Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2015
Mesajlar
7
sanki parçalar bırbırıne surtup aşınıyomuş gibi bi his duyuyosan aynı dert bendede var bazende vites düşürürken şlak şlak dıye dusuyo bazen hissetmıyorum bile
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Zirilti sesi depodan yapiyo olabilir bendede yapiyo tam bilmiyorum o tak tak sesi bendede var ara sira yapiyor viteslerde plaka isigida kronik sorun bozuluyor hemen benimde bozuk bazen kendi kendine cakar falan gibi yapiyor bazen yanmiyor kafasina gore takiliyor :)
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Biliyorsunuz motoru satamayınca bakım ve modifiye yapmaya karar vermiştim.önce biraz araştırdım ne yapabilirim ne yapamam diye sonnra harekete geçtim .burda yaptıklarımdan bahsetmek istiyorum siz drift kullanıcısı arkadaşalarıma .
1-İlk olarak motor yağını değiştirdik .motul castrol arasında kaldım ve sonra bu forumdan mertcan arkadaşımızında tavsiyesiyle castrol 10 40 motor yağı aldım motora: 25TL


2-sonra bir adet buji aldım yine bu forumdaki arkadaşların da tavsiyesiyle NGK buji aldk.7-8 tl idi

3-motorun performansını arttırmaya yönelik olarakta performans hava filtresi taktık.10-15 tl

4-yine motorun çalışmasıyla ilgili olarak motordaki ekonomizörü söktük devre dışı bıraktık .burada ne kadar doğru yanlış yaptık tartışılır gerçide en sonda buna tekrar gelcem.sökülen parça :


5-deponun üzerine bir tank pad aldım .yakıştığını düşünüyorum :)

6-kafayada nikelaj uygulaması yaptık bununda bi fonksiyonu yokta iyi oldu


Sonuç olarak motor iyi oldu .sesi çok daha hoş oldu:hızlanması ve gidişi iyi yakıt tüketimini daha test etme şansım olmadı .onada bakacaz
 
Katılım
11 Şub 2016
Mesajlar
6
Biliyorsunuz motoru satamayınca bakım ve modifiye yapmaya karar vermiştim.önce biraz araştırdım ne yapabilirim ne yapamam diye sonnra harekete geçtim .burda yaptıklarımdan bahsetmek istiyorum siz drift kullanıcısı arkadaşalarıma .
1-İlk olarak motor yağını değiştirdik .motul castrol arasında kaldım ve sonra bu forumdan mertcan arkadaşımızında tavsiyesiyle castrol 10 40 motor yağı aldım motora: 25TL
[url]http://i.hizliresim.com/QZb6bA.jpg[/url]

2-sonra bir adet buji aldım yine bu forumdaki arkadaşların da tavsiyesiyle NGK buji aldk.7-8 tl idi
[url]http://i.hizliresim.com/653ogW.jpg[/url]
3-motorun performansını arttırmaya yönelik olarakta performans hava filtresi taktık.10-15 tl
[url]http://i.hizliresim.com/4b6724.jpg[/url]
4-yine motorun çalışmasıyla ilgili olarak motordaki ekonomizörü söktük devre dışı bıraktık .burada ne kadar doğru yanlış yaptık tartışılır gerçide en sonda buna tekrar gelcem.sökülen parça :
[url]http://i.hizliresim.com/lvnJzX.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/E5vGzZ.jpg[/url]
5-deponun üzerine bir tank pad aldım .yakıştığını düşünüyorum :)
[url]http://i.hizliresim.com/dkYQnD.jpg[/url]
6-kafayada nikelaj uygulaması yaptık bununda bi fonksiyonu yokta iyi oldu
[url]http://i.hizliresim.com/lvnJyQ.jpg[/url]

Sonuç olarak motor iyi oldu .sesi çok daha hoş oldu:hızlanması ve gidişi iyi yakıt tüketimini daha test etme şansım olmadı .onada bakacaz

Peki hava filtresi ne gibi + kattı motora ve ekonomizör nedir ne işe yarar sökünce ne değiştirir ?
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ufak değişikliklwr motoru hoş gösterir iyi yapmışsınız ben castrol önerdim ondan memnunum motul gereksiz 1000 km de bir değiştiriyoruz zaten ekonomizör yani katalizör motorun yakamadığı benzini dahandoğru tabirle tam yanmamış benzini emme manifoldundan gerş gönderir onun iptali düşük devirlerde biraz daha canlanmasına neden olur bendede iptal
 
Katılım
15 Şub 2016
Mesajlar
10
arkadaşlar ytubede dolaşırken 125 drift videoları arasında bir video gördüm heyecanlandım açıkcası driftte dijital hız göstergesi takıldığını gördüm nedir neyin nesidir hangi modelin hız göstergesidir bu bilen bilgisi olan varmıdır ?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
54
Arkadaşlar uzun bi sürenin arasından tekrar foruma döndüm nihayet herkese merhaba öncelikle havaların bizim buralarda yavaşça ısınmasının başlamasıyla motorumu 2,5-3 ay gibi bi sürenin ardından çıkadım ve hemen yıkama yağlama işleriyle uğraştım şükür bi sıkıntısı yok 😄 her neyse aslında egzos konusu hakkında bilgilerinize ihtiyacım var. Motora nikelan ybr egzosu takmayı düşünüyorum ancak uyup uymama hakkında düşüncelerim var yardımcı olur musunuz? ☺
 
Katılım
10 Mar 2012
Mesajlar
260
Eyvallah kardeşm, yapmam gereken bir iki şey daha vardı ama bütçe ayıramadım . ilk fırsattada aküyü değştirecem şindilik bu aküye bakım yaptık ama bi tane kuru yuasa akü alacam.
katalizör konusunda doğru söylüyorsun motor düşük devirlerde daha canlı olduu
 
Katılım
3 Nis 2014
Mesajlar
143
Driflerin arka amortisörunu nasıl sertleştire biliriz ? 2 kişi bindiğimizde sürekli tekere gelmek istiyorda :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Digitall gosterge oluyormu driftlere o linkiteki acaba birde ampulu nedir driftlerin h1 h2 h3 h4 h5 h6 h7 hangisidir ampul alicamda
 
Çorum İl Temsilcisi
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
818
Beyler pazartesi günü 0 km Mondial Drift aldım beyaz renk :flower: kask mont dizlik eldiven vs. aldım yanında. bana önerebileceğiniz şeyler var mı yada şunları değiştir şuna dikkat et dediğiniz şeyler ?
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
766
Furkan kardeşim hayırlı olsun :) tek diyeceğim bakımlarını aksatma yeter canavar gibi motor :) bide dikkatli kullan ilk başlarda ben kaza yapmam düşüncesi oluyor ama her an önüne birşey fırlayacakmış gibi hazır ol kazasız belasız sürüşler :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst