- Katılım
- 13 Eki 2015
- Mesajlar
- 1,106
- Konu Yazar
- #1
merhaba mt uyeleri 250 . kmyi devirdim sormak ıstediğim okadar cok şey varki konu başlığını seçemedim oyuzden boyle birşey açtım biraz uzun olucak ama kusuura bakmayın tecrübeli abilerim kardeşlerim ablalarım yorumlarını dusuncelerini eksik etmezse cok sevinirim :cat:
sorulara gelicek olursak
1) en önemlilerinden biri aslında garajdan cıkarken kafamı tavana carptım ve kaskımın tepesi biraz cizildi catlaklar yok ama biraz sert carptim kaskım shoei gt air . kafamı seviyorum ama ben bu kaskı tekrar alıcak butcem yok suan cok para harcadım ekipmalar motor plaka işinde felan sizce ne yapmalıyım ? fotosunu konunun en sonuna ekliyeceğim kaskın o carptıgım kısmının.
2) egitime gittim egitimde yavaş hızlarda motosiklet dengesi vsvs duruş teknik bakış felan ogrendım motosiklet gerçekten nereye bakarsan oraya gidiyor ama bakışımı cok cok fazla kacırıyorum böyle 3-4 saniyeden fazla bakınca başım donuyor gibi oluyor hazırladıkları parkurda bunu geliştirmem ve bakışımı kaçırmamam için önerileriniz şunu yap şunu yapma dedikelriniz varmi birde virajdayken sağımı solumu kontrol edesim cok geliyor sebebini bilmiyorum ama sağdan soldan birileri dokundurcak gıbı gelıyor oysakı onceden hızımı vitesimi herşeyimi ayarlıyorum yanlarım boş oluyor
3) egitime kadar motoru azıcık bile yana yatırmadım ama eğtimde cok fazla yere yatırdım ve cokta memnun kaldım cok guzel viraj donuyoruz beraber ama bugun ısıklardan kalktım 1. viteste 30 giderken 2 ye taktım sola donerken arka teker birakıverdi kendini motor poposunu baya sağa doğru attı anlamadım oyle bi panik yaşadımki heycanlı eğlencelı ama korkunç bir tecrübeydi .normalde daha da yatık yerlerde hiç böyle güvensızlık yaşamadım neden oyle oldu hiç bir fikrim yok yolda tertemizdi yağ felan yoktu .
4) gene viraj hakkında kontrayla giriyorum motoru hep kontrayla donduruyorum bolca pratik yapmaya çalışıyorum ama sorunum şu lastikler gene.
sabah okula giderken hiçbir sıkıntı yoktu virajda ama aynı virajda lastiklerim isininca tamamiyle yatamadım sanki arka teker benim kontrolum dişinda kayıyor boyle yola yapışmıyordu .diyeceksiniz lan daha 250 kmdir biniyorsun neyden bahsediyorsun ama oyle oldu acaba sorun hava basıncındanmı lastiklerin yoksa normal olması gereken o sanki lastiğin cırtcırtlı bant gibi olmasımı . cünkü oyle hissediyorum boyle dönerken bir kısmı yere yapışırken biraz daha girince diğer kısmıda yapışıyor ama böyle arka teker inceden inceden kayıyor gibi hissettim yani tam tabir edemedim ama yakın zamanda video cekıcem bu konu hakkında aydınlatmak amaclı .
5) son soruma gelirsek trafikte hiç böyle olucağını tahmin etmemiştim arabalar dan yana bır sıkıntı cekmedım ama yayalar sanki ben yokmuşum yada bisikletmişim gibi davranıyorlar cok fazla tedirgin oluyorum bir yaya görünce felan 3-4 defa beni umursamadan gecip beni zora soktular cunku bunu sürerek kazanıcam ama insanların aklını okuyamıyorsun cunku yayalar olunca siz napıyorsunuz acaba sadece bunu merak ediyorum .
kusura bakmayın ama şu 250 kmde aklımda cok şey birikti ve danışıp sorabılecegim tek yer burası cevap verenlere fikirde bulunanlara şunu şöyle bunu böyle yap diyeceklerden şimdiden Allah razı olsun :cat::cat:

sorulara gelicek olursak
1) en önemlilerinden biri aslında garajdan cıkarken kafamı tavana carptım ve kaskımın tepesi biraz cizildi catlaklar yok ama biraz sert carptim kaskım shoei gt air . kafamı seviyorum ama ben bu kaskı tekrar alıcak butcem yok suan cok para harcadım ekipmalar motor plaka işinde felan sizce ne yapmalıyım ? fotosunu konunun en sonuna ekliyeceğim kaskın o carptıgım kısmının.
2) egitime gittim egitimde yavaş hızlarda motosiklet dengesi vsvs duruş teknik bakış felan ogrendım motosiklet gerçekten nereye bakarsan oraya gidiyor ama bakışımı cok cok fazla kacırıyorum böyle 3-4 saniyeden fazla bakınca başım donuyor gibi oluyor hazırladıkları parkurda bunu geliştirmem ve bakışımı kaçırmamam için önerileriniz şunu yap şunu yapma dedikelriniz varmi birde virajdayken sağımı solumu kontrol edesim cok geliyor sebebini bilmiyorum ama sağdan soldan birileri dokundurcak gıbı gelıyor oysakı onceden hızımı vitesimi herşeyimi ayarlıyorum yanlarım boş oluyor
3) egitime kadar motoru azıcık bile yana yatırmadım ama eğtimde cok fazla yere yatırdım ve cokta memnun kaldım cok guzel viraj donuyoruz beraber ama bugun ısıklardan kalktım 1. viteste 30 giderken 2 ye taktım sola donerken arka teker birakıverdi kendini motor poposunu baya sağa doğru attı anlamadım oyle bi panik yaşadımki heycanlı eğlencelı ama korkunç bir tecrübeydi .normalde daha da yatık yerlerde hiç böyle güvensızlık yaşamadım neden oyle oldu hiç bir fikrim yok yolda tertemizdi yağ felan yoktu .
4) gene viraj hakkında kontrayla giriyorum motoru hep kontrayla donduruyorum bolca pratik yapmaya çalışıyorum ama sorunum şu lastikler gene.
sabah okula giderken hiçbir sıkıntı yoktu virajda ama aynı virajda lastiklerim isininca tamamiyle yatamadım sanki arka teker benim kontrolum dişinda kayıyor boyle yola yapışmıyordu .diyeceksiniz lan daha 250 kmdir biniyorsun neyden bahsediyorsun ama oyle oldu acaba sorun hava basıncındanmı lastiklerin yoksa normal olması gereken o sanki lastiğin cırtcırtlı bant gibi olmasımı . cünkü oyle hissediyorum boyle dönerken bir kısmı yere yapışırken biraz daha girince diğer kısmıda yapışıyor ama böyle arka teker inceden inceden kayıyor gibi hissettim yani tam tabir edemedim ama yakın zamanda video cekıcem bu konu hakkında aydınlatmak amaclı .
5) son soruma gelirsek trafikte hiç böyle olucağını tahmin etmemiştim arabalar dan yana bır sıkıntı cekmedım ama yayalar sanki ben yokmuşum yada bisikletmişim gibi davranıyorlar cok fazla tedirgin oluyorum bir yaya görünce felan 3-4 defa beni umursamadan gecip beni zora soktular cunku bunu sürerek kazanıcam ama insanların aklını okuyamıyorsun cunku yayalar olunca siz napıyorsunuz acaba sadece bunu merak ediyorum .
kusura bakmayın ama şu 250 kmde aklımda cok şey birikti ve danışıp sorabılecegim tek yer burası cevap verenlere fikirde bulunanlara şunu şöyle bunu böyle yap diyeceklerden şimdiden Allah razı olsun :cat::cat:
