beni epeyce zora sokacaktı ama yılmadım bir sene dersaneye gittim kpss için, sonra klavyemi geliştirdim iyice.... kpss de iyi bir puan aldım, klavyede de derece yaptım, Kayseri Adliyesi zabıt katipliğini 2015 yılında dördüncü olarak kazandım, memuriyete memleketimde başladım ve ilk işim dört silindir bir makina almak oldu (yamaha fzs 600) ama ben bilmiyordum bu makinaların bu kadar güçlü-hızlı olduğunu.... şimdi de tekrar satıp daha sakin bir makina alma derdindeyim...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Üstüme vazife değil ama merak işte :) ne işle meşgulsunuz :)

güvenlik işi yapıyorum boş zamanım da da sanayi ye gidip koltuk döşeme işi yapıyorum yani güvenlikte sigortalı sanayide ek olarak elimden her iş gelir allah şükür hep kendime iş kurmak isterim ama boşuna risk e girmeye gerek yok zaten ayda hatrı sayılır bi harçlık oluyor cebimde kendimi strese sokmaya değmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst